Compleet verkankerde geest, jij... Zeg je dit ook tegen je ouders als je opa of oma sterft? Wat zullen jouw ouders trots op jou zijn, zeg. Modje op een internetforum en ook nog eens de verrotte geest van een psychisch gestoorde seksverslaafde.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Necrofilie is gewoon toegestaan hoor.
En dan zo'n koude ontplofte mol helemaal volkwakken met lauwe bud,
Het is maar een potje neuken hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Compleet verkankerde geest, jij... Zeg je dit ook tegen je ouders als je opa of oma sterft? Wat zullen jouw ouders trots op jou zijn, zeg. Modje op een internetforum en ook nog eens de verrotte geest van een psychisch gestoorde seksverslaafde.
En ja, dat is dus strafbaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:50 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het is maar een potje neuken hoor
Zijn chocolademunten ook goed dan?quote:
dets reesistquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zijn chocolademunten ook goed dan?
450 choco-munten van ¤5 (de grote) is deal.quote:
Dit. Ik wist wel dat er meer zouden zijn die niet niet niet vinden kunnenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Compleet verkankerde geest, jij... Zeg je dit ook tegen je ouders als je opa of oma sterft? Wat zullen jouw ouders trots op jou zijn, zeg. Modje op een internetforum en ook nog eens de verrotte geest van een psychisch gestoorde seksverslaafde.
Alleen als iemand je ziet.quote:
Die TR's heb in de prullenbak geflikkerd. Stop daarmee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:54 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dit. Ik wist wel dat er meer zouden zijn die niet niet niet vinden kunnen
Niet getreurd Smergmanus, ik het het gerapporteerd
Ja, omdat je geen ban wilt.. Hoe zielig is dat!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die TR's heb in de prullenbak geflikkerd. Stop daarmee.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:57 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, omdat je geen ban wilt.. Hoe zielig is dat!
Pls geen kl8 indienen ik heb nog voorwaardelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:57 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, omdat je geen ban wilt.. Hoe zielig is dat!
Jammer joh, is al gebeurdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Pls geen kl8 indienen ik heb nog voorwaardelijk
Sorryquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je bent dan wel cool, maar niet zo doen
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die TR's heb in de prullenbak geflikkerd. Stop daarmee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |