abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132321899
Via geenstijl kwam ik het volgende bericht tegen:

quote:
'Nederlandse vrouwen zijn hondslelijk'

Iedereen die niet blind is en wel eens buiten komt weet: niet elke Hollandse vrouw lijkt op Doutzen, Lara of Kim. Toch worden de Nederlandse dames internationaal geroemd om hun blonde lokken, blauwe ogen en goede baarheupen. Maar goed, smaken verschillen en dus vindt niet iedereen de lokale meisjes goed gelukt. Zoals Kenneth Perez die vorig jaar in een interview aan Nusport vertelde:

'Als ik de Deense jongens die voor het eerst in Nederland komen spreek, is het eerste dat ze over de vrouwen zeggen: ‘goh ze zijn hier lelijk!’

Perez legde zijn boude statement daarna nog even uit:

'Ja. Kijk, in Denemarken, Zweden en Noorwegen heb je gewoon hele knappe vrouwen. Wat ze hier in Nederland als een soort übervrouw zien, daar zie je er in Denemarken als je een avondje uitgaat honderd van.'

De lelijk-quote kwam echter iets anders in het verhaal terecht, want Kennie liet zijn meninkje achteraf toch maar aanpassen naar 'niet zo knap'. Hoe we dat weten? Omdat de interviewer destijds, Diana Kuip, dat vandaag alsnog heeft verklapt in een nieuwe column. Ze heeft namelijk nog een andere Deense voetballer, Lasse Schöne, naar de kwestie gevraagd. Die vermoedt dat de Scandinavische meisjes gewoon meer tijd besteden aan het pimpen van hun looks.
Bron: http://glamora.ma/2013/10/nederlandse_vrouwen_zijn_honds.html

Ik persoonlijk verbaas me over deze uitspraak, ik dacht dat de Nederlandse vrouwen er in het algemeen wel goed uitzagen. Maar de meerderheid van de reagerende mensen is het zelfs met de uitspraken eens. Wat vinden jullie?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:15:45 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_132321994
Er zijn genoeg mooie Nederlandse vrouwen. Al dat generaliserende gelul :')
pi_132321996
Ik geef de Nederlandse vrouw een 6.0
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:16:13 #4
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_132322005
Kenneth Perez :')
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_132322011
Het gewoon een gevalletje gras is groener aan de overkant.
Tevens gebruiken Nederlandse vrouwen relatief weinig make up in vergelijking met andere landen.
-XOXO-
pi_132322028
Misschien heeft hij gewoon een paar topics op FOK! gezien met kort pittige kapsels en 'Ik ben dus een model' figuranten?
pi_132322041
Wat een bullshit :')
pi_132322096
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:11 schreef bersenka het volgende:

[..]

Ik persoonlijk verbaas me over deze uitspraak, ik dacht dat de Nederlandse vrouwen er in het algemeen wel goed uitzagen. Maar de meerderheid van de reagerende mensen is het zelfs met de uitspraken eens. Wat vinden jullie?
Ik vind dat smaken verschillen en dat het daarom raar is om te spreken over 'ik dacht' ipv 'ik vind'

als jij de vrouwen mooi vind, dan zijn ze voor jou
als die Perez ze niet mooi vind, dan zijn ze voor hem niet mooi

opgelost
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132322241
Zat mooie vrouwen hier! :7
pi_132322403
Lopen echt veel mooie vrouwen hier rond in Nederland. Wat een zeikerd die Perez.
pi_132322734
Denk dat de Nederlandse vrouwen over het algemeen wat vaker overgewicht hebben dan Scandinavische vrouwen. Tenminste dat is mijn ervaring als ik op vakantie ben in diverse badplaatsen in Zuid- Europa.
pi_132323011
Hij heeft wel gelijk, Scandinavische vrouwen zijn mooier dan Nederlandse vrouwen. Maar om de Hollandse vrouwen meteen af te kraken is ook niet nodig.

Overgewicht is hier inderdaad wel een probleem vind ik.
pi_132323162
Gewoon een kwestie van smaakverschil.

Perez is opgegroeid met een meer Scandinavisch type vrouw om zich heen. Dat bepaald onbewust je smaak gedurende je opgroeien. Dan kan het voorkomen dat hij Nederlandse vrouwen minder mooi vind.

Maar goed, niks om je druk om over te maken.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:19:51 #14
230788 n8n
Pragmatisch
pi_132323512
In Scandinavië zijn de vrouwen gemiddeld veel aantrekkelijker, minder dik, beter geluimd en ze weten zich beter te presenteren (lager tokkiekleding- en make-up-gehalte)

groetjens
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:30:24 #15
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_132323772
In Engeland lopen er pas lelijke vrouwen rond. Nederland valt best mee op het gebied van vrouwen.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:33:39 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132323839
Eens. Op Europees niveau is er niet veel aan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_132323917
Nederland kent genoeg knappe vrouwen.
It's you my love, you who are the stranger
pi_132324048
Ik vind dat er wel veel mooie vrouwen zijn in Nederland. Alleen heel veel meiden/vrouwen lijken een beetje op elkaar qua kleding enzo.
pi_132324083
Heeft die Kenneth Perez wel eens naar zichzelf gekeken met z'n mislukte Turkenkop en fake smile. :')
pi_132324549
Natuurlijk zijn er genoeg mooie Nederlandse vrouwen. Er zijn echter relatief veel vrouwen, naar mijn mening meer dan in andere landen, die zodra ze kinderen krijgen alle vrouwelijkheid over boord gooien.

Nederlandse vrouwen en meisjes zin misschien wat minder vrouwelijk, maar daar staat weer tegenover dat vrouwen hier veel benaderbaarder en eerlijker zijn dan in menig ander land.
pi_132324655
quote:

[..]

WTF is:
- "mooi" zijn?
-"mooiste" zijn ?
-"lelijk" zijn ?
-"hondslelijk" zijn
-er "goed" uitzien?
- er "slecht" uitzien?

De vraag zou moeten zijn ( volgens mij):

Is het niet "flauw" (:doelloos) om "iets" (zie bovenstaande elementen) definieerbaar te maken dat (universieel) ondefinieerbaar is?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132324674
Een of andere flapdrol roept dat nl vrouwen lelijk zijn en mensen besteden er nog aandacht aan ook :`)

Oke, ik vind NL vrouwen niet lelijk...zo...staat het weer gelijk

(sommige wel, dikkies met kort haar)
pi_132324795
Hij is zelf lelijk
pi_132324878
gelukkig ben ik (half) Spaans :D
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:21:49 #25
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_132324907
quote: