Hoer.quote:
Hallo, dit is een verkapt necrofielentopic.quote:
Boks jonguh!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:13 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Hallo, dit is een verkapt necrofielentopic.
Neuken met levende wezens doe je maar in een ander topic
Lekker respectvol naar je oma toe dit topic -_-quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:13 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Niet alles zo serieus nemenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:16 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Lekker respectvol naar je oma toe dit topic -_-
WAT ZEI IK NOU NET TEGEN JE?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:19 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Over zoiets maak je gewoon geen grappen.. Zieke figuren
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:19 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een levend wezen ben?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:13 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
DAT JE NIET ALLES ZO SERIEUS MOET NEMENquote:
Ik ben ervoor in therapie .quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:19 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Niemand die een fuck geeft. Smegmanus (de seksistische geest zit zelfs in de naam..) moet gewoon is een beetje normaal doen en dat proberen sommigen hem aan zijn (beperkte) verstand te brengen...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:18 schreef Sunshineboy91 het volgende:
Niemand die ziet dat TS aan het trollen is
Mijn oma was een hoerrrr. In de tweede wereldoorlog neukte ze met alle SS-ers zonder condoom.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:16 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Lekker respectvol naar je oma toe dit topic -_-
*eens, niet is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Niemand die een fuck geeft. Smegmanus (de seksistische geest zit zelfs in de naam..) moet gewoon is een beetje normaal doen en dat proberen sommigen hem aan zijn (beperkte) verstand te brengen...
Ik ben van mezelf gewoon serieus. Iets met aard en een beestje..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
DAT JE NIET ALLES ZO SERIEUS MOET NEMEN
MISSCHIEN MOET JIJ JEZELF MAAR EENS SERIEUS (LATEN) NEMEN
huhu, misschien moet de aard van dat beestje er dan maar mee ophoudenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:23 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik ben van mezelf gewoon serieus. Iets met aard en een beestje..
Ik zal het proberen..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
huhu, misschien moet de aard van dat beestje er dan maar mee ophouden
Wel een condoom gebruiken, je kunt een enge ziekte oplopen hierdoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |