Niemand die een fuck geeft. Smegmanus (de seksistische geest zit zelfs in de naam..) moet gewoon is een beetje normaal doen en dat proberen sommigen hem aan zijn (beperkte) verstand te brengen...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:18 schreef Sunshineboy91 het volgende:
Niemand die ziet dat TS aan het trollen is
Mijn oma was een hoerrrr. In de tweede wereldoorlog neukte ze met alle SS-ers zonder condoom.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:16 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Lekker respectvol naar je oma toe dit topic -_-
*eens, niet is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Niemand die een fuck geeft. Smegmanus (de seksistische geest zit zelfs in de naam..) moet gewoon is een beetje normaal doen en dat proberen sommigen hem aan zijn (beperkte) verstand te brengen...
Ik ben van mezelf gewoon serieus. Iets met aard en een beestje..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
DAT JE NIET ALLES ZO SERIEUS MOET NEMEN
MISSCHIEN MOET JIJ JEZELF MAAR EENS SERIEUS (LATEN) NEMEN
huhu, misschien moet de aard van dat beestje er dan maar mee ophoudenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:23 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik ben van mezelf gewoon serieus. Iets met aard en een beestje..
Ik zal het proberen..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
huhu, misschien moet de aard van dat beestje er dan maar mee ophouden
Wel een condoom gebruiken, je kunt een enge ziekte oplopen hierdoor.quote:
Ik dacht dat ik een achterlijke was maar jij bent veel ergerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Necrofilie is gewoon toegestaan hoor.
En dan zo'n koude ontplofte mol helemaal volkwakken met lauwe bud,
iks-dee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een achterlijke was maar jij bent veel erger
TR gemachtquote:
Op voorhand genegeerd.quote:
Op 25 graden is ze op het lekkerst.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:11 schreef smegmanus het volgende:
Ow als ze nog warm is zou ik haar dan een uurtje mogen lenen?
Ah, een kennerquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:53 schreef slangpie het volgende:
[..]
Op 25 graden is ze op het lekkerst.
TSSSSSS!!!!!! Dan ga ik naar de leidingquote:
En ach, het is nog vrijwillig ook, heber nog nooit een horen tegensputteren dat ze niet willen.quote:
Mijn thee wat doe jequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Necrofilie is gewoon toegestaan hoor.
En dan zo'n koude ontplofte mol helemaal volkwakken met lauwe bud,
Kom haten danquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Moet je geen thee drinken, flikker.
Haten op Duitsersquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
In Duitsland kan je gewoon de oude vertrouwde Raider halen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |