Ook echt niemand reageert, want iedereen kent jou langer dan vandaagquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat een achterbakse gemene opmerking. Had ik niet van jou verwacht suiker.
Fucking hell ik moet altijd bemiddelen tussen julliequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ook echt niemand reageert, want iedereen kent jou langer dan vandaag
Ejaculerenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:57 schreef Spirit82 het volgende:
eacaleren laat mij aan heel iets anders denken eigenlijk Olf
ik vind dit wel entertaining eigenlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:56 schreef Olf het volgende:
MOET IK HET DAN MAAR LATEN EACALEREN?!?
Ik heb net quinoababykots van m'n neus en rechterboezem geschraapt, dus kan wel wat entertainment gebruiken.
Bedoel je gelegd?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ejaculeren
Mijn baby heeft net een chocoladeletter op!
Je maakt mij niet wijs dat jij geen stuk gepikt hebtquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ejaculeren
Mijn baby heeft net een chocoladeletter op!
Nee die heb ik vandaag nog niet gekregen.quote:
Oei stokers, die zijn t ergstquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:56 schreef Olf het volgende:
MOET IK HET DAN MAAR LATEN EACALEREN?!?
Ik heb net quinoababykots van m'n neus en rechterboezem geschraapt, dus kan wel wat entertainment gebruiken.
Ik heb hem helemaal opgegetenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat jij geen stuk gepikt hebt
Ik keer er ook gewoon van terug, niks mis met een goeie rel?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik vind dit wel entertaining eigenlijk
Whiskey in m'n apenpak! Want al m'n ondergekotste en schone kleren zijn in de kamer waar baby ligt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
DRANK OP MAANDAG?!
Overigens las ik vandaag dat oververmoeide mensen eerder naar comfort food grijpen en daardoor meer kans hebben op overgewicht. Ik ben blij dat jullie even bevestigen dat ik niet de enige ben op wie dit van toepassing is
FOTO!!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:11 schreef Olf het volgende:
[..]
Whiskey in m'n apenpak! Want al m'n ondergekotste en schone kleren zijn in de kamer waar baby ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |