Ik heb vandaag 11 uur aan een stuk gewerkt en het is bijna 4 uur 's nachts, mijn hersenen werken iets minder op het moment.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dankzei
maar goed, opgelost dus

Niet alleen jouw hersenen werken niet meer 100%quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 11 uur aan een stuk gewerkt en het is bijna 4 uur 's nachts, mijn hersenen werken iets minder op het moment.

wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 11 uur aan een stuk gewerkt en het is bijna 4 uur 's nachts, mijn hersenen werken iets minder op het moment.

Freelance fotografe, ik had een huwelijk vandaag van 14:00 tot 01:00 uur.quote:

11 uur op een dagquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Freelance fotografe, ik had een huwelijk vandaag van 14:00 tot 01:00 uur.

Voor een huwelijk niet ongewoon.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
11 uur op een daglange klus of wat?

ah juistquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voor een huwelijk niet ongewoon.

Niet meer zoveel als een aantal jaren geleden, er is veel meer concurrentie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ah juist
is daar momenteel veel werk in te vinden dan?

wel lekker als je dan gelijk 11 uur hebtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet meer zoveel als een aantal jaren geleden, er is veel meer concurrentie.

Grappig, heeft mijn vader ook gedaan afgelopen zomer toen m'n stiefzusje trouwde...alleen moest hij 3 dagen aan de bak!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Freelance fotografe, ik had een huwelijk vandaag van 14:00 tot 01:00 uur.

Dat zeker.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wel lekker als je dan gelijk 11 uur hebt

Trustenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar ik ga nu slapen, fijne nacht jullie!

Goed plan welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 04:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wij moeten binnenkort eens wat nerds afschieten btw
en trusten snake

Sowieso is het veel chiller dan in je upquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 04:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
pas geleden ook met paly gedaan, was wel chill

aight afspraak staat voor morgen danquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 04:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso is het veel chiller dan in je up

Goed, ik zie je wel in het WoT topicquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 04:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
aight afspraak staat voor morgen dan

komt goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 04:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, ik zie je wel in het WoT topic
Moet morgen alleen nog wel even langs de kat van m'n moeder, vreten geven!

Dat laatste is zeker geen advies dat hij zal aannemen van zijn ex-vrouw.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:06 schreef Meaghan het volgende:
Hopelijk gaat je ex-man inzien dat deze manier van aanpak alleen maar meer leed zal berokkenen en dat wegvluchten geen optie is wil hij de band met jullie kinderen behouden. Therapie kan evt. een oplossing bieden, maar daar zal hij natuurlijk wel voor open moeten staan.

Dan onderschat jij wat een scheiding bij de gemiddelde persoon aan emoties losmaakt. Je leert je (ex-)partner van een geheel andere en vaak minder fraaie kant kennen, staat opeens lijnrecht tegenover elkaar. En als daar ook nog eens kinderen in betrokken zijn is de emotionele lading helemaal groot. Niet zo vreemd dat mensen dan wegvluchten en zo hun pijn proberen te dempen, maar het blijft natuurlijk een uitvlucht en is niet bepaald constructief op de lange termijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:00 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker geen advies dat hij zal aannemen van zijn ex-vrouw.
Overigens vind ik dit soort situaties altijd raar. Je weet toch hoe je ex-partner emotioneel in elkaar zit. Zoiets komt nooit uit de lucht vallen.

Ze zijn 8 en 5.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:28 schreef jaha het volgende:
Hoe oud zijn de kinderen eigenlijk?
Maar los daarvan denk ik dat probleem meer in het hoofd van TS zit dan dat het werkelijk een probleem is, tenzij de kinderen heel erg jong zijn en ouderlijke aandacht behoeven. Maar kinderen zijn meestal een stuk zelfstandiger als dat ouders denken dat ze zijn. Als ze de aandacht van hun vader missen dan kunnen ze zelf ook de telefoon ter hand nemen. Of een mailtje sturen.

wat een geweldige vader heb jijquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:02 schreef Letsstaytogether het volgende:
Het is gewoon een zak hooi, klaar. Triest figuur. Als ik hem was zou ik me werkelijk waar doodschamen om zo met je eigen kinderen om te gaan. Alsof ze geen gevoelens hebben, maar ja.
Mijn vader laat echt al-tijd van zich horen, al heeft hij een hekel aan mijn moeder en is er erg veel gebeurd. Hij belt/appt iedere dag, zelfs als hij het druk heeft en in een ander land zit voor werk (zoals nu). Hij vindt zelfs dat we vaker moeten komen terwijl we al om de twee weken 's weekends komen (en soms dus vaker). En we gaan soms met m'n zussen en zusje samen met hem op 'vakantie', binnenkort weer een paar dagen naar Londen. Dat is gewoon gezellig.
Maar zo heb ik ook vriendinnen waarvan de vaders niks laten horen, enzovoort. Te druk bezig zijn met een nieuwe chick of zelfs gezin. Het ligt gewoon aan de persoonlijkheden van zulke mannen.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |