Nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:28 schreef Spirit82 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer je hoofd weer normaal gaat functioneren?
Er zijn vast wel mogelijkheden om de tijd te overbruggen maar ja, brengt wel weer gedoe met zich mee van 2x verhuizen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef Animalmix het volgende:
Kyara: wel wat gezien maar nog niets concreets helaas. Huren is lastig als je nog geen ingangsdatum weet. En voor koop neigen we naar nieuwbouw, maar dat duurt nog zooooooo lang....komt goed
Ja, dat was ook mijn idee.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:49 schreef Spees_Eend het volgende:
En Kyara, ik zou idd gewoon eeneiig antwoorden als je geen zin hebt in wedervragen Dikke kans dat ze dat zijn gezien hun gelijkenis.
Ik heb ook best vaak dat ik niet op een woord kan komen. Soms denk ik ook wel eens dat het een soort van self fulfilling prophecy is. Dan denk ik al half dat ik misschien niet op een woord kan komen en dan lukt het me ook echt niet. Ik kan nu al een paar dagen niet op een woord komen terwijl ik weet dat het heel simpel isquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:
En dat je dus echt niet meer op een woord kunt komen. Ik voel mij af en toe echt zo dom.
Ja, dat moet 'm wel zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:57 schreef Clubsoda het volgende:
Solidariteit/solidair zijn met iemand?
/hoekrijgikdewerkdagom
Ik heb dit nu nog.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb ook best vaak dat ik niet op een woord kan komen. Soms denk ik ook wel eens dat het een soort van self fulfilling prophecy is. Dan denk ik al half dat ik misschien niet op een woord kan komen en dan lukt het me ook echt niet. Ik kan nu al een paar dagen niet op een woord komen terwijl ik weet dat het heel simpel isIk weet niet eens meer in welke context ik het wilde gebruiken.
Jullie kunnen me misschien wel helpen. Ik bedoel gewoon het woord dat je gebruikt als je iets hetzelfde doet als iemand anders, uit steun zeg maar. En het is volgens mij écht geen moeilijk woord.![]()
JAAA!quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:57 schreef Clubsoda het volgende:
Solidariteit/solidair zijn met iemand?
/hoekrijgikdewerkdagom
+1quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef Spirit82 het volgende:
Spees, geloof het of niet, wij voelen ons ook enorm opgelucht dat dit raadsel de wereld uit is
euj dan wil ik foto's van jullie zien he.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef Spirit82 het volgende:
Spees, geloof het of niet, wij voelen ons ook enorm opgelucht dat dit raadsel de wereld uit is![]()
En dank jullie welIk snap ook niet hoe we zo'n mooi kindje hebben gemaakt
![]()
Nee, ik schaam mij. Daar zijn we te lelijk voorquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
euj dan wil ik foto's van jullie zien he.
Hier hebben we denk ik eerlijk gedeeld. volgens iedereen lijkt ean op mij en ik vind Sac op vriend lijken. ze heeft zijn oren en het eerste wat ik zei was. Dat is een (insert achternaam vriend)snoetje.
Ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, ik schaam mij. Daar zijn we te lelijk voor
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:06 schreef Clubsoda het volgende:
Laat dit hoopgevend zijn, tegen de tijd dat je kind 20 maanden is, kom je weer uit-ste-kend op woorden
![]()
Vind je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:06 schreef Clubsoda het volgende:
Laat dit hoopgevend zijn, tegen de tijd dat je kind 20 maanden is, kom je weer uit-ste-kend op woorden
![]()
Ik stond op het punt voor jou een disclaimer toe te voegenquote:
Ik heb geen idee. Met het 9 maanden op en 9 maanden af hou ik maar aan: 4 maanden restant van M en dan nog 2x 9 (eigenlijk 7,5). Dus ik heb nog een tijdje een excuusquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan moet je niet binnen 20mnd weer zwanger zijn natuurlijk. En duurt het daarna 40mnd dan? of is die 2e zwangerschap de nekslag en komt het nooit meer goed.
Lichamelijk niet in ieder geval maar ik hoop geestelijk wel.
F houdt hiervan, maar jouw dochter is wel wat ouder natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:25 schreef Olf het volgende:
Oh en spirit wat is ze knapppppppp!![]()
Ferrari, bedankt voor de tip, ik ga vanaaf eens googlen. Mijne kan heel makkelijk zelf spelen en is in dat opzicht rustig, want ze vraagt niet veel aandacht, maar gedwongen stil zitten is echt een crime!
Schattig!!!! Ik denk dat ze die nog wel leuk vindt hoor. Misschien wel slim een speeltje te fiksen waar ze alleen tijdens eten mee mag spelen. Maar ik wilde niets kopen voor straks de Sint- en verjaringscadeauoverload plaatsvindt. Hmmm. Even in beraad!quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:33 schreef Suikertante het volgende:
[..]
F houdt hiervan, maar jouw dochter is wel wat ouder natuurlijk.
[ link | afbeelding ]
Hm nee. Maar leuk zou het wel zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:38 schreef Suikertante het volgende:
Je kunt niet beweren dat ze daarvan stil gaat zitten
Ik weet trouwens niet of die kralendingen zonder bestaan, maar de zuignappen zijn wel essentieel want als ze ermee tegen hun eigen hoofd slaan komt dat best hard aan (dit gebeurt ook als ik hem op onze vloer probeer te zuignappen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, dit is meer iets voor in het speelgoedtopic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |