Wij hadden vroeger (jaren 80) een buurman met zo'n ding, in een hele mooie mosterdbruine poepkleurquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook
Dat stukje met die zijwieltjes ook
Oh ja leuk!!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb al wel een paar dingetjes op het oog hoor
Ik ga sowieso komende week een sjaal maken en heb nog meer wol voor sjaals/omslagdingen waar ik wat mee wil doen.
En stiekem neig ik naar deze:
[ afbeelding ]
Alleen dan in een andere kleur denk ik zo..
Een reliant Robin van lucifersquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:22 schreef golfer het volgende:
Of van een paar lucifers iets bouwen? Zoiets?
[ link | afbeelding ]
Ik doe ook mee aan prijsvragen waarbij ik denk: oeh, dat is leuk voor X!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:20 schreef Myraela het volgende:
Met dat soort dingen doe ik ook niet mee, maar ik doe bijvoorbeeld wel met heel veel kinder dingen mee, gewoon omdat ik dat dan als kerstcadeautje weg kan geven.
Wat leuk zo'n kleurrijk maf iemandquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hadden vroeger (jaren 80) een buurman met zo'n ding, in een hele mooie mosterdbruine poepkleur En die man spoorde niet. Hij had een verzameling uniformen en was de ene dag brandweercommandant, de dag er na zat hij bij de politie en dan was hij weer piloot..
Ook geen kaarten op marktplaats oid? Ik kom eigenlijk altijd wel aan kaarten als ik ergens heen wil en het is al uitverkocht. Mensen die ziek zijn geworden of plots niet meer kunnen zijn vaak desperaat op zoek naar iemand die de kaartjes voor de normale prijs over neemt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:45 schreef minilot het volgende:
http://mousique.wordpress.com/2013/10/18/concertverslag-kraftwerk-evoluon-eindhoven-17-oktober-2013/
[ afbeelding ]
Snif! Waarom was het nou zo snel uitverkoohohohohcht!?
Dat viel in dit geval helaas een beetje tegen. Mensen die naar Kraftwerk in het Evoluon gingen sleepten zich er waarschijnlijk nog naartoe als ze uit elkaar klapten van acute mazelen ofzo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook geen kaarten op marktplaats oid? Ik kom eigenlijk altijd wel aan kaarten als ik ergens heen wil en het is al uitverkocht. Mensen die ziek zijn geworden of plots niet meer kunnen zijn vaak desperaat op zoek naar iemand die de kaartjes voor de normale prijs over neemt.
van die vrienden die het zo gaaf hebben gevonden dat ze je nog wekenlang en net iets te vaak eraan helpen herinneren? Nee dat helptquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat viel in dit geval helaas een beetje tegen. Mensen die naar Kraftwerk in het Evoluon gingen sleepten zich er waarschijnlijk nog naartoe als ze uit elkaar klapten van acute mazelen ofzo.![]()
Nou ja, er waren in elk geval goede vrienden wél bij en da's beter dan niks.
Ik heb 'goede' er ook in een edit vanaf geplukt!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:51 schreef Vork het volgende:
[..]
van die vrienden die het zo gaaf hebben gevonden dat ze je nog wekenlang en net iets te vaak eraan helpen herinneren? Nee dat helpt
ze zijn na donderdag gedegradeerd tot gewone vrienden?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb 'goede' er ook in een edit vanaf geplukt!
Nou deze man was niet 'leuk kleurrijk' om naast je te hebben wonen in een zeer gehorige huurwoningquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat leuk zo'n kleurrijk maf iemandJe ziet zelden meer dat soort figuren, wordt allemaal netjes in het gareel gehouden door maatschappelijk werk en de 20 andere instanties die zich bemoeien met iedereen die een 'beetje buiten de norm valt'
Zag gisteren een TED-filmpje over psychiatrie en hoe je door het alleen al doorlezen van de DSM jezelf allerlei psychiatrische aandoeningen kon toedichten. En dat 4% oid van de populatie gewoon een psychopaat is en hoe dat percentage toeneemt onder CEO's ed omdat de kapitalistische samenleving psychopaat gedrag beloont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dit boek gekocht:
Misschien helpt dat..
Leuk. Als je wint gaan we lekker saampies naar Ilsequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:42 schreef Isabeau het volgende:
golfer, heb me alsnog aangemeld voor Ilse de LangeIk win toch nooit iets eigenlijk
Maar Myraela geeft me hoop dat als je maar stug mee doet met van alles en nog wat je uiteindelijk wèl iets wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |