abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132319504
:s)
pi_132319577
:D Heb al wel een paar dingetjes op het oog hoor ;) Ik ga sowieso komende week een sjaal maken en heb nog meer wol voor sjaals/omslagdingen waar ik wat mee wil doen.

En stiekem neig ik naar deze:

Alleen dan in een andere kleur denk ik zo..

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ook O+
Dat stukje met die zijwieltjes ook _O-
Wij hadden vroeger (jaren 80) een buurman met zo'n ding, in een hele mooie mosterdbruine poepkleur :P En die man spoorde niet. Hij had een verzameling uniformen en was de ene dag brandweercommandant, de dag er na zat hij bij de politie en dan was hij weer piloot.. :+
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:22:06 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_132319623
Waarom snappen ze bij NS nogsteeds niet dat de treinen naar Amsterdam langer moeten zijn op zaterdagochtend en -middag? Het is altijd veel te druk, nu ook weer. Ik zit nu ruim een uur klem tussen diverse mensen waar ik niet klem tussen wil zitten.
pi_132319624
Of van een paar lucifers iets bouwen? Zoiets?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_132319651
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
:D Heb al wel een paar dingetjes op het oog hoor ;) Ik ga sowieso komende week een sjaal maken en heb nog meer wol voor sjaals/omslagdingen waar ik wat mee wil doen.

En stiekem neig ik naar deze:
[ afbeelding ]
Alleen dan in een andere kleur denk ik zo..

Oh ja leuk!!!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:41:49 #6
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_132319954
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:22 schreef golfer het volgende:
Of van een paar lucifers iets bouwen? Zoiets?
[ link | afbeelding ]
Een reliant Robin van lucifers
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_132319964
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:20 schreef Myraela het volgende:
Met dat soort dingen doe ik ook niet mee, maar ik doe bijvoorbeeld wel met heel veel kinder dingen mee, gewoon omdat ik dat dan als kerstcadeautje weg kan geven. :@
Ik doe ook mee aan prijsvragen waarbij ik denk: oeh, dat is leuk voor X!!
Zo zag ik een prachtig boek vol oude landkaarten van Nederland dat je kon winnen en nou ken ik iemand die dòl is op kaarten en zeker oude kaarten. Dus: hup, meedoen *)

golfer, heb me alsnog aangemeld voor Ilse de Lange 8-) Ik win toch nooit iets eigenlijk :') Maar Myraela geeft me hoop dat als je maar stug mee doet met van alles en nog wat je uiteindelijk wèl iets wint.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132320010
Let me see you stripped down to the bone
pi_132320027
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:41 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Een reliant Robin van lucifers
:D
pi_132320031
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hadden vroeger (jaren 80) een buurman met zo'n ding, in een hele mooie mosterdbruine poepkleur En die man spoorde niet. Hij had een verzameling uniformen en was de ene dag brandweercommandant, de dag er na zat hij bij de politie en dan was hij weer piloot..
Wat leuk zo'n kleurrijk maf iemand _O_ Je ziet zelden meer dat soort figuren, wordt allemaal netjes in het gareel gehouden door maatschappelijk werk en de 20 andere instanties die zich bemoeien met iedereen die een 'beetje buiten de norm valt'

Zag gisteren een TED-filmpje over psychiatrie en hoe je door het alleen al doorlezen van de DSM jezelf allerlei psychiatrische aandoeningen kon toedichten. En dat 4% oid van de populatie gewoon een psychopaat is en hoe dat percentage toeneemt onder CEO's ed omdat de kapitalistische samenleving psychopaat gedrag beloont.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132320048
quote:
Ook geen kaarten op marktplaats oid? Ik kom eigenlijk altijd wel aan kaarten als ik ergens heen wil en het is al uitverkocht. Mensen die ziek zijn geworden of plots niet meer kunnen zijn vaak desperaat op zoek naar iemand die de kaartjes voor de normale prijs over neemt.
pi_132320103
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook geen kaarten op marktplaats oid? Ik kom eigenlijk altijd wel aan kaarten als ik ergens heen wil en het is al uitverkocht. Mensen die ziek zijn geworden of plots niet meer kunnen zijn vaak desperaat op zoek naar iemand die de kaartjes voor de normale prijs over neemt.
Dat viel in dit geval helaas een beetje tegen. Mensen die naar Kraftwerk in het Evoluon gingen sleepten zich er waarschijnlijk nog naartoe als ze uit elkaar klapten van acute mazelen ofzo.
En ook gewoon mijn eigen schuld, als ik echt mijn best gedaan had, dan had ik vast wel een kaartje gevonden, maar had me vooraf niet voldoende gerealiseerd hoe ontzettend tof het zou worden. 8)7
Nou ja, er waren in elk geval enkele van mijn vrienden wél bij en da's beter dan niks. :)
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:51:33 #13
3878 Vork
Manisch creatief
pi_132320155
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat viel in dit geval helaas een beetje tegen. Mensen die naar Kraftwerk in het Evoluon gingen sleepten zich er waarschijnlijk nog naartoe als ze uit elkaar klapten van acute mazelen ofzo. :)
Nou ja, er waren in elk geval goede vrienden wél bij en da's beter dan niks. :)
van die vrienden die het zo gaaf hebben gevonden dat ze je nog wekenlang en net iets te vaak eraan helpen herinneren? Nee dat helpt :P
pi_132320220
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:51 schreef Vork het volgende:

[..]

van die vrienden die het zo gaaf hebben gevonden dat ze je nog wekenlang en net iets te vaak eraan helpen herinneren? Nee dat helpt :P
Ik heb 'goede' er ook in een edit vanaf geplukt! :D
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:58:18 #15
3878 Vork
Manisch creatief
pi_132320332
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb 'goede' er ook in een edit vanaf geplukt! :D
ze zijn na donderdag gedegradeerd tot gewone vrienden?
pi_132320344
Eventjes ja ;)

Boh! Nog een uur werken en dan is het weeeeeeeeeeekend! ^O^ Een kijken hoeveel van onze huisraad ik vandaag weer kan weggooien voordat mijn lief gaat protesteren. >:) Verhuizen ahoi!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:03:21 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132320475
Ohjee de blauwhelmen kunnen niet Syrië binnen, dus vallen ze ons land maar binnen over Zwarte Piet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_132320632
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat leuk zo'n kleurrijk maf iemand _O_ Je ziet zelden meer dat soort figuren, wordt allemaal netjes in het gareel gehouden door maatschappelijk werk en de 20 andere instanties die zich bemoeien met iedereen die een 'beetje buiten de norm valt'

Zag gisteren een TED-filmpje over psychiatrie en hoe je door het alleen al doorlezen van de DSM jezelf allerlei psychiatrische aandoeningen kon toedichten. En dat 4% oid van de populatie gewoon een psychopaat is en hoe dat percentage toeneemt onder CEO's ed omdat de kapitalistische samenleving psychopaat gedrag beloont.
Nou deze man was niet 'leuk kleurrijk' om naast je te hebben wonen in een zeer gehorige huurwoning :') Spoorde niet, had 3 honden die heel hard blaften en die hij vervolgens toeschreeuwde en er normaal over praten ging dus niet. We waren blij toen hij wegging en er een wel 'leuk kleurrijke' nieuw buurman kwam. Die was klassiek gitarist en een beetje alternatief en ik heb nog les van hem gehad ^O^
pi_132320897
Dat is een leuk projekt...leren gitaar spelen :Y
Dan ben je ook met je handen bezig.

Wat een drukte met georganiseer rond twee verjaardagen en verrassingen.
Van jullie heb ik ook (nog) geen tips ontvangen :N
( en geen samenvatting van twee weken.

In ieder geval begrijp ik dat er druk wordt geklust in allerlei huizen met opruimen - nog 2 weken Mini! - en verven P. en Steer ! en behangen Saar.

Als een zombie loop ik door het huis.
Dan maar een todo lijstje maken.

En ^O^ _O_ voor Bloes op de poli.
Snel gedaan zeg! :*
pi_132321432
Ik wil ook wel gitaar keren spelen, maar gitaarlessen zijn gewoon echt heel erg duur -O-
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:14:08 #21
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132321959
Gitaar is bij uitstek een instrument die je jezelf kunt aanleren :Y

Ik heb mezelf ook leren gitaarspelen, al speel ik dan wel weer al jaren piano, en dat hielp wel.
Confidence through competence
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:14:33 #22
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132321967
Tevens Kindle Paperwhite besteld en een uebercheape cover uit China via eBay :9
Confidence through competence
pi_132322196
Ik heb járen gitaar gespeeld. Grotendeels autodidact idd maar voor wat vingervlugheid en techniek één jaar klassiek les gehad en later nog een jaar bij een andere gitaarleraar die álles kan. Heb er zelfs mijn tentamens muziek op gedaan :) Kreeg een 8 voor Buckshot Lefunque's Another day :Y En heb in NewCastle op straat gespeeld en avondeten bij de Mac verdiend ermee toen ik 15 was :+

En nu speel ik al 13 jaar nauwelijks meer :N kan het nog wel maar gewoon geen interesse en geen zin om veel te oefenen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dit boek gekocht:

Misschien helpt dat..
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:18:05 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132326320
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:42 schreef Isabeau het volgende:

golfer, heb me alsnog aangemeld voor Ilse de Lange 8-) Ik win toch nooit iets eigenlijk :') Maar Myraela geeft me hoop dat als je maar stug mee doet met van alles en nog wat je uiteindelijk wèl iets wint.
Leuk. Als je wint gaan we lekker saampies naar Ilse O+ .
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:19:12 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132326362
Even op verzoek van (schoon)zus en haar kinderen met B. naar haar huis in Vianen geweest om daar wat spulletjes weg te halen en te verdelen.
Beetje dubbel gevoel alweer.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')