SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Cocotrimonium op 20-10-2013 10:01:33 ]
10 weken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
Meh, dat is ook niet leuk Coco... allemaal vast heel goed te herleiden en tijdelijk enzo, maar niet tof
Hoewel wekenzwanger
ben je nou inmiddels?
Je weerstand is natuurlijk wat lager, en er gaat vanalles rond, en je mag t ook best allemaal eens stom vinden. Iedereen weet dat je normaalgesproken nooit 'klaagt'.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
10 weken.
Maar t komt niet door de zwangerschap hoor. De misselijkheid en dingetjes die daarbij horen zijn npnp
Ik vind zwanger zijn juist helemaal niet zo pittig nogquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:16 schreef Kyara het volgende:
Lief truitje!
Coco, je zeurt of klaagt nooit. Ik kan me best wel heel goed voorstellen dat het heel pittig is om zwanger te zijn in combinatie met een ondernemende bijna dreumes. En dan heb ik het nog niet eens over al het andere lichamelijke ongemak.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind zwanger zijn juist helemaal niet zo pittig nogAl zal ik wel anders piepen als ik straks last krijg van mijn bekken en echt een tonnetje meesleep
Tis vooral al het andere fysieke gebeuren. Veel last van mijn darmen, heb het idee dat mijn long(en) niet 100% zijn hersteld (wat goed zou kunnen omdat er ook sprake was van een longinfarct destijds), continu keelpijn/hoofdpijn, de ontstekingen in mijn onderbenen, kleine ontstekingen/abcessen op mijn bovenbenen en in mijn liesstreek (veel valt te herleiden naar de colitis overigens, dus dat scheelt, heb je in ieder geval een verklaring).
Doe ik het toch weer he? KlagenMaar wil eigenlijk vooral even rechtzetten dat het zwanger zijn juist niet het probleem is. Ook de misselijkheid daarvan vond/vind ik niet écht vervelend. Wel ongemakkelijk overigens
![]()
Maar meer dat mijn lijf me -los van de zwangerschap- gewoon zo in de steek lijkt te laten de laatste tijd. Dat is af en toe frustrerend.
Mgoed. Ik loop rond, heb een geweldig man en dito kind, verwacht een tweede kind en ben super gelukkig in het algemeen. Dus eigenlijk heb ik niks te klagen. En daar ga ik ook echt mee ophouden nu
Thx voor het aanhorenlezen hier
Ja. Ik kreeg om de 10 min de vraag hoelang moet sac nog zo liggen? Vindt ze dat wel fijn? Moet ze nog iets?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:39 schreef danic het volgende:
Waarom vond je schoonmoeder het niks f_r? Had ze misschien gehoopt om S vast te houden?
Rosalie slaaptbinnen een kwartier
Ik ken t :squote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:02 schreef L-E het volgende:
Loj, dat wilde ik nog vragen: slaapt Ow overdag wel in een draagdoek of draagzak? Sorry als ik dit al eens heb gevraagd, mijn geheugen is kaput
En aan mijn meisje... Lars reageerde vanmiddag ook "Da's Fenke!", en ik kreeg hem niet uitgelegd dat het een ander kindje wasquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:08 schreef Kyara het volgende:
Een voorzichtigevoor Danic! Mooie foto! Zo doet ze me een beetje aan mijn meisjes denken.
Hier wat tandjesleed geloof ik.
Jij ook al...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn laatste weekje met baby
Volgende week verhuis ik naar het dreumestopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |