Friesland loopt altijd achter, toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:57 schreef CherryOnTop het volgende:
bij het nieuws op omroep friesland hebben ze het nog over een uitslaande brand in 1 pand, lekker up to date
Er is nu een extra uitzending.....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:57 schreef CherryOnTop het volgende:
bij het nieuws op omroep friesland hebben ze het nog over een uitslaande brand in 1 pand, lekker up to date
Die reclame net van NL Alert op die zender: "stel er is een grote brand in je omgeving waar gevaarlijke rook bij vrijkomt..."quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er is nu een extra uitzending.....
Daar rijd je met een crashtender toch zo overheen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:55 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze auto's aan de kant aan het duwen zijn ervoor.
Ja vond m ook wel leuk idd....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Die reclame net van NL Alert op die zender: "stel er is een grote brand in je omgeving waar gevaarlijke rook bij vrijkomt..."
Dan zit je wel lekker in de wind, bah, niet fijn maar wel doen !quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:08 schreef drakin het volgende:
Nu moet ik zelfs de ventilatie uitschakelen
ja bewonderingswaardig, hij maakt zich oprecht zorgen over de mensen en materieel is te vervangen iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
de eigenaar van de kapperszaak die ook is uitgebrand neemt het nog wel goed op zo te zien.
Moet je even googelen... ik mag ff niet meer van imgur... (te veel gedaan)quote:
Ramen en deuren gesloten houden... zei de brandweer net...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:08 schreef drakin het volgende:
Nu moet ik zelfs de ventilatie uitschakelen
Ik kreeg maar een half bericht. Dus volgens mij hebben ze gewoon in een straal van 500 meter of 1 km rondom een bericht verzonden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:09 schreef Adnap het volgende:
[..]
Dan zit je wel lekker in de wind, bah, niet fijn maar wel doen !
"Sluit ramen en" was teveel moeite om te typen voor iemandquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg maar een half bericht. Dus volgens mij hebben ze gewoon in een straal van 500 meter of 1 km rondom een bericht verzonden.
Dit bericht:
deuren, Schakel ventilatie uit. Nieuw bericht volgt.
Als het te erg word, kun je geloof ik naar een centraal punt (meestal een sporthal oid)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg maar een half bericht. Dus volgens mij hebben ze gewoon in een straal van 500 meter of 1 km rondom een bericht verzonden.
Dit bericht:
deuren, Schakel ventilatie uit. Nieuw bericht volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |