abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132390574
LE sticker aan de banaan! Gaaf! En was het lekker?

Skoap geweldige serie foto's. Tot over een dikke maand.

Venco inderdaad zo lang mogelijk in de maxicosi. N zot er denk ik wel tot 15 maanden in. Die is gemiddeld qua grootte en gezien de laatste verhalen over de veiligheid wil ik haar er zeker zo lang mogelijk in laten zitten. De wandelwagen is een ander verhaal. Mijn meisje wilde echt niet meer liggen met 5 maanden. Tilde continu haar hoofd op en werd heel boos. Toen de wagen omgebouwd. Die van ons kan wel helemaal plat. Dus dat was een uitkomst. (Eigenlijk is het beste als ze echt kunnen zitten. Maar een continu huilende baby laat je daar anders over denken.)

Haha Silvijn die de bank opeet!

Wat fijn dat Ellie het zo goed heeft gedaan Cwen!
En heerlijk die verandering!

Kyara: wel wat gezien maar nog niets concreets helaas. Huren is lastig als je nog geen ingangsdatum weet. En voor koop neigen we naar nieuwbouw, maar dat duurt nog zooooooo lang....komt goed

[ Bericht 15% gewijzigd door Animalmix op 21-10-2013 13:21:07 ]
pi_132393424
Kan iemand mij vertellen wanneer je hoofd weer normaal gaat functioneren? ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_132394287
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:28 schreef Spirit82 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer je hoofd weer normaal gaat functioneren? ;(
Niet :D
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:49:53 #204
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132394447
Ik ben nog steeds veel vergeetachtiger en minder attent enzo dan voor mijn zwangerschap. Of verward, koffiefilters in de koelkast enzo. Maar ik weet niet in hoeverre dat door hormonen komt of door minder slaap/meer afleiding.

Fijn zeg AM, van je spoiler!

En Kyara, ik zou idd gewoon eeneiig antwoorden als je geen zin hebt in wedervragen :+ Dikke kans dat ze dat zijn gezien hun gelijkenis.
pi_132394700
Volgens mij komt het nooit meer helemaal goed.
Naar mijn idee had ik echt een goed geheugen voor mijn zwangerschap. Inmiddels ben ik geregeld dingen kwijt of kijk 100x in mijn agenda wanneer ik waar naar toe moe en vergeet dan nog weleens een afspraak -O-
pi_132394774
FR, klinkt te bekend, maar zoals Spees zegt zou het ook wel eens door slaapgebrek kunnen komen :D Dat had ik zelf dus nog niet bedacht :')

Als ik heel moe ben, kan ik ook niet meer praten. Dan komt er letterlijk alleen gestotter uit ;( Net was ik even vergeten dat ik het halve jaar voor mijn verlof op een heel andere afdeling heb gewerkt :') Maarja, vannacht dus ook maar 4 uur slaap gehad ofzo... GAAAAAAAAAAAAAAAAAP
Sarcasme. Herken het.
pi_132394857
Slaapgebrek is een goede ja. Ik word dan ook echt een kluns laat alles vallen enzo.
pi_132395222
Klunzig en stotteren, check! Ik heb ook geen idee soms meer wat ik moet zeggen tegen mijn man of Ellie - terwijl ik normaliter 25 uur in 24 praat. Slaapgebrek ftw.
Home is where the O+ is...
pi_132395300
En dat je dus echt niet meer op een woord kunt komen. Ik voel mij af en toe echt zo dom.
pi_132395576
Ja! Dan wil je iets zeggen, maar dan lukt het gewoon niet meer, vooral als je ergens mee bezig bent tegelijkertijd. Dan kom ik alleen nog maar op het eerste woord van een zin en verder lukt het me gewoon niet :@

Soms vind ik het best een beetje eng :@
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:21:05 #211
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132395631
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef Animalmix het volgende:
Kyara: wel wat gezien maar nog niets concreets helaas. Huren is lastig als je nog geen ingangsdatum weet. En voor koop neigen we naar nieuwbouw, maar dat duurt nog zooooooo lang....komt goed
Er zijn vast wel mogelijkheden om de tijd te overbruggen maar ja, brengt wel weer gedoe met zich mee van 2x verhuizen.

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:49 schreef Spees_Eend het volgende:
En Kyara, ik zou idd gewoon eeneiig antwoorden als je geen zin hebt in wedervragen Dikke kans dat ze dat zijn gezien hun gelijkenis.
Ja, dat was ook mijn idee. :D

Oh, en vergeetachtig en verstrooid: check
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:28:39 #212
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132395876
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:
En dat je dus echt niet meer op een woord kunt komen. Ik voel mij af en toe echt zo dom.
Ik heb ook best vaak dat ik niet op een woord kan komen. Soms denk ik ook wel eens dat het een soort van self fulfilling prophecy is. Dan denk ik al half dat ik misschien niet op een woord kan komen en dan lukt het me ook echt niet. Ik kan nu al een paar dagen niet op een woord komen terwijl ik weet dat het heel simpel is :') Ik weet niet eens meer in welke context ik het wilde gebruiken.
Jullie kunnen me misschien wel helpen. Ik bedoel gewoon het woord dat je gebruikt als je iets hetzelfde doet als iemand anders, uit steun zeg maar. En het is volgens mij écht geen moeilijk woord. :')
pi_132395944
Empathie?
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:30:52 #214
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132395960
Nee ;(
pi_132395991
Shit. Dacht ik hier ook eens een waardevolle bijdrage te leveren haha
pi_132396091
Nabootsen. Imiteren. Kopieren.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:40:07 #217
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132396260
Ook niet :+ Het is ook way off topic, dus ik peins gewoon weer verder *dramaqueenpoppetje van whatsapp die ik hier nu mis*
pi_132396317
Spiegelen!! Laatste poging. Als dit het niet is, geef ik het op en ga ik weer zeuren over mijn vergeetachtigheid en slechte concentratie enzo door die superleuke baby van mij :+
Sarcasme. Herken het.
pi_132396410
Sympathie :p
pi_132396452
Had ik deze foto hier al gepost? Heb hem een tijdje terug op facebook gezet, maar ik kijk er nog iedere dag naar want ik vinnemsolievvvv O+ O+

Niet quoten graag want ik haal hem straks weer weg :@

[ Bericht 26% gewijzigd door Spirit82 op 21-10-2013 19:42:18 ]
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:51:44 #221
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132396712
Wat lief Spirit! Mooie ogen O+

Ik breek mijn hersens nu ook. Spees, bedankt -O-
Het woord wat je zoekt, doen wij nu in elk geval ook :') Als dat niet inleven is....
pi_132396914
Solidariteit/solidair zijn met iemand?

/hoekrijgikdewerkdagom
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_132396964
Sympathiseren?
pi_132397017
spirit O+ wat een mooie ogen heeft je meisje

@spees ik zou ook solidair zeggen
pi_132397020
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:57 schreef Clubsoda het volgende:

/hoekrijgikdewerkdagom
Ja, dat moet 'm wel zijn :D *O*

Liehief trouwens Spirit, ik vind Isa zo knap O+
pi_132397085
Nou, ik hoop het van harte, dan heb ik nog iets bereikt vandaag :')
pi_132397209
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik heb ook best vaak dat ik niet op een woord kan komen. Soms denk ik ook wel eens dat het een soort van self fulfilling prophecy is. Dan denk ik al half dat ik misschien niet op een woord kan komen en dan lukt het me ook echt niet. Ik kan nu al een paar dagen niet op een woord komen terwijl ik weet dat het heel simpel is :') Ik weet niet eens meer in welke context ik het wilde gebruiken.
Jullie kunnen me misschien wel helpen. Ik bedoel gewoon het woord dat je gebruikt als je iets hetzelfde doet als iemand anders, uit steun zeg maar. En het is volgens mij écht geen moeilijk woord. :')
Ik heb dit nu nog. :@
En soms ook. Dat ik in gesprek zit met iemand, zakelijk ofzo. En dat ik dan na 10 minuten denk... Kut... :@ Hoe heet ze nou alweer!?
En ik heb heul geen baby meer dus daar kan ik het niet meer aan toeschrijven nu ;( Het is onherstelbaar beschadigd :'(
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:05:43 #228
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132397239
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:57 schreef Clubsoda het volgende:

/hoekrijgikdewerkdagom
JAAA!
Echt, HOE kan het dat ik hier zo lang niet op kwam?!
Bedankt iedereen, voor het meedenken. Het was een kwestie van levensbelang ;(

En ontopic: Spirit wat een knappe meid heb je!
pi_132397290
*O* Laat dit hoopgevend zijn, tegen de tijd dat je kind 20 maanden is, kom je weer uit-ste-kend op woorden :7
pi_132397310
Spees, geloof het of niet, wij voelen ons ook enorm opgelucht dat dit raadsel de wereld uit is O+

En dank jullie wel O+ Ik snap ook niet hoe we zo'n mooi kindje hebben gemaakt O+ O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:08:43 #231
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132397373
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef Spirit82 het volgende:
Spees, geloof het of niet, wij voelen ons ook enorm opgelucht dat dit raadsel de wereld uit is

+1

zo, nu kan ik weer rustig iets nuttigs gaan doen.
pi_132397686
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef Spirit82 het volgende:
Spees, geloof het of niet, wij voelen ons ook enorm opgelucht dat dit raadsel de wereld uit is O+

En dank jullie wel O+ Ik snap ook niet hoe we zo'n mooi kindje hebben gemaakt O+ O+
euj dan wil ik foto's van jullie zien he.

Hier hebben we denk ik eerlijk gedeeld. volgens iedereen lijkt ean op mij en ik vind Sac op vriend lijken. ze heeft zijn oren en het eerste wat ik zei was. Dat is een (insert achternaam vriend)snoetje.
Ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen.
pi_132397729
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:16 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

euj dan wil ik foto's van jullie zien he.

Hier hebben we denk ik eerlijk gedeeld. volgens iedereen lijkt ean op mij en ik vind Sac op vriend lijken. ze heeft zijn oren en het eerste wat ik zei was. Dat is een (insert achternaam vriend)snoetje.
Ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen.
Nee, ik schaam mij. Daar zijn we te lelijk voor :@

:')
Sarcasme. Herken het.
pi_132398233
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, ik schaam mij. Daar zijn we te lelijk voor :@

:')
:') O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:32:28 #235
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132398236
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:06 schreef Clubsoda het volgende:
*O* Laat dit hoopgevend zijn, tegen de tijd dat je kind 20 maanden is, kom je weer uit-ste-kend op woorden :7
:7 ik wilde inderdaad zeggen dat ik bij Nathan na anderhalf jaar ongeveer weer normaal werd ;)

Spirit, dat snoetje O+

Mijn baby zwaait O+
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:36:31 #236
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132398400
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:06 schreef Clubsoda het volgende:
Vind je? :o

oh wacht.... :')
pi_132398702
Dan moet je niet binnen 20mnd weer zwanger zijn natuurlijk. En duurt het daarna 40mnd dan? of is die 2e zwangerschap de nekslag en komt het nooit meer goed.
Lichamelijk niet in ieder geval maar ik hoop geestelijk wel.
pi_132399051
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

Vind je? :o

oh wacht.... :')
Ik stond op het punt voor jou een disclaimer toe te voegen :P
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:57:02 #239
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132399121
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan moet je niet binnen 20mnd weer zwanger zijn natuurlijk. En duurt het daarna 40mnd dan? of is die 2e zwangerschap de nekslag en komt het nooit meer goed.
Lichamelijk niet in ieder geval maar ik hoop geestelijk wel.
Ik heb geen idee. Met het 9 maanden op en 9 maanden af hou ik maar aan: 4 maanden restant van M en dan nog 2x 9 (eigenlijk 7,5). Dus ik heb nog een tijdje een excuus :P
pi_132399359
Haaaaa, kan ik echt mijn geheugen nog aan zwangerschap wijten? Al is slaapgebrek ook wel een logische. Mijn kortetermijngeheugen doet echt raarrrrrr. Vooral genant op werk als ik iemand iets vraagt over 3 minuten geleden en ik zit echt zo: :?

Ik ben niet zo goed in reageren maar wel even een vraag. Mijn baby is beweeglijk. En dat is een understatement. ;) Dit zorgt er alleen voor dat eten een nogal moeizame onderneming is. Ik geef wel 1 keer per dag een boterhammetje gewoon in stukjes terwijl ze aan het spelen is, maar vind het ook wel belangrijk dat een aantal maaltijden per dag enigszins rustig aan tafel worden gegeten. Of ben ik nu te voorbarig, met 10 maanden?

Het is nu in de praktijk dat ik een liedje zing met uitgebreide gebaren, tegelijkertijd baby een of twee speelgoedjes geef en ze dan nog na 1,5 minuut op de kop uit de stoel probeert te duiken/op te staan ondanks tuigje. :+ Het gaat beter als er heel veel mensen bij zijn want dan heeft ze iets om naar te kijken. TV werkt niet. En op zich eet ze wel op deze manier, maar anders komt er dus nauwelijks iets binnen. Voor iemand herkenbaar of een geniale tip?
pi_132399560
Sorry olf geen geniale tip. Ik had een heel rustig kind en nr 2 krijgt alleen nog melk.
Heb je een tabletop speeltje oid?
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:16:55 #242
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132399822
pssst, babykleding in v&a..... voor de minimeisje en jongetjes van mini tot bijna dreumes.
pi_132399920
Mandy jij hebt een heel doordacht plan joh! Ik heb telkens ineens zin om iets te proberen en dan werkt het wel of niet. Of ik vraag eerst of het een goed idee is hier.

Broodkorst is hier trouwens best oke, maar hij is natuurlijk nog niet zo'n schrokop. Hij sabbelt er nu stukken af en die slikt hij dan wel door. Soepstengel hebben we nog niet geprobeerd! Bij mijn neefje zijn die juist een groot succes. Ik ga het sowieso een keer proberen.

Bushok welkom met je grote meneer!

Lucspam! O+ Gefeliciteerd nog he en veel plezier in het volgende topic!

Omen, goed hoor dat je Riley gewoon op haar tempo volgt! O+

Wat een liefie Animal! En spannend nieuws in je topic!

Spirit (die ogen!!! O+ ) de buggy inzet vind ik ook zo fijn! Ik leg hem sowieso nog helemaal plat en dan valt hij soms zelfs in slaap inderdaad O+
Maar F zit nog net zo vaak in de draagzak en hij is nu 7,5 kg. Prima te dragen, merk nu wel hoe belangrijk het is dat je goed knoopt of een goede zak hebt.
En je bent een lekker ding hoor! En je meneer is ook niet lelijk, aanstelster.

Ik lag vanmorgen in bed te bedenken (ik had nogal veel tijd want F was vanaf 5 uur luidruchtig aan het snotteren) dat ik misschien wel een hormoonprobleem heb, want ik heb ook nog geen haaruitval gehad en ik ben nog steeds helemaal niet scherp 8)7
Nouja, precies wat de helft hier heeft eigenlijk :D
Iemand opperde van de week dat je ook een groot deel van je geheugen en hoofd nodig hebt bij het zorgen voor je kind(eren) en dat daar dus geen andere dingen worden opgeslagen. Vond ik best logisch klinken! :Y Ik heb namelijk geen slaapgebrek dus die kaart kan ik niet spelen :@

Spees, ben blij dat je je woord hebt gevonden _O-
Ik zit dus de halve dag op IMDB en Google te kijken op wie die ene ook alweer lijkt en hoe die ander heet en in welke film hij speelde.

Clubsoda O+ Ik ga jouw naam opschrijven en over 14 maanden kom ik even vertellen hoe het gaat. Als ik dat niet vergeet :')

Hier een sneue snot-F, maakt het slapen lastig en hij wil graag veel aandacht. Hij laat zich wel lekker knuffelen O+ Maar ben dus voornamelijk met hem bezig. En met het wassen van alles in het hele huis omdat die gesneden ui :(
pi_132400108
Oh en spirit wat is ze knapppppppp! *;

Ferrari, bedankt voor de tip, ik ga vanaaf eens googlen. Mijne kan heel makkelijk zelf spelen en is in dat opzicht rustig, want ze vraagt niet veel aandacht, maar gedwongen stil zitten is echt een crime!
pi_132400388
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:25 schreef Olf het volgende:
Oh en spirit wat is ze knapppppppp! *;

Ferrari, bedankt voor de tip, ik ga vanaaf eens googlen. Mijne kan heel makkelijk zelf spelen en is in dat opzicht rustig, want ze vraagt niet veel aandacht, maar gedwongen stil zitten is echt een crime!
F houdt hiervan, maar jouw dochter is wel wat ouder natuurlijk.
O+

Ik kom er net achter dat het een kralenframe heet ^O^ (best een logische naam :') )
pi_132400458
Spirit, je bent hot, doe niet zo vrouwelijk mens.
pi_132400553
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:33 schreef Suikertante het volgende:

[..]

F houdt hiervan, maar jouw dochter is wel wat ouder natuurlijk.
O+
[ link | afbeelding ]
Schattig!!!! Ik denk dat ze die nog wel leuk vindt hoor. Misschien wel slim een speeltje te fiksen waar ze alleen tijdens eten mee mag spelen. Maar ik wilde niets kopen voor straks de Sint- en verjaringscadeauoverload plaatsvindt. Hmmm. Even in beraad!

Misschien moet F bij elke maaltijd langskomen, dat vindt ze vast ook leuk. :P
pi_132400578
Je kunt niet beweren dat ze daarvan stil gaat zitten :D

Ik weet trouwens niet of die kralendingen zonder bestaan, maar de zuignappen zijn wel essentieel want als ze ermee tegen hun eigen hoofd slaan komt dat best hard aan (dit gebeurt ook als ik hem op onze vloer probeer te zuignappen :@ )
pi_132400638
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:38 schreef Suikertante het volgende:
Je kunt niet beweren dat ze daarvan stil gaat zitten :D

Ik weet trouwens niet of die kralendingen zonder bestaan, maar de zuignappen zijn wel essentieel want als ze ermee tegen hun eigen hoofd slaan komt dat best hard aan (dit gebeurt ook als ik hem op onze vloer probeer te zuignappen :@ )
Hm nee. Maar leuk zou het wel zijn ;)

En wow zuignappen, dat is wel handig inderdaad.
pi_132400793
290 euro en je hebt geen zuignappen nodig!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, dit is meer iets voor in het speelgoedtopic ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')