Saret#2297quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:04 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Wat is je battletag? voeg ik je even toe aan de lijst
Zou juist een mage wel goed in moeten zijn, telkens zorgen dat de hunter geen beasts heeft staan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef LethalNinja het volgende:
opkenkeren met die hunter, wat wordt die imba na een tijdje. Achterelkaar bitches gooien icm charge, yeah right daar kan je als mage gewoon lastig tegen op.
Level 30 atm, best een lekker deck nu maar ik word ff gek van die hunters met charge spam
Tja makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zou juist een mage wel goed in moeten zijn, telkens zorgen dat de hunter geen beasts heeft staan.
quote:
De grap is dat ze alles in één keer kunnen summonen en vervolgens charge erop gooien om zo makkelijk 25 schade o.i.d. te doen. Denk bijvoorbeeld aan die 1 cost windfury minions die dan 4 attack hebben en dus 8 damage elk doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zou juist een mage wel goed in moeten zijn, telkens zorgen dat de hunter geen beasts heeft staan.
Persoonlijk vind ik priests niet leuk om te spelen helaas. Dan maar als mage afgeslacht worden.quote:Op zondag 3 november 2013 23:46 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Pff, ik kom 2 van de 3 keer priests tegen. Mensen hebben geen originaliteit...
Hoe werkt trouwens dat ranked systeem? Eerst ging ik steeds een rank omhoog per win, maar nu zit ik al een tijdje vast op platinum III.
Zijn voornamelijk lange potjes tegen priests.quote:Op maandag 4 november 2013 00:33 schreef VitaminWater het volgende:
Mage is anders ook erg sterk hoor, komt bij mij op nr 2 van meest sterke characters.
ik word zelf steeds gek van die mind control kaarten, had een keer bijna gewonnen, steelt hij m'n ironbark protector. kon ik niks meer tegen doen en werd verslagen. waarschijnlijk ben ik gewoon te noobquote:Op maandag 4 november 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik priests niet leuk om te spelen helaas. Dan maar als mage afgeslacht worden.
Die +3 attack for all minions kaart van shamans kan ook pijn doen overigens
Gewoon geen sterke minions summone op turn 7/8, en of probeer zijn mind control te baiten met een redelijke minion zodat je daarna een sterkere kan summonen, je moet sowieso zwaar agressive spelen tegen een priest.quote:Op maandag 4 november 2013 00:46 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
ik word zelf steeds gek van die mind control kaarten, had een keer bijna gewonnen, steelt hij m'n ironbark protector. kon ik niks meer tegen doen en werd verslagen. waarschijnlijk ben ik gewoon te noob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |