Wow.quote:
Godverquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huisdieren al niet allemaal hoorde ik op de regionale zender.
Of zit je net een avond een film te kijken dan wel muziek te luisteren met je headphones op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:33 schreef Greys het volgende:
Maar als je in een aangrenzend pand woont en stel je ligt te slapen op zo'n vroeg tijdstip, dan is er neem ik aan al door de halve buurt op je deur en ramen gebonkt voordat het overslaat? En je wordt wakker van de herrie van de sirenes etc? Ik denk (en hoop) dat die jonge jongen gewoon op stap is en zijn telefoon niet aan heeft...
Nou, ik zat net te denken: doe ik best vaak 's avonds laat. Zou het zelf waarschijnlijk ook (te) laat merken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:38 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Of zit je net een avond een film te kijken dan wel muziek te luisteren met je headphones op.
Dan waren ze rijkelijk laat (gebeld) en/of het heeft enorm snel om zich heen gegrepen. Zag op de foto ook dat die hele winkel al in de fik stond terwijl er nog geen brandweer te zien was.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:40 schreef Snowballed het volgende:
De brandweer is maar in een gedeelte van de panden geweest....
Je moet je het zo voorstellen: tegen die tijd dat de brandweer binnen is.... is de vloer en het plafond al weg en komt het dak naar beneden.....
Maar zelfs dwars door je gordijnen zie je dan die enorme lichtgloed en zwaailichten enzo toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:38 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Of zit je net een avond een film te kijken dan wel muziek te luisteren met je headphones op.
Waarom zou je thuis je headphones opzetten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:38 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Het kwam van beneden he, als je boven in dat pand zit heb je dat niet snel door.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zelfs dwars door je gordijnen zie je dan die enorme lichtgloed en zwaailichten enzo toch?
Nou ja, waarschijnlijk zit ik gewoon mezelf gerust te stellen dat ik het wel op tijd zou merken, denk ik... er zijn idd vast omstandigheden dat je het te laat door hebt. Brrrrrrr.
In een studentenhuis is dat vrij normaal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom zou je thuis je headphones opzetten?
Nee echt... die oude panden het lijkt heel wat... maar achter de gevel, is het gortdroog....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan waren ze rijkelijk laat (gebeld) en/of het heeft enorm snel om zich heen gegrepen. Zag op de foto ook dat die hele winkel al in de fik stond terwijl er nog geen brandweer te zien was.
Toch niet als je alleen thuis bent. En daar ga ik maar vanuit, of je huisgenoten zijn wel thuis en hebben zo'n grote hekel aan je dat ze je niet waarschuwen dat er brand aankomt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In een studentenhuis is dat vrij normaal.
Ja dat zou wat zijn zegquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Toch niet als je alleen thuis bent. En daar ga ik maar vanuit, of je huisgenoten zijn wel thuis en hebben zo'n grote hekel aan je dat ze je niet waarschuwen dat er brand aankomt.
De winkel verkocht hoofdzakelijk nylon kleding......quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:44 schreef button4ever het volgende:
Binnen 1 minuut stond de winkel helemaal in brand. Heb een foto gezien toen het zo'n 30 sec was begonnen.
Ook een erg "vreemd mooi" plaatje...twitter:LazySlang twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 21:47:39#brand #leeuwarden poststraat (achterkant Kelders) http://t.co/2vGKf2Z1HZ reageer retweet
Laten we maar hopen dat dat hier niet het geval is met die vermiste jongen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zou wat zijn zeg
Bij mij liepen de huisgenoten in en uit, had vaak een koptelefoon op om anderen niet te storen en/of me te kunnen concentreren. En de rest eigenlijk ook.
wat ik vaak genoeg doe...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:38 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Maar dat kan gelukkig ook 'gewoon' betekenen dat diegene bij vrienden is of in de kroeg zit en de accu van zijn foon op is. Die kans is op zaterdag ook vrij groot gelukkig. *duimt*quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:47 schreef Adnap het volgende:
de woordvoerder van de politie bevestig de vermissing van 1 persoon
Zn vriendin kan hem niet bereiken........quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat kan gelukkig ook 'gewoon' betekenen dat diegene bij vrienden is of in de kroeg zit en de accu van zijn foon op is. Die kans is op zaterdag ook vrij groot gelukkig. *duimt*
Je zag maar familie zijn van diegene die ze niet kunnen vinden, lijkt me vreselijk, die spanning en onzekerheid
Vreselijk idd, ik hoop zo dat hij weer opduikt vannavond/morgenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat kan gelukkig ook 'gewoon' betekenen dat diegene bij vrienden is of in de kroeg zit en de accu van zijn foon op is. Die kans is op zaterdag ook vrij groot gelukkig. *duimt*
Je zag maar familie zijn van diegene die ze niet kunnen vinden, lijkt me vreselijk, die spanning en onzekerheid
Nee inderdaad. Hoewel hij toch inmiddels wel een keer door iemand bereikt zou moeten zijn, zou je denkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat dat hier niet het geval is met die vermiste jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |