Via geenstijl kwam ik het volgende bericht tegen:
quote:
'Nederlandse vrouwen zijn hondslelijk'
Iedereen die niet blind is en wel eens buiten komt weet: niet elke Hollandse vrouw lijkt op Doutzen, Lara of Kim. Toch worden de Nederlandse dames internationaal geroemd om hun blonde lokken, blauwe ogen en goede baarheupen. Maar goed, smaken verschillen en dus vindt niet iedereen de lokale meisjes goed gelukt. Zoals Kenneth Perez die vorig jaar in een interview aan Nusport vertelde:
'Als ik de Deense jongens die voor het eerst in Nederland komen spreek, is het eerste dat ze over de vrouwen zeggen: ‘goh ze zijn hier lelijk!’
Perez legde zijn boude statement daarna nog even uit:
'Ja. Kijk, in Denemarken, Zweden en Noorwegen heb je gewoon hele knappe vrouwen. Wat ze hier in Nederland als een soort übervrouw zien, daar zie je er in Denemarken als je een avondje uitgaat honderd van.'
De lelijk-quote kwam echter iets anders in het verhaal terecht, want Kennie liet zijn meninkje achteraf toch maar aanpassen naar 'niet zo knap'. Hoe we dat weten? Omdat de interviewer destijds, Diana Kuip, dat vandaag alsnog heeft verklapt in een nieuwe column. Ze heeft namelijk nog een andere Deense voetballer, Lasse Schöne, naar de kwestie gevraagd. Die vermoedt dat de Scandinavische meisjes gewoon meer tijd besteden aan het pimpen van hun looks.
Bron: http://glamora.ma/2013/10/nederlandse_vrouwen_zijn_honds.htmlIk persoonlijk verbaas me over deze uitspraak, ik dacht dat de Nederlandse vrouwen er in het algemeen wel goed uitzagen. Maar de meerderheid van de reagerende mensen is het zelfs met de uitspraken eens. Wat vinden jullie?