Serieus, waarom heb jij nog steeds de status van modje -_-?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:24 schreef smegmanus het volgende:
Nou, ik lever haar wel weer droog op hoor
ehh ja, ik bedoelde over die reactie van dat modje, alleen lukt het mij niet om meerdere quotes in een bericht te zettenquote:
Ga ergens anders mensen vervelen ofzo!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:35 schreef smegmanus het volgende:
Boh, alleen van de gedachte kom ik al bijna klaar
Waarom heb jij nog geen ban?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ga ergens anders mensen vervelen ofzo!
You having problems?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:35 schreef smegmanus het volgende:
Boh, alleen van de gedachte kom ik al bijna klaar
Necrofilie is gewoon toegestaan hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ga ergens anders mensen vervelen ofzo!
Ik zal je reacties even rapporteren, al zou dat niet veel nut hebben.. -_-quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Necrofilie is gewoon toegestaan hoor.
En dan zo'n koude ontplofte mol helemaal volkwakken met lauwe bud,
Lijkenschending is gewoon strafbaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Is jouw vrouw zo dun als een skelet?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wil jij nou serieus mijn oma skullfucken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
nav dit heb ik nog een verhaal waar ik ff een topic over maakquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:42 schreef smegmanus het volgende:
Ik vraag het op voorhand netjes, zwijgen is toestemmen.
Je mag kijken hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Wil jij nou serieus mijn oma skullfucken?
scheld eens niet zo manquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:45 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal joh! Ben je psychisch wel helemaal in orde?
Compleet verkankerde geest, jij... Zeg je dit ook tegen je ouders als je opa of oma sterft? Wat zullen jouw ouders trots op jou zijn, zeg. Modje op een internetforum en ook nog eens de verrotte geest van een psychisch gestoorde seksverslaafde.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het is maar een potje neuken hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Compleet verkankerde geest, jij... Zeg je dit ook tegen je ouders als je opa of oma sterft? Wat zullen jouw ouders trots op jou zijn, zeg. Modje op een internetforum en ook nog eens de verrotte geest van een psychisch gestoorde seksverslaafde.
En ja, dat is dus strafbaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:50 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het is maar een potje neuken hoor
Zijn chocolademunten ook goed dan?quote:
dets reesistquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zijn chocolademunten ook goed dan?
450 choco-munten van ¤5 (de grote) is deal.quote:
Dit. Ik wist wel dat er meer zouden zijn die niet niet niet vinden kunnenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Compleet verkankerde geest, jij... Zeg je dit ook tegen je ouders als je opa of oma sterft? Wat zullen jouw ouders trots op jou zijn, zeg. Modje op een internetforum en ook nog eens de verrotte geest van een psychisch gestoorde seksverslaafde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |