Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Dit is wel slecht zeg. Kom ik eindelijk eens voor in de TT, laat ik niks meer van me horen.quote:
Dus je post nu vanuit het hotel de bak?quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:04 schreef Blaadjes het volgende:
Zat met m'n zwager GTA te doen en die weet altijd de politie te lokken, constant.
succes! Tot straks.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:18 schreef Lavenderr het volgende:
Maar ben even poging tot rondje doen, later
Heel veel mensen blijkbaar want we hadden moeite 2 stoelen naast elkaar te vinden.quote:
Stoelnummeringquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heel veel mensen blijkbaar want we hadden moeite 2 stoelen naast elkaar te vinden.
kun je nagaan hoe weinig groepen er elke week naar de kuip komen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stoelnummering. Wist niet dat ze zich daaraan houden in de Arena. In de Kuip is het zitten waar je wil zitten op 90% van de vakken. Tenzij je gaat zitten op een plek van een groep die er elke week zit, dan word je verzocht ergens anders plaats te nemen.
Maar even lachen en juichen mag wel he?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe weinig groepen er elke week naar de kuip komen.
Nee serieus man. Echt geen zin in dom Feyenoord Ajax gelul hier. Zinloos en kinderachtig.
Nou, ik was op de helft en toen wilde ik niet verder. Maar ja, het is een rondje dus het moest wel. Als ik terug was gegaan had ik net zo ver gelopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi, hoe was je rondje? En hoe heb je het gedaan?
altijd he.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja klopt. eerste keer arena
Ga jij ook?
legioennn! ja gekkenhuis.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stoelnummering. Wist niet dat ze zich daaraan houden in de Arena. In de Kuip is het zitten waar je wil zitten op 90% van de vakken. Tenzij je gaat zitten op een plek van een groep die er elke week zit, dan word je verzocht ergens anders plaats te nemen.
vak 410 ultraaasquote:
ok insoquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vak 410 ultraaas
even de capo aftrekken JALALALALALALA
dipje komt op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
zeker, met jou? Zit je nog aan de pillen?
Dipje na drugs gebruik?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dipje komt op.
mwa, ik ga een tijdje niet denk ik, ook niet met konnigendag.
probeer nu een groepje te starten die het sowieso niet gaat doen.
Oeh, de dip is hard .quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dipje komt op.
mwa, ik ga een tijdje niet denk ik, ook niet met konnigendag.
probeer nu een groepje te starten die het sowieso niet gaat doen.
als ik jou zie posten word ik altijd vrolijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, de dip is hard .
Kunnen we wat doen om je op te vrolijken?
Wat een lief complimentquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik jou zie posten word ik altijd vrolijk
dat is voor inso.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een lief compliment![]()
Zal ik een mooi muziekje voor je opzoeken? Iets van Johnny Cash? Die vind je toch geweldig?
Word On heb je geen zin meer in he? Mijn uitnodiging blijft staanquote:
Mijn mobiel werkt niet naar behoren meerquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Word On heb je geen zin meer in he? Mijn uitnodiging blijft staan
Oh vandaar. Klote zeg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn mobiel werkt niet naar behoren meer
Hij is oudquote:
chinaphone chinaphonequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn mobiel werkt niet naar behoren meer
dank je, was gister op feestje van tante waar ik eerst met mijn neefje ajax ging kijken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:43 schreef Scrummie het volgende:
Tipje; eet wat bananen, of andere dingen waar serotonine in zit
Ja is niet zo gek ook, al je energie verbrand haha.. 'the day after' is het simpel voor mij; hele dag zo'n beetje in bed, op de noodzakelijke kwaden na. Heerlijk lambal dagje altijd, dag erop weer volop energie \o/quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dank je, was gister op feestje van tante waar ik eerst met mijn neefje ajax ging kijken.
maar was na 4 biertjes al kat en kat lam.
ik had redelijk veel energie nog eigenlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja is niet zo gek ook, al je energie verbrand haha.. 'the day after' is het simpel voor mij; hele dag zo'n beetje in bed, op de noodzakelijke kwaden na. Heerlijk lambal dagje altijd, dag erop weer volop energie \o/
Waarom durf je dat niet?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:18 schreef Tjacka het volgende:
maar blaadjes jammer dat ik niet durf te meeten.
want dan hadden we samen een biertje kunnen doen.
ligt niet aan jou hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom durf je dat niet?
Ik ben niks bijzonders hoor en ook ik moet gewoon poepen.
Principes zijn er om overboord te zetten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ligt niet aan jou hoor.
gaat voor mijn gevoel tegen mijn principes in.
naja, kijk die dag wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Principes zijn er om overboord te zetten.
ik hou ook niet van plannen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:37 schreef Scrummie het volgende:
Snap Tjacka wel, ik ben ook niet zo van het meeten
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan het Feyenoord shirt.
Jij dappere man jijquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan het Feyenoord shirt.
Ben je levensmoe Bquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zit vlak naast de fside volgens mij dus moet goed komen.
Ik ga straks de Man met de Hamer kijken. Helaas is Albert II afgelopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ook en straks ga ik dumb and dumber kijken.
Dus dat is er voor nodig om je te ontmoeten???quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je levensmoe B![]()
Nou ja, dan stap ik maar van mijn principe van niet meeten af en mag je hier komen revalideren aangezien ik het dichtste bij A'dam woon.
Doe dan mee aan een talentenshow. Maar ga niet, ik herhaal ga niet! met een Feyenoordshirt naast de Fside zitten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dus dat is er voor nodig om je te ontmoeten???![]()
Nee hoor niet levensmoe, wil gewoon een keer op tv.
Haha, don't worry.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe dan mee aan een talentenshow. Maar ga niet, ik herhaal ga niet! met een Feyenoordshirt naast de Fside zitten.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:43 schreef Tjacka het volgende:
er zit nog een gracht tussen hoor b.
kan makkelijk.
Dan juichen ze je toequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Als ik in beeld ben trek ik hem uit en verbrand ik hem.
Haha denk het ook....vrees alleen dat m'n leven niet meer zeker is dan.quote:
Vanwege de Feyenoordfans?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha denk het ook....vrees alleen dat m'n leven niet meer zeker is dan.
ik heb hier geleerd dat er allemaal stoffen in maccie zit van de illuminatiquote:
Dat welquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb hier geleerd dat er allemaal stoffen in maccie zit van de illuminati
Niet alleen stoffen hoor. Een tracking systeem en afluister apparatuur. Ik zou er niet aan beginnen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb hier geleerd dat er allemaal stoffen in maccie zit van de illuminati
toch neem ik zo een macciequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niet alleen stoffen hoor. Een tracking systeem en afluister apparatuur. Ik zou er niet aan beginnen.
welterusten lavjequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
Jongens, ik duik er vroeg in. Ben bekaf en morgen weer werken.
Truste allemaal en
Ik blijf nog even. Heb weer nacht deze week dus morgen 2300 uur beginnen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
Jongens, ik duik er vroeg in. Ben bekaf en morgen weer werken.
Truste allemaal en
lavje is een macbeautyquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Wat is het eigenlijk?
Wat is dat met je UI eigenlijk Tjacka. Zo zag ik er al meer voorbij komen. Is daar een reden voor?quote:
geen idee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat is dat met je UI eigenlijk Tjacka. Zo zag ik er al meer voorbij komen. Is daar een reden voor?
waar zag je het? Ik begrijp het niet helemaal.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen idee.
ik zag het omdat ik het cool vond staan.
sorry beetje wazig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
waar zag je het? Ik begrijp het niet helemaal.
ow zoquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry beetje wazig.
zag het op fok, en ik wilde ook wel zo'n ui.
Moge scrummie, en de leukste dag van de week?quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:58 schreef Scrummie het volgende:
De maandag, op vrijdag na, de leukste dag van de week: VANAVOND WEER VIEn Boskamp is jarig, gefeliciteerd ouwe reus!
En goeiemorgen natuurlijk!
Jij kan goed dansen theguyverquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge scrummie, en de leukste dag van de week?
Hoe heb ie't dan, gekke waus!!
I hate monday's
Dancing midget beat this!!!!
[ afbeelding ]
blllllllllll? wat is er mis met voetbalquote:
HOOOOOOO dat ben ik niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij kan goed dansen theguyverZien we ook eens eindelijk ha ha ha!!!!
Vind er geen bal aan aan dat hele voetbal niet!quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
blllllllllll? wat is er mis met voetbalPSV verloor yessss
Ha ha wist ik wel maakte een geintjuhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
HOOOOOOO dat ben ik niet.
maar wou wel dat ik zo kon dansen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er geen bal aan aan dat hele voetbal niet!
Hey Bquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L.
Hoe is het nu met het liefste modje van FOK?
slecht inso noemde mij debielquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi Tjacka en alle anderen.![]()
Hoe is het leven vandaag?
Navraag gedaan en het klopt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nou, zo lief ben ik niet hoor. Vraag maar aan Tingo en Japie![]()
Nou ik niet. Krijgen wij ook last van. Zitten we echt niet op te wachten Tjackquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik heb de vurige wens dat amerika failliet gaat.
Joh? Waarom als ik vragen mag?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik heb de vurige wens dat amerika failliet gaat.
Ja sorry....ik zat even in de ontcijfer wat de vrouw eigenlijk wil zeggen mode.quote:
whaaaa Tjacka ik word para van jou gifje, en eensch hoor.quote:
Ik vind Amerika een prachtig land. Mag dat ook?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
whaaaa Tjacka ik word para van jou gifje, en eensch hoor.
Hoop alleen dat ze NL en Europa niety meeslepen in hun ondergang.
Profiteren van hun vooruitgang betekend waarschijnlijk ook meegenomen worden in hun ondergang.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
whaaaa Tjacka ik word para van jou gifje, en eensch hoor.
Hoop alleen dat ze NL en Europa niety meeslepen in hun ondergang.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Profiteren van hun vooruitgang betekend waarschijnlijk ook meegenomen worden in hun ondergang.
Dat eerste gedeelte schijnen een hoop mensen ineens vergeten te zijn.
quote:
Dan is het voor ons toch ook eigen schuld dikke bult als we de negatieve effecten van het instorten van Amerika(wat ik overigens niet zo snel zie gebeuren) gaan ondervinden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef theguyver het volgende:
Amerika is een mooi land, maar als je weet hoe het gegaan is in dat land, heb ik iets van eigen schuld. dikke bult.![]()
Deze docu heel boeiend, maar behoorlijk eenzijdig..
[ afbeelding ]
Jup,quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dan is het voor ons toch ook eigen schuld dikke bult als we de negatieve effecten van het instorten van Amerika(wat ik overigens niet zo snel zie gebeuren) gaan ondervinden?
Werk jij trouwens niet voor een Amerikaans bedrijf?
haha ok.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]dat doe ik niet.
want dan moet ik een reactie geven die langer dan 3 zinnen is/
Zo is het.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Als de VS failliet gaat mogen we allemaal in tribalwars nederzettingen gaan leven.
Nee, dank u feestelijk.
De VS
Uiteraard, maar niet door een faillissement.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:47 schreef Tjacka het volgende:
maar ik denk wel dat het binnen nu en 100 jaar het einde van het tijdperk van de vs is overigens.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Als de VS failliet gaat mogen we allemaal in tribalwars nederzettingen gaan leven.
Nee, dank u feestelijk.
De VS
hoe dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar niet door een faillissement.
En weer omdopen tot nieuw amsterdam. moeten we wel even met de britten afrekenen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]whahaha goeie heb jij dat wel gelezen ja..
gewoon New York weer terug claimen
Economisch bedoel je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Langzaam proces wat al lang bezig is.
Nope die verhogen het plafon.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
De VS is toch al lang niet meer wat het pak 'm beetje 30 jaar geleden was.
Maar failliet zullen ze nooit gaan op deze manier.
wat heeft terecht(user) er mee te makenquote:
Ja dat lijkt nu wel zo misschien. Toch zie ik steeds meer berichten waaruit blijkt dat de westerse economieën weer aan het opkrabbelen zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, is toch al lang aan de gang.
Nog wel, idd...quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat lijkt nu wel zo misschien. Toch zie ik steeds meer berichten waaruit blijkt dat de westerse economieën weer aan het opkrabbelen zijn.
Een paar jaar vooruitgang en de situatie is weer heel anders. Plus dat de VS de mogelijkheid heeft om z'n belangen desnoods militair veilig te stellen. Hell wat zeg ik, dat doen ze al zolang dat ze een grootmacht zijn.
Waarom neerlands grondgebied. We hebben het toch verkocht aan GB omdat we met Suriname meer geld konden verdien met de slavenhandel?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nog wel, idd...
Zodra het leger ook ff plat ligt, gewoon troepn laten landen op Manhattan, Staten Island en Long Island, en dan gewoon weer in nemen.gewoon nederlands grondgebied van maken.
Zelfde geld voor griekenland ik vind dat we daar nu onderhand ook recht hebben op een paar eilandjes
Nee hebben we niet echt bepaald verkocht.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom neerlands grondgebied. We hebben het toch verkocht aan GB omdat we met Suriname meer geld konden verdien met de slavenhandel?
Dat klinkt als Monkey Island.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hebben we niet echt bepaald verkocht.
Ah wel, ik wil het terug!!!
Hoist the ankers!!! arggg !!!
[ afbeelding ]
One piecequote:
hahaha.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
One pieceeigenlijk..
Guybrush zou zeggen : “Look behind you, a Three-Headed Monkey!”
Monkey island 1 in 5,5 minutenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hahaha.
Wat een bazen game was dat.
Maakt mij niets uit ik hou niet van voetballen of er nu veel fans zitten of niet ha ha haquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:15 schreef theguyver het volgende:
[..]kijk uit he veel voetbal fans hier.
En agh ja, zoals jij die dame was met die ...benen..
tijd
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit ik hou niet van voetballen of er nu veel fans zitten of niet ha ha ha
Klopt, mooie benen hé,
Zeker! Bossie was jarig, god wat heb ik gelachenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was weer een topshow he?
Jaja, zij hierboven ook
Die taart ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker! Bossie was jarig, god wat heb ik gelachen. Wat een prachtvent is dat. Bijna net zo prachtig als die benen hierboven
Ja dat GTA is verslavend he?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:49 schreef theguyver het volgende:
Morgen peeps,![]()
Jah sorry kwam gister thuis huisgenoot was aan gamen op mijn PS3, controller gepakt en gegamed tot 1:00 toen had ik zoiets hmm ik moet morgen werken
Nee dat was geen GTA 5, om de beurt Dantes Inferno.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat GTA is verslavend he?
Goeiemorgen luitjes
Dantes Inferno....en dat de hele nachtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee dat was geen GTA 5, om de beurt Dantes Inferno.
Of te wel de game van het boek de goddelijke Komedie
watte?
Haha, eerst de game, toen de animatie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dantes Inferno....en dat de hele nacht
Dat wordt weer een rumoerige dag op FOK!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:37 schreef theguyver het volgende:
22 OKTOBER IS HET WERELDWIJDE CAPS-LOCK DAG !!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
JAAAA EN WERELDWIJDE STOTTERDAG EN 73 JAAR GELEDEN DAT SC GENEMUIDEN IS OPGERICHT!!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt weer een rumoerige dag op FOK!
Oh wacht DAT IS VANDAAG
hey Bono.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
hey Bono.
Die avatar vind ik veel beter dan dat flikkerende plaatje
Nu we dan toch bezig zijn om hele sinterklaas af te schaffen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef Blaadjes het volgende:
Hallo,
Ik doe ook mee aan capslock dag. Netjes aangezet en vervolgens alles, nou ja bijna alles, met shift ingedrukt toetsen.
Zo heb ik toch het gevoel dat ik mee doe aan deze ow zo bijzondere dag. En nu kan het nog want voor je het weet wil de VN het verbieden.
Net als Zwarte Pietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef Blaadjes het volgende:
Hallo,
Ik doe ook mee aan capslock dag. Netjes aangezet en vervolgens alles, nou ja bijna alles, met shift ingedrukt toetsen.
Zo heb ik toch het gevoel dat ik mee doe aan deze ow zo bijzondere dag. En nu kan het nog want voor je het weet wil de VN het verbieden.
Als sinterklaas verboden word. ga ik voor de trinna.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Als sinterklaas verboden word. ga ik voor de trinna.
alles goed lavje?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Figures. Bij het woord trein denk ik meteen aan Socios
Ja ook wel thanks. mwao, gaat wel redelijk. Goed genoeg laatste 2 weken in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, dankjewel Inso. En met jou? Gaat het slapen wat beter?
Dat is fijn want slecht slapen lijkt me toch zo afschuwelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ook wel thanks. mwao, gaat wel redelijk. Goed genoeg laatste 2 weken in ieder geval
was je doen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:27 schreef Tjacka het volgende:
toch wel fijn om deze wedstrijd als enigste te missen
werken heb al vrij voor alle thuiswedstrijden van cl en uit vandaag kon alleen nietquote:
oh je hebt niets gemistquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
werken heb al vrij voor alle thuiswedstrijden van cl en uit vandaag kon alleen niet
ik hoorde dat het pure kanjer was jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Middag,![]()
Wat een &^$%#&@^$#% wedstrijd gister..
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoorde dat het pure kanjer was ja
beetje kortquote:
* Tjacka gaat zoeken op de achternaam blaadjesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:02 schreef Blaadjes het volgende:
Ik gebruik eigenlijk nooit facebook maar wel had ik er 1 aangemaakt voor gta v. Nu deze ook maar even geliked: https://www.facebook.com/pietitie
1,1 miljoen likes in iets meer dan 24 uur. woow.
ff checken hoe die pagina van die anti muts het doet.
7000quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:02 schreef Blaadjes het volgende:
Ik gebruik eigenlijk nooit facebook maar wel had ik er 1 aangemaakt voor gta v. Nu deze ook maar even geliked: https://www.facebook.com/pietitie
1,1 miljoen likes in iets meer dan 24 uur. woow.
ff checken hoe die pagina van die anti muts het doet.
succes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
* Tjacka gaat zoeken op de achternaam blaadjes
quote:
Ik zal eens gaan kijken.quote:
Dat zei Danny ook al. Vind het wel een leuk idee eigenlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan kijken.
Ik stel voor dat alle voorstanders zich op dezelfde dag de hele dag zwart sminken. Dikke middelvinger naar de VN.
Die header is ook geweldigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan kijken.
Ik stel voor dat alle voorstanders zich op dezelfde dag de hele dag zwart sminken. Dikke middelvinger naar de VN.
30 miljard, je gelooft het nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef Scrummie het volgende:
Zwarte piet, wiet wiet wiet, ik ga je nu roken maar dat rijmt niet.
Dat wordt dan na 5 december . Het is nu eenmaal een hot item.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kom hier pas weer terug als het niet meer over zwarte piet gaat.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kom hier pas weer terug als het niet meer over zwarte piet gaat.
nee, dat is niet waar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook?
Zeg nou gewoon dat jullie liever op GRTD zitten.
Daar leek het even op.quote:
trusten lieverd. niet jaloers worden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar leek het even op.
Maar goed. De zwartepietdiscussie zal nog wel even door gaan, zeker nu men zo brutaal is om 30 miljard te eisen.
Maar nu eerst maar eens slapen. Morgen weer een dag met nieuwe ontwikkelingen. We zien het allemaal wel. Truste
Ze willen 30 miljard?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar leek het even op.
Maar goed. De zwartepietdiscussie zal nog wel even door gaan, zeker nu men zo brutaal is om 30 miljard te eisen.
Maar nu eerst maar eens slapen. Morgen weer een dag met nieuwe ontwikkelingen. We zien het allemaal wel. Truste
Het is toch niet te geloven? De brutaliteit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze willen 30 miljard?. Briljant. Het word steeds leuker met die idioten
trustenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven? De brutaliteit.
Daar kwam de aap uit de mouw. Niks racisme. Gewoon geld. Veel geld.
Hoop echt dat Nederland niet capituleert voor deze chantage en ik hoop ook dat ons Sinterklaasfeest met zwartepieten gewoon doorgaat. Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt?
En nu ga ik slapen. Truste Scrummie
Haha, ik vind het wel aandoenlijk, zon grote groep eensgezindheid over zwarte piet, Lang geleden dat Nederlanders zo verenigd waren. Maarja, het blijft maar zwarte piet. Pfff, teveel woorden alweer aan vuil gemaaktquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven? De brutaliteit.
Daar kwam de aap uit de mouw. Niks racisme. Gewoon geld. Veel geld.
Hoop echt dat Nederland niet capituleert voor deze chantage en ik hoop ook dat ons Sinterklaasfeest met zwartepieten gewoon doorgaat. Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt?
En nu ga ik slapen. Truste Scrummie
Wat aardigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goeiemorgen allerliefste Lavender van dit forum.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat aardig![]()
Doe ik een lekker liedje voor je van Christina Aguilera
dit komt ook elk jaar in het nieuws. je hoef niet zo quasie verbaast te reageren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
Als het dan niet lukt via Zwarte Piet doe je het toch gewoon zo?
Mevrouw Verena Sheperd verzint er wel wat op hoor
http://nieuws.thepostonli(...)g-slavernijverleden/
Dit jaar meer dan ooit. En dit keer met een prijskaartje van 30 miljard eraan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit komt ook elk jaar in het nieuws. je hoef niet zo quasie verbaast te reageren.
oh sorryquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit jaar meer dan ooit. En dit keer met een prijskaartje van 30 miljard eraan.
Ben helemaal niet verbaasd
Nee joh. Hoe kan ik nu boos op jullie bijven ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaat.
ben je nog boos op mij en inso
boos zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh. Hoe kan ik nu boos op jullie bijven ?
Het is hier een loungeplek.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is hier rustig ik heb het vast verpest hier hé)
oih nee hoor ook met een gezellig praatje met jouquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is hier een loungeplek.
Hier kom je als je even tot rust wil komen.
Oh gelukkig maar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oih nee hoor ook met een gezellig praatje met jou
van vblquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.
Ik vind het ook leuk hoor als jij en Inso en Jan Cees en Divje, Typisch of anderen van VBL hier langskomen.
Divje heb ik trouwens al een poosje niet meer zien posten hier.
Hoop dat het goed gaat met hem. Hij was goed bezig de laatste keer dat we hem hier zagen posten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
van vbl
ik begin mij nu eigenlijk een vaste user van de bnw sc te voelen hoor. ik weet ook niet waar hij is.
dat vergeet ik wel eens natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop dat het goed gaat met hem. Hij was goed bezig de laatste keer dat we hem hier zagen posten.
Jij bent ook een vaste user hier en Inso ook. En je weet dat BNW Hotel California is he?
ssstttttttttttquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat vergeet ik wel eens natuurlijk.
ik heb nu toch al twee pagina's niet over zwarte piet laten gaan.
sorry, ik zocht naar een nieuwe openingszin voor een onderwerp maar mislukt.quote:
Genoeg onderwerpen hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry, ik zocht naar een nieuwe openingszin voor een onderwerp maar mislukt.
ik heb geen ideequote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Genoeg onderwerpen hoor.
Bijvoorbeeld over morgenavond. Wie is er te gast bij VI?
John van Zwedenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Genoeg onderwerpen hoor.
Bijvoorbeeld over morgenavond. Wie is er te gast bij VI?
Dat is een van de mede eigenaren van Swansea. Hij komt uit Den Haag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Johannes, wat leuk om je hier eens te zien posten.
Wie is John van Zweden?
Ik verwacht er ook weinig van.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dan hoef ik niet te kijken dus
Oh he bahquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een van de mede eigenaren van Swansea. Hij komt uit Den Haag.
Doe mij maar Boskamp of Schelvis of Aad of Hansie of Kieft, maar ja, het zal wel beter zijn dan Nico Dijkshoorn.
zit mij niet zo te trollenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor Zwarte Piet spelen
dan ga ik hem wel stelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet al een goeie TT voor het volgende deel
Uhuhquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zwarte Piet schijnt een complot te zijn van de Illuminati, ik weet niet hoor
nooit geweten dat we daar aan doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Benieuwd wie de lapo heeft dan
Noh joh ga je te werrek? Dacht dat je dat al daan had.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nooit geweten dat we daar aan doen.
maar als je nu even snel het topic met Johannes vol post ga ik te werk.
Heb jij dat gifje van Louis en juichen nog bij de hand Johannes? Wil even lachenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga hem niet volmaken want ik moet eigenlijk een tentamen voorbereiden. Maar ik heb last van studie ontwijkend gedrag natuurlijk
niks mis mee. echt bazen rollen zo jwz.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga hem niet volmaken want ik moet eigenlijk een tentamen voorbereiden. Maar ik heb last van studie ontwijkend gedrag natuurlijk
Hoe laat moet je deer wezen dan Tjacka?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks mis mee. echt bazen rollen zo jwz.
je liege denk? moet altijd in de eivend.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Noh joh ga je te werrek? Dacht dat je dat al daan had.
rond een uur of vierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe laat moet je deer wezen dan Tjacka?
Denk het ok. Even koeterdekoet dan ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je liege denk? moet altijd in de eivend.
Dat was toen hij die toespraak hield he? Bij Bayern.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
En hier is hij echt aan het juichen
[ afbeelding ]
it kien te gek ok he, gewoon beulen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ok. Even koeterdekoet dan ?
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was toen hij die toespraak hield he? Bij Bayern.
Vind juichen grappiger. Hij juicht met boze ogen.
Heerlijk taaltje he, dat West Fries.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
it kien te gek ok he, gewoon beulen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |