quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde een 'Peen en peulvruchtenprostitutie'-TT maken
talent is overrated, kijk naar mijquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap best dat je velen geld moet hebben om in dat wereldje te komen. Maar van die acteurs die dan gaan racen in een competitie (redelijk hoog niveau ook wel) omdat ze het kunnen betalenEr is ook wel talent nodig.
nee maar ik doe wel heel veel andere boeiende dingen, toch? TOCH???quote:
wie?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naast veel geld hebben moet je ook wel iets kunnen. Anders ben je zo'n Guido van de Garde die standaard laatste finished. Als hij finished
Er zit geen stopknop op bij jou, he?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoer-slinger![]()
HOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOER
Hahahahahaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoer-slinger![]()
HOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOER
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoer-slinger![]()
Ik ben ook Mo en ik vind het primaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nein. Daar voelt Mo zich waarschijnlijk niet goed bij :-)
Denk je dat ik elk geintje dat over mij gemaakt wordt leuk vind? Echt niet hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Er zit geen stopknop op bij jou, he?
ja das waarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nein. Daar voelt Kressant mevrâhtjuh zich waarschijnlijk niet goed bij :-)
As ik het kon had ik het gedaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
Godverdomme, Taart, maak Schaar eens Fok Autist van de maand?
Het probleem is dat hier nooit wat overwaait.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Denk je dat ik elk geintje dat over mij gemaakt wordt leuk vind? Echt niet hoor.
Maar het blaast het snelst over als je het gewoon negeert. En er misschien zelfs zelf een beetje de grap van in kan zien.
Denk dat Bami dat ook kan bevestigen.
Een beetje lachen om jezelf is af en toe best vermakelijk
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
Godverdomme, Taart, maak Schaar eens Fok Autist van de maand?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
As ik het kon had ik het gedaan
WHUTTTTTTquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nog steeds beledigd dat molo niet mijn flitsende piemelava wil gebruiken.
Zeker als Molo dat lekker plat schreeuwtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik vind hoer gewoon echt een prachtig woord, ook al voordat het op Dwyn toegepast werd![]()
Het heeft ook zulke mooie vervoegingen, zoals zaadhoer. En het heeft zo'n goeden klank, zeker als je er HOERRRRR van maakt
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
We leiden hier gewoon masaal aan Gilles de la Hoerette
100 wijven bij elkaar, is te verwachten jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het probleem is dat hier nooit wat overwaait.
Die staat toch niet op mijn nieuwe laptop HOERRquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
WHUTTTTTT
Doe eens nog een keer dan, dan fix ik 'm
Zaadhoer is mijn favo auto scheld woordquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik vind hoer gewoon echt een prachtig woord, ook al voordat het op Dwyn toegepast werd![]()
Het heeft ook zulke mooie vervoegingen, zoals zaadhoer. En het heeft zo'n goeden klank, zeker als je er HOERRRRR van maakt
ik ben heul niet platquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Zeker als Molo dat lekker plat schreeuwt
Dat is voor mij klapjostiquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Zaadhoer is mijn favo auto scheld woord
Zaadhoerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Zaadhoer is mijn favo auto scheld woord
hahaha is goed!quote:
Het is een parasietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
hahaha is goed!
Hij blijft bij mijn laptop steeds op bami hangen in jouw ava
True.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Denk je dat ik elk geintje dat over mij gemaakt wordt leuk vind? Echt niet hoor.
Maar het blaast het snelst over als je het gewoon negeert. En er misschien zelfs zelf een beetje de grap van in kan zien.
Denk dat Bami dat ook kan bevestigen.
Een beetje lachen om jezelf is af en toe best vermakelijk
net zoiets als communisme. Leuk idee, maar het werkt nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:12 schreef Dwyn het volgende:
Dus negeren helpt niet. Dus zeg ik maar dat ik het niet fijn vind en dan maar hopen dat men een beetje lief doet naar elkaar.
muppet op een stokkie (als iemand er raar uit ziet) of kraslotenhoofdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is voor mij klapjosti. Of megool
WIJ ZIJN NIET LOMP JA, GIJ HOER!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
True.
Sinds ik meegrap/negeer komt het stukken minder langs. Ik kan me er wel druk over blijven maken, maar dat helpt niet. Ik heb toen mijn punt gemaakt, ik weet dat mensen dat meegekregen hebben, als ze er dan toch nog grapjes over willen maken moet dat maar.
Dwyn, ik weet/snap niet helemaal waar jouw aversie vandaan komt, maar misschien is het juist wel goed om er dan hier al een beetje aan te wennen. Zodat je niet superheftig reageert als het in het dagelijks leven genoemd wordt. Ik zelf heb je nooit zo genoemd en zal dat ook niet gaan doen, maar we zitten wel op FOK. Daar hoort wel bij dat je een wat dikkere huid nodig hebt omdat FOK!kers nou eenmaal lomp zijn.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WIJ ZIJN NIET LOMP JA, GIJ HOER!
graded exposurequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
True.
Sinds ik meegrap/negeer komt het stukken minder langs. Ik kan me er wel druk over blijven maken, maar dat helpt niet. Ik heb toen mijn punt gemaakt, ik weet dat mensen dat meegekregen hebben, als ze er dan toch nog grapjes over willen maken moet dat maar.
Dwyn, ik weet/snap niet helemaal waar jouw aversie vandaan komt, maar misschien is het juist wel goed om er dan hier al een beetje aan te wennen. Zodat je niet superheftig reageert als het in het dagelijks leven genoemd wordt. Ik zelf heb je nooit zo genoemd en zal dat ook niet gaan doen, maar we zitten wel op FOK. Daar hoort wel bij dat je een wat dikkere huid nodig hebt omdat FOK!kers nou eenmaal lomp zijn.
Ik wil niet aan het woord hoer hoeven wennen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
True.
Eeeh, nee?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:16 schreef Mss het volgende:
Maar Dwyn, maak jij met je vrienden ook niet een lolletje om dit soort dingen?
enquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Deze UI is gebaseerd op spouwer zijn pen0r. Alleen moest ik m wat korter maken anders had ik 5 UI's boven elkaar nodig
dan mis je behoorlijk wat hoorquote:
quote:er zijn 47222 topics gevonden die zijn verdeeld over 1575 pagina(s), de zoekopdracht met omschrijving "hoer" duurde 0.40 seconden
Dan moet je misschien in een ander land gaan wonen? Ik bedoel het echt niet rot, maar we wonen wel in Nederland en het is hier een vrij algemeen gebruikt woord.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik wil niet aan het woord hoer hoeven wennen.
Sloerie uit de sloppen bekt (hehehe) ook al zo lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had laatst een heel debat met mezelf over de vergelijking tussen hoer en "sloerie uit de sloppen"
Dat hoer dan eigenlijk beter is, want beiden hebben veel seks met iedereen, maar een hoer krijgt er tenminste voor betaald en de sloerie woont nog steeds in de sloppen..
Mijn bwain is echt ontzettend vermakelijk af en toe
sloerie uit de sloppenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had laatst een heel debat met mezelf over de vergelijking tussen hoer en "sloerie uit de sloppen"
Dat hoer dan eigenlijk beter is, want beiden hebben veel seks met iedereen, maar een hoer krijgt er tenminste voor betaald en de sloerie woont nog steeds in de sloppen..
Mijn bwain is echt ontzettend vermakelijk af en toe
godsamme, zo lang geleden, ik weet er niks meer vanquote:
Ja en dat vind ik best wel kwalijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan moet je misschien in een ander land gaan wonen? Ik beodle het echt niet rot, maar we wonen wel in Nederland en het is hier een vrij algemeen gebruikt woord.
Het wint het van Moquote:
quote:er zijn 18884 topics gevonden die zijn verdeeld over 630 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.38 seconden
vooral het woord "Ho" deed mijn gnorkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:19 schreef Puckzzz het volgende:
Mo > Ho ik zie het verschil niet Zo...
hihi kiek mij een rijmpje maken
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:19 schreef Puckzzz het volgende:
Mo > Ho ik zie het verschil niet Zo...
hihi kiek mij een rijmpje maken
In Scandinavië schelden ze voor de garp met Satan, mag dat wel?quote:
* Molo zingt liedje "too many dicks on the dance floor"quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:20 schreef Mss het volgende:
Misschien moet je eens een dagje in de Bijlmer gaan rondlopen, dan wen je er wel aan
En vloeken met aidsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
In Scandinavië schelden ze voor de garp met Satan, mag dat wel?
Nee want dat is jouw koosnaampjequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:20 schreef Dwyn het volgende:
Maar goed, blijf elkaar vooral hoer noemen! Als je mij er maar lekker buiten laat.
das volgens mij beetje des Foksquote:
WEET JE HOE KWETSEND?quote:
Wat vraagt ze dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item2a30776f78
Ik zou er nog geen 1$ voor geven
yep, volgens mij ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat hier geintroduceerd.
In tegenstelling tot als we sloerie uit de sloppen zouden zeggenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:23 schreef Mss het volgende:
Dwyn in principe noemen we je gewoon een hardwerkende geld verdienende vrouw
Alhoewel dat wel lekkerder bekt...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In tegenstelling tot als we sloerie uit de sloppen zouden zeggen
PRECIESquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In tegenstelling tot als we sloerie uit de sloppen zouden zeggen
een bloemetje?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
GODDOMME DWYN!!
We plagen je een beetje!! Snap dat dan!
Sorry maar dit verdient een
ja die andere is te lang, dat onthoud mijn ouwe brein nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Alhoewel dat wel lekkerder bekt...
Hoerenslinger?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
GODDOMME DWYN!!
We plagen je een beetje!! Snap dat dan!
Sorry maar dit verdient een
GIJ BLOEMENHOERquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
een bloemetje?
Dat verdient een bloeeeeeeeeeeeeeeeeeemetje, een bloeeeeeeeeeeeeeeeeeemetje......
etc
Stationssupermarkt?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:25 schreef Puckzzz het volgende:
Maar dan gaat Dwyn weer zeggen dat ze niet uit de sloppen komt. Wat moeten we dan?
Jij denkt dat ze een probleem heeft met dat deel van het woord?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:25 schreef Puckzzz het volgende:
Maar dan gaat Dwyn weer zeggen dat ze niet uit de sloppen komt. Wat moeten we dan?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bami een hoer noemen is pas echt garpig
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze een probleem heeft met dat deel van het woord?
VUILE HOER DIE JE ER BENT!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Slet werkt redelijk. Ik heb daadwerkelijk meer jongens gezoend dan dat mijn vriendje (ik weet nog steeds geen goeden benaming
) meisjes gezoend heeft.
Slet bekt niet lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Slet werkt redelijk. Ik heb daadwerkelijk meer jongens gezoend dan dat mijn vriendje (ik weet nog steeds geen goeden benaming
) meisjes gezoend heeft.
Plus hij heet stampertjequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
) meisjes gezoend heeft.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:27 schreef Debsterr het volgende:
Bami die Dwyn moet overtuigen dat je het beter kan negeren.
Het houdt niet op, niet vanzelf
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]you noticed the garp...I haz a proud
Ik zat ook een beetje aan Bami 2.0 te denkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:27 schreef Debsterr het volgende:
Bami die Dwyn moet overtuigen dat je het beter kan negeren.
Het houdt niet op, niet vanzelf
vergeet de jerrycan sherry en je kamerjas nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga even wie unne ekte Tokkie een peuk roken bij de voordeur
Nasi jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zat ook een beetje aan Bami 2.0 te denken![]()
Je hebt al 3 kinderen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:31 schreef Molo het volgende:
Ik moet jullie wat opbiechten trouwens.... het is eigenlijk erger dan het verhaal van Schaar en Fred
Maar ik voel me er wat gek over om te vertellen....
Toch niet die biergrap die op whatsapp circuleertquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:31 schreef Molo het volgende:
Ik moet jullie wat opbiechten trouwens.... het is eigenlijk erger dan het verhaal van Schaar en Fred
Maar ik voel me er wat gek over om te vertellen....
biergrap, nopequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Toch niet die biergrap die op whatsapp circuleert
Ik zit niet in geheimen whatsaps, praat me eens bijquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Toch niet die biergrap die op whatsapp circuleert
Ik ga hem even opzoekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
biergrap, nope
Al ben ik daar nu ook wel heel benieuwd naar
Je vind Hoer stiekem ook een heel naar woord?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nee die komt ook niet uit de geheimen whatserp, maar dat is zoeen garp die rondgestuurd wordtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zit niet in geheimen whatsaps, praat me eens bij
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:33 schreef Molo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ERMAGERD IK HAD HET GOEDquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je vind Hoer stiekem ook een heel naar woord?![]()
![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
O dat krijg ik al helemaal nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee die komt ook niet uit de geheimen whatserp, maar dat is zoeen garp die rondgestuurd wordt
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
ERMAGERD IK HAD HET GOED![]()
![]()
![]()
sorry mevrouwquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik nam het eerst wel serieus trouwens![]()
Ik heb er smiley's voor nodig om te weten dat zoiets een garpje isquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:37 schreef Molo het volgende:
ERMAHGERD, MAC RETRO MATTE LIPSTICK "ALL FIRED UP" IS GODVERDOMME EINDELIJK WEER VERKRIJGBAAR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb serieus elke dag zitten F5-en op die hoerensite
* Molo snel bestelt
Mooie combi van posts zo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
O ja, alleen hoofdletters is ook een indicatie voor een garp
Sorryquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
O ja, alleen hoofdletters is ook een indicatie voor een garp
hehehehe, ja, moest ik ook aan denken toen ik op INVOEREN ramdequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Mooie combi van posts zo.
Ik twijfelde serieus bij de eerste woordenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Mooie combi van posts zo.
Ik haat jou ookquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Daarom vind ik Skjoe zo fijn, die post steevast als ze een garp maakt of iets naars zegt er een hartje achteraan![]()
Zo velen regelmaat en duidelijkheid
LOLquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:40 schreef Mss het volgende:
Dus, die whatserp grap:
Ok... misschien beetje raar dat ik dit via watsapp bekend maak, maar ik wil vragen of jullie een beetje rekening kunnen houden met mij...
Zit de laatste tijd niet zo lekker in mijn vel en ben van de dokter doorgestuurd naar het ziekenhuis.. Hier hebben ze Cenosillicafobie ontdekt... het is moeilijk om goed uit te leggen, dus zoek het anders even op op internet.
Ik hoop dat jullie er rekening mee houden, want het is niet zeker of het verholpen kan worden.
Kijk zo iets zou bij mij compleet mis gaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:40 schreef Mss het volgende:
Dus, die whatserp grap:
Ok... misschien beetje raar dat ik dit via watsapp bekend maak, maar ik wil vragen of jullie een beetje rekening kunnen houden met mij...
Zit de laatste tijd niet zo lekker in mijn vel en ben van de dokter doorgestuurd naar het ziekenhuis.. Hier hebben ze Cenosillicafobie ontdekt... het is moeilijk om goed uit te leggen, dus zoek het anders even op op internet.
Ik hoop dat jullie er rekening mee houden, want het is niet zeker of het verholpen kan worden.
wat een matige kutgarp zegquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:40 schreef Mss het volgende:
Dus, die whatserp grap:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.menselijk-lichaam.com/humor/cenosillicafobie
Die zin onder het plaatje![]()
Puckz is een HOERRRRRRRquote:
met Ibizasluitingquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die hebben nu een home made kralenketting voor hun piemel
Zelfs ik begreep dat het een garp wasquote:
toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zelfs ik begreep dat het een garp was![]()
VAN MIJN BELASTINGGELD!!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:45 schreef Mss het volgende:
Ik was van de week in een winkel vol met negermayo producten in de Indische buurt. Daar waren ook VELEN Shaneequa's
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leeuwarden staat in de fik! GeboorteHuis van Mata Hari is afgefikt.
Zielig voor de familie Hari zo nu met Badr en alles
Indische buurt, instant opgezwolle lied in mijn hoofdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:45 schreef Mss het volgende:
Ik was van de week in een winkel vol met negermayo producten in de Indische buurt. Daar waren ook VELEN Shaneequa's
nee die Shaneequa's bedoelde ikquote:
Godverdomme wat een Monsterse humorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Brum heeft een hele penus penor?quote:
Het rook daar wel naar velen lekker eten, overal eetwinkeltjes en velen honger maar gelukkig alles kunnen weerstaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Indische buurt, instant opgezwolle lied in mijn hoofd
Dit las ik, en dat in combi met je nieuwe avaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Indische buurt, instant opgezwolle lid in mijn hoofd
Is dit nou een garp of niet?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja zomg allemaal haarspullen van jouw belastinggeld kopen.quote:
dat laatste gedeelte welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dit nou een garp of niet?
nee op straat lopen overdag en niet werkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja zomg allemaal haarspullen van jouw belastinggeld kopen.
Alleen het spul waar ik voor kwam hadden ze niet
Generaal pardonquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vind dat anders helemaal niet om te lachen
Dat laatste stuk welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dit nou een garp of niet?
Nog nietquote:
In Uje??quote:
Ermahgerd!! Van kralen gemaakte peniskokers! Gat (ghehehe) in de markt!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die hebben nu een home made kralenketting voor hun piemel
quote:
kende je Mata Hari wel?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ah, eerste zin is wel waar, tweede een garp. Ik ben weer bij
Of bij Dance Legendquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Processing
kenser romwehoren zij bij bondi ofzo.
Ik ga deze vraag niet beantwoorden omdat ik bang ben dat het genant isquote:
ik vind 'm wel tof, hij is zoooo foutquote:
aan de ingrediënten te zien is het echt COMPLEET anders spulquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga deze vraag niet beantwoorden omdat ik bang ben dat het genant is
Jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zijn dat romeinse soldaten? :")
wat hoorde ik nou over jou? Wink wink, nudge nudgequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zijn dat romeinse soldaten? :")
THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ja fuque, en nu kan ik er dus niet aan komen want ebay heeft het ook alleen voor velen duurquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:55 schreef Molo het volgende:
[..]
aan de ingrediënten te zien is het echt COMPLEET anders spul
en dan geen broek of legging eronder en alleen je docs, een bril, messy bun en een beker starbucks in de handquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
om mijn hipsterimage te verbeteren
als jij belt om te vragen of ze het hebben wil ik er wel een keer langs rijden hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja fuque, en nu kan ik er dus niet aan komen want ebay heeft het ook alleen voor velen duur.
Of ik moet naar Rotterdam maar dat ga ik ook niet doen
ermagherd zo sjiek!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nieuwe ketting van sjaan
[ afbeelding ]
Dat hij een hele penor heeftquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
wat hoorde ik nou over jou? Wink wink, nudge nudge
Ermahgerd echt? Dat zou wel epic zijn. Want ze hebben 3 verkooppunten in R'dam, dus misschien dat dat wel gaat lukken. En dan kan ik het op zijn minst proberen en als het werkt zien we dan wel verderquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
als jij belt om te vragen of ze het hebben wil ik er wel een keer langs rijden hoor
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat hij een hele penor heeft
dan moeten we alleen kijken wat en HOE daarna want ik ga voorlopig niet naar A'dam.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd echt? Dat zou wel epic zijn. Want ze hebben 3 verkooppunten in R'dam, dus misschien dat dat wel gaat lukken. En dan kan ik het op zijn minst proberen en als het werkt zien we dan wel verder
Brum, hele en het derde woord is ongetwijfeld iets met piemel, maar ik kan hem er niet uithalenquote:
Waaromquote:
Ik zou het ook niet wetenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
wat hoorde ik nou over jou? Wink wink, nudge nudge
en voor mij haal je geen chips hequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom
[..]
Ik zou het ook niet weten
Altijd wenselijk bij de vrouwtjes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat hij een hele penor heeft
en hoe reageren de hoeren er over het algemeen op?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd wenselijk bij de vrouwtjes.
Zo kut als een vent maar een halve blijkt te hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd wenselijk bij de vrouwtjes.
Ga jij naar de spelletjesmeet bij SQ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
dan moeten we alleen kijken wat en HOE daarna want ik ga voorlopig niet naar A'dam.
Of R'dam meet moet ooit nog komen.
VRAAG HET DWYNquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
en hoe reageren de hoeren er over het algemeen op?
nope, ik heb echt een bloedhekel aan spelletjesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ga jij naar de spelletjesmeet bij SQ?
Of je stuurt hem op, het zal me geen $100 kosten.
Ze hebben velen verkooppunten in R'dam ermahgerd.
Me Gorgeous
West kruiskade 37b
MS Laboratories
Mijestraat 35
Yari Hair & Cosmetics
Zuidplein Hoog 488
Afro Collections
Beijerlandselaan, 67
Ik ook, dat houd mij ook niet tegenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
nope, ik heb echt een bloedhekel aan spelletjes
ik ga even kijken of ik bij die eerste en derde makkelijk kan komen. Zuidplein ga ik niet heen, ver en te hoge rape kans
Ik werd gedwongenquote:
Moet altijd extra betalen kutzooiquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
en hoe reageren de hoeren er over het algemeen op?
Zuidplein? Really?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook, dat houd mij ook niet tegen
Hehquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo kut als een vent maar een halve blijkt te hebben
Ja ik ga ze maandag even bellen!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:05 schreef Molo het volgende:
Oh wacht, 4. Die eerste is kut parkeren, dus ik probeer de tweede en vierde even op te zoeken
Bel jij dan van tevoren of ze het hebben?
Nee dat over die spelletjesquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee dat over die spelletjes
prima, ik hoor het wel van je danquote:
GIJ HOERquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]ik dacht al
![]()
maar nee, ik ga alleen maar lopen kutten en zieken en valsspelen dan
Sfeervolquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:13 schreef Molo het volgende:
Dat eerste adres wat ik probeerde![]()
![]()
![]()
https://maps.google.nl/ma(...)DICA&ved=0CDIQ8gEwAA
Moet je eens streetview aan gooien
zullen we samen Mss's haaraids in een tube gaan halen?quote:
Ik zat net te denken dat ik daar ook wel langs kan rijden, maar ik denk niet dat ik durfquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
zullen we samen Mss's haaraids in een tube gaan halen?
samen met Schaar en dan daarna even samen de koopgoot in op vrijdagavond, koopavondquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:18 schreef Mss het volgende:
Gaan jullie een geheimen meet maken van mijn haarspulophaalplek?
obscure groothandel denk ik. Velen aidsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar dat is toch een groothandel ofzo? Dat is toch niet serieus een winkel?
nee, die hoort in mijn hoofd al bij de Vaillantlaan in Den Haagquote:
Koos zit te GTA-en, maar ik zet 'm op mijn lijstje! Thanks!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:21 schreef Puckzzz het volgende:
Molo!!!
Straks komt Feardotcom op tv. Dat is zo'n goeie horror!
Ik ben op zich elke week in Rotterdam, het is niet zo'n verre detour.. Maar ik weet serieus niet of ik durfquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:20 schreef Mss het volgende:
Maarre, als het teveel moeite wordt moeten jullie het zeggen he?
ze moeten het eerst nog maar eens hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:20 schreef Mss het volgende:
Maarre, als het teveel moeite wordt moeten jullie het zeggen he?
ik schijn wel een negerkont te hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:23 schreef Mss het volgende:
Ja percies. Dalijk mag je alleen binnen als je een neger bij je hebt
HAAT JE ME OFZOquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ze moeten het eerst nog maar eens hebben
Maar ik ga niet met Schaar hoorik ga wel keertje uit werk. Afhankelijk van openingstijden
Er zit aids in?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik schijn wel een negerkont te hebben
Zie je hoe goed het werkt?quote:
ik kom 4 x per week in R'dam, dat lijkt me makkelijker uit werk dan eerst met jou afspreken en er dan heen te gaanquote:
Pas je nu SQ's techniek toe?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie je hoe goed het werkt?
zei een Antilliaanse klasgenoot een keer tegen me.... dat hij mijn kont zo mooi vondquote:
JA JA MAAK MAAR EXCUSESquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
ik kom 4 x per week in R'dam, dat lijkt me makkelijker uit werk dan eerst met jou afspreken en er dan heen te gaan
Hartjes zijn op meer dan 1 manier te gebruikenquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hartjes zijn op meer dan 1 manier te gebruiken
Ik kan ook wel leukere locaties bedenken dan dat dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |