Wijzigingen hoor ik welquote:zaterdag 19 oktober 2013 @ 08:52 • 301
Sunshine1982
Dames, even een vraagje. Heb besloten het weer te gaan proberen met ovulatietesten. Heb al een thuiskit zeg maar. Maar verkopen ze ook alleen maar teststokjes. Zonder de elektronische tester zeg maar? Want dat is denk ik wat het zo duur maakt. Kan op internet niks vinden...
Zijn die van kruidvat, etes e.d. ook goed?
Even vermelden dat het van clearblue isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:05 schreef blob87 het volgende:
Laatste post vorige topic:
[..]
Wijzigingen hoor ik wel
Mag mijn NOD op 18 november? Dank je!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:05 schreef blob87 het volgende:
Laatste post vorige topic:
[..]
Wijzigingen hoor ik wel
Hahaha ik bedoelde de OPquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Even vermelden dat het van clearblue is
Check! We lopen redelijk gelijk, kunnen we mooi samen doordraaien 😎 fijn vind ik dat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mag mijn NOD op 18 november? Dank je!
je kan beter ovulatietesten kopen bij bijvoorbeeld sensitest.nl scheelt enorm!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Even vermelden dat het van clearblue is
Ja snap ik, ik had het meer tegen mezelfquote:
Hmm ok. En die bezorgen een dag later? Wil vandaag weer beginnen en heb nog 1 stick. Dus morgen zowiezo wel naar winkel. Maar mocht hrt niet deze maand lukken, dan is het wel handige info voor de volgende maand.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan beter ovulatietesten kopen bij bijvoorbeeld sensitest.nl scheelt enorm!
ja, dezelfde dag bezorgd hebben ze nog niet uitgevonden bij postnlquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hmm ok. En die bezorgen een dag later? Wil vandaag weer beginnen en heb nog 1 stick. Dus morgen zowiezo wel naar winkel. Maar mocht hrt niet deze maand lukken, dan is het wel handige info voor de volgende maand.
Hahaha als dat zou kunnen! Ik zal zo eens op de site kijkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dezelfde dag bezorgd hebben ze nog niet uitgevonden bij postnl
Dat laatste ben ik wel met je eens, maar als je al ruim een jaar bezig bent, kan zoiets toch een uitkomst bieden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:19 schreef BlueEyes het volgende:
Eigenlijk is dat hele zwanger worden tegenwoordig best wel een business waar aardig op verdiend wordt.
Al die ovulatietesten en verschillende soorten testen van early pregnancy en gewoon en digitaal en weet ik wat.
Voor sommige situaties zeker een uitkomst, maar ook een dooddoener wat het spontane van het hele kindjes knutselen afhaalt.
Mja, ja en nee. Ik kreeg van de week ook al een opmerking van een vriendin die ook weer zwanger wil worden, dat ik "vals speel" met mijn ovulatietestjes. Alsof het een wedstrijd isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:19 schreef BlueEyes het volgende:
Eigenlijk is dat hele zwanger worden tegenwoordig best wel een business waar aardig op verdiend wordt.
Al die ovulatietesten en verschillende soorten testen van early pregnancy en gewoon en digitaal en weet ik wat.
Voor sommige situaties zeker een uitkomst, maar ook een dooddoener wat het spontane van het hele kindjes knutselen afhaalt.
Inderdaad, ik herken het bij mezelf (al gebruik ik dan geen ovulatietesten etc.). Ik denk wel dat het zo makkelijk is om je gek te laten maken met al die dingen, juist omdat ze er zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat mensen zelf het spontane er af halen.
Niet alle maar sommige in dit topic starten vanaf dag 1 met ovulatietesten en tempen.
Ookal is het beschikbaar je hebt een keus om het niet te gebruiken.
Net als het seks hebben alleen na een ovulatietest, helemaal prima maar dat is eigenlijk vaak al te laat.
klopt, zo heb ik het ook altijd begrepenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:53 schreef Rana83 het volgende:
Als je positief test dan heb je nog 24-48 uur voordat je eisprong plaatsvindt heb ik gelezen dus ben je toch op tijd, dat is juist het handige aan die testen. Anders zou dat sowieso geen zin hebben toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |