SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Behalve als hij voor Nigeria speelt. Dan is hij ineens een technisch begaafde spelmaker. Die laatste wedstrijden dat ik hem daar zag in ieder gevalquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mikel is wel goed, als hij maar op eigen helft blijftIrl is dat min of meer ook zo haha
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:59 schreef Topiek het volgende:
HAHA JA ECHT LEUK MAN DIE TT HAHA XD LOL
Ja idd daar speelt hij CAM snap ook niet wat hij daar allemaal uithaalt hahaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Behalve als hij voor Nigeria speelt. Dan is hij ineens een technisch begaafde spelmaker. Die laatste wedstrijden dat ik hem daar zag in ieder geval
Mikel is de nieuwe Amokachi jonguhquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja idd daar speelt hij CAM snap ook niet wat hij daar allemaal uithaalt haha
Amokachi was supergoed in competitie manager 98quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mikel is de nieuwe Amokachi jonguh
DE BEER IS LOS.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Amokachi was supergoed in competitie manager 98
Het gaat juist over jou. Had je de lapo maar niet moeten pakken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:00 schreef Topiek het volgende:
Ik weet dat het niet over mij gaat, toch wind ik me er zo over op
Ik bedoelde eigenlijk Okocha...ik haal die steeds door elkaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Amokachi was supergoed in competitie manager 98
JayJayquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Okocha...ik haal die steeds door elkaar
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het gaat juist over jou. Had je de lapo maar niet moeten pakken.
Als die nog zou spelen, zou hij 6* skills verdienen. Wat een eindbaas was datquote:
100 accelerationquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als die nog zou spelen, zou hij 6* skills verdienen. Wat een eindbaas was dat![]()
jij met Negredo gespeeld? Dat vond ik wel de meest dodelijke spits voor cross abuse die ik tegen ben gekomen so far. Echt een beest.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:06 schreef Kiid het volgende:
Speelde trouwens toen straks tegen iemand met CR7 en Neymar in de spits. Ragequit, ook zonde van al die coins
Negredo en Soldado hebben magneet op hun hoofd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jij met Negredo gespeeld? Dat vond ik wel de meest dodelijke spits voor cross abuse die ik tegen ben gekomen so far. Echt een beest.
Nee, nog niet. Zijn stats leggen het wel af tegen Gomez.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jij met Negredo gespeeld? Dat vond ik wel de meest dodelijke spits voor cross abuse die ik tegen ben gekomen so far. Echt een beest.
heldenstats heeft hij ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:18 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Best speler van mijn Brasilver team, de rest is ook allemaal pure aids. Hij is tevens de goedkoopste
Bizar inderdaad hoeveel kopgoals Soldado er bij mij al in heeft liggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Negredo en Soldado hebben magneet op hun hoofd.
Ja net na de wedstrijd, wordt gewoon uit ultimate team gegooid. Niet verder in toernooi, geen goalstats. Loss dat weet ik niet.quote:
wrong elyouquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja net na de wedstrijd, wordt gewoon uit ultimate team gegooid. Niet verder in toernooi, geen goalstats. Loss dat weet ik niet.
Btw Elyounoussi IF
En misschien Ademilson
Ben jij de nieuwe tim?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:53 schreef Kiid het volgende:
11-1...6x Gomez![]()
Wel mad respect dat hij bleef spelen
Suárez ftwquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:29 schreef Topiek het volgende:
Team gekocht. Heb toch maar Jovetic genomen ipv Suarez. Betere prijs kwaliteits verhouding
Alleen dat? Ik ben helemaal klaar met dit kk spelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:15 schreef Diamond3d het volgende:
Wordt een x schijtziek van die kopballen uit corners waarbij je verdedigers niet meespringen en gewoon bevriezen.
Toefjes is losing itquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen dat? Ik ben helemaal klaar met dit kk spel
wnnr gaan wij tegen elkaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:06 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Dit haal ik zelden. Laatste 5 potjes ook allemaal vroegtijdig beëindigd.
Nee, dit spel is gewoon een gedrocht van een product. Wilde een PS4 hebben, maar dat wordt tot nader order uitgesteldquote:
Heb je al een fatsoenlijk team gemaakt?quote:
Welke divisie veroorzaakt deze frustratiequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dit spel is gewoon een gedrocht van een product. Wilde een PS4 hebben, maar dat wordt tot nader order uitgesteld
Single matchesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je al een fatsoenlijk team gemaakt?
[..]
Welke divisie veroorzaakt deze frustratie?
Herkenbaar.. FIFA frustraties... heerlijkkkkkkkkkkkk.... want vervolgens spelen we gewoon nog een pot.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Single matchesMaar het is het spel in het algemeen. Gisteren met een vriend fifa 14 gespeeld. Enkele kreten:
" Hij doet niks! "
" Hij springt niet"
" Hij staat stil"
" Dit kan niet!"
" Dit doe ik niet!"
" Zo, jij scheldt ook veel met kanker zeg"
Ja, misschien dat ik weer terug ga naar 4-3-3quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:39 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
FIFA frustraties... heerlijkkkkkkkkkkkk.... want vervolgens spelen we gewoon nog een pot.
Tsja dat is elk jaar al en niet meer dan anders volgens mij, merk dat bijvoorbeeld niet springen vooral wordt veroorzaakt als ik een paar keer op koppen druk ipv één keer bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Single matchesMaar het is het spel in het algemeen. Gisteren met een vriend fifa 14 gespeeld. Enkele kreten:
" Hij doet niks! "
" Hij springt niet"
" Hij staat stil"
" Dit kan niet!"
" Dit doe ik niet!"
" Zo, jij scheldt ook veel met kanker zeg"
Ja dat kanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:42 schreef Diamond3d het volgende:
Kan je tegen een vriend ook FUT vs FUT?
Ook de verdedigers die ruim baan maken voor een aanvaller, het stapje zijwaards in de verkeerde richting als je de verdediger geselecteerd hebt die je wilt hebben. Je speelt meer tegen het spel dat tegen je tegenstander.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja dat is elk jaar al en niet meer dan anders volgens mij, merk dat bijvoorbeeld niet springen vooral wordt veroorzaakt als ik een paar keer op koppen druk ipv één keer bijvoorbeeld
Ja, dit kan, via het internet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:42 schreef Diamond3d het volgende:
Kan je tegen een vriend ook FUT vs FUT?
Tsja zoiets werkt twee kanten op en als elke verdedigende frustratie eruit moet krijg je nooit meer een tegendoelpunt want dan verlies je geen kopduels, gaan longshots er niet in etc...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook de verdedigers die ruim baan maken voor een aanvaller, het stapje zijwaards in de verkeerde richting als je de verdediger geselecteerd hebt die je wilt hebben. Je speelt meer tegen het spel dat tegen je tegenstander.
[..]
Ja, dit kan, via het internet.
Maar het zijn dingen die niet kloppen. Ook zoiets: zien dat een speler diep gaat, weten wat er gaat gebeuren, maar er niks aan kunnen doen, ook al switch je heel snel naar een speler om al de achtervolging in te zetten terwijl de dieptepass nog moet komenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja zoiets werkt twee kanten op en als elke verdedigende frustratie eruit moet krijg je nooit meer een tegendoelpunt want dan verlies je geen kopduels, gaan longshots er niet in etc...
Dat switchen komt ook wel een beetje door de richting die je opdrukt tijdens het switchen heb ik het idee, wel irritant natuurlijk. Het vervelendst is het niet meelopen door de andere verdedigers (LB's die niet doordekken en gewoon stil blijven staan waardoor de spits vrij staat). Mja daar profiteer ik zelf ook van...
Ik heb het vaak in aanvallend opzicht. Dat je een steekpass geeft en dat mijn speler stopt met rennen of de andere kant uitgaat net nadat ik hem geef.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar het zijn dingen die niet kloppen. Ook zoiets: zien dat een speler diep gaat, weten wat er gaat gebeuren, maar er niks aan kunnen doen, ook al switch je heel snel naar een speler om al de achtervolging in te zetten terwijl de dieptepass nog moet komen
zeur toch niet zo, manquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb het vaak in aanvallend opzicht. Dat je een steekpass geeft en dat mijn speler stopt met rennen of de andere kant uitgaat net nadat ik hem geef.
klinkt als clubben met rijstquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb het vaak in aanvallend opzicht. Dat je een steekpass geeft en dat mijn speler stopt met rennen of de andere kant uitgaat net nadat ik hem geef.
Volgens mij komt dat omdat wij er honderden voor 4,5k op hebben gezetquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik het tikte
Positieve noot: Shadow is nu 2500 coins
Tsja wij staan altijd klaar met een mening over andere landen. Blijkbaar wordt er in de hele wereld apart aangekeken tegen 'ons' feest. Maar dat kunnen we dan weer niet hebben.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ken-zwarte-piet.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En terecht. Dit is echt niet chill als je Piet heet, en toevallig zwart bent. Daar wel eens over nagedacht?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klopt wel, maar wie doe je er nou werkelijk kwaad mee? Het is racisme zoeken aangezien geen kind ter aarde zich kan identificeren aan een zwarte piet. Ik heb nog nooit een buitenlander gezien met kroeshaar, zo zwart als roet met rode lippenstift.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja wij staan altijd klaar met een mening over andere landen. Blijkbaar wordt er in de hele wereld apart aangekeken tegen 'ons' feest. Maar dat kunnen we dan weer niet hebben.
Ik vind het een goede discussie. Elk kind vond de zwarte pieten wel een beetje eng. Ze namen je immers mee in de zak naar Spanje. Ze bonken a-sociaal hard tegen de deur, en gooien met een bloedgang pepernoten naar je kop. Leuke ervaring voor kinderen met donkere mensen. Dit is de reden waarom Geert Wilders nu zo'n grote aanhang heeft.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar wie doe je er nou werkelijk kwaad mee? Het is racisme zoeken aangezien geen kind ter aarde zich kan identificeren aan een zwarte piet. Ik heb nog nooit een buitenlander gezien met kroeshaar, zo zwart als roet met rode lippenstift.
Daar gaan we allemaal moeilijk over doen terwijl moslims nog geen week geleden allemaal dieren hebben afgeslacht zonder verdoving onder het mom van 'opoffering'. Tja...
Tsja ik neem aan dat iemand geen klacht gaat indienen of een rechtszaak aanspannen omdat hij nog wat tijd over heeft. Er zullen wel mensen zijn die er wel degelijk niet mee zitten. Daar kan ik verder niet over oordelen, aangezien ik niet in die situatie zit. Wel weet ik dat het niet chill is om 4 weken lang 'blanke' genoemd te worden als je over straat loopt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar wie doe je er nou werkelijk kwaad mee? Het is racisme zoeken aangezien geen kind ter aarde zich kan identificeren aan een zwarte piet. Ik heb nog nooit een buitenlander gezien met kroeshaar, zo zwart als roet met rode lippenstift.
Daar gaan we allemaal moeilijk over doen terwijl moslims nog geen week geleden allemaal dieren hebben afgeslacht zonder verdoving onder het mom van 'opoffering'. Tja...
Volgens mij ligt het alleen bij organisaties gevoelig. Heb zelf nog geen neger gesproken die er moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja ik neem aan dat iemand geen klacht gaat indienen of een rechtszaak aanspannen omdat hij nog wat tijd over heeft. Er zullen wel mensen zijn die er wel degelijk niet mee zitten. Daar kan ik verder niet over oordelen, aangezien ik niet in die situatie zit. Wel weet ik dat het niet chill is om 4 weken lang 'blanke' genoemd te worden als je over straat loopt.
Over offerfeest etc wordt ook wel ophef gemaakt net zoals over dat slachten door joden vorig jaar. Enige verschil is dat nu 'onze' traditie wordt besproken en dat blijkt gevoeliger te liggen en dus meer aandacht.
Ja, maar komt dat door de huidskleur, of door wat jij zegt? Als ik terug denk aan vroeger dan vond ik zwarte piet eng omdat hij/zij altijd als een bezetene op de deur klopte en ik vervolgens tegen het plafond aan vloog.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het een goede discussie. Elk kind vond de zwarte pieten wel een beetje eng. Ze namen je immers mee in de zak naar Sinterklaas. Ze bonken a-sociaal hard tegen de deur, en gooien met een bloedgang pepernoten naar je kop. Leuke ervaring voor kinderen met donkere mensen. Dit is de reden waarom Geert Wilders nu zo'n grote aanhang heeft.
Ik hoorde eerder deze week een Surinamer op de radio die vond dat Sinterklaas helemaal maar afgeschaft moest worden, omdat hij "tientallen mensen" kende die nu met een trauma rondlopen, omdat hun ouders hen in hun kindertijd hebben "voorgelogen".quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja ik neem aan dat iemand geen klacht gaat indienen of een rechtszaak aanspannen omdat hij nog wat tijd over heeft. Er zullen wel mensen zijn die er wel degelijk niet mee zitten. Daar kan ik verder niet over oordelen, aangezien ik niet in die situatie zit. Wel weet ik dat het niet chill is om 4 weken lang 'blanke' genoemd te worden als je over straat loopt.
Over offerfeest etc wordt ook wel ophef gemaakt net zoals over dat slachten door joden vorig jaar. Enige verschil is dat nu 'onze' traditie wordt besproken en dat blijkt gevoeliger te liggen en dus meer aandacht.
Waarom dan alles tegelijk downloaden? Duurt veel langer en misschien vind je het nietsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:09 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dit is echt een kut download. Ik moet nog 15gb.
Breaking bad seizoen 1 t/m 5 trouwens
Tsja wel bij de negers van die organisaties. Ik zou het verder niet weten maar het lijkt me sterk dat iemand voor de lol een rechtszaak ervan maakt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het alleen bij organisaties gevoelig. Heb zelf nog geen neger gesproken die er moeite mee heeft.
Tsja dat geforceerde liegen slaat ook nergens op. Bij ons in de familie is er i.i.g. nooit zo moeilijk over gedaan en nichtjes van 6 etc maken ook gewoon surprises. Nooit een probleem geweest.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoorde eerder deze week een Surinamer op de radio die vond dat Sinterklaas helemaal maar afgeschaft moest worden, omdat hij "tientallen mensen" kende die nu met een trauma rondlopen, omdat hun ouders hen in hun kindertijd hebben "voorgelogen".________!
Ik zal er heel eerlijk in zijn: het interesseert me allemaal geen pepernoot. Al zinkt die kut boot voor de kade van Amsterdam. Maar die jankposts op facebook van: mijn kind gaat straks zonder de sinterklaastraditie.... blablabla ben ik wel zat. Tradities veranderen soms nou eenmaal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar komt dat door de huidskleur, of door wat jij zegt? Als ik terug denk aan vroeger dan vond ik zwarte piet eng omdat hij/zij altijd als een bezetene op de deur klopte en ik vervolgens tegen het plafond aan vloog.
Het is wel een gevoelig onderwerp in Nederland in ieder geval. Ik zou er geen probleem van maken als ze het 'zo zwart als roet' wat realistischer maken door de zwarte pieten niet helemaal zwart te maken. Maar die pieten in alle kleuren van de regenbogen gaan er bij mij ook niet echt in.
De traditie dat vrouwen in de keuken moesten staan hadden we misschien wel kunnen redden door te sharen en likenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal er heel eerlijk in zijn: het interesseert me allemaal geen pepernoot. Al zinkt die kut boot voor de kade van Amsterdam. Maar die jankposts op facebook van: mijn kind gaat straks zonder de sinterklaastraditie.... blablabla ben ik wel zat. Tradities veranderen soms nou eenmaal.
En al die plaatjes met boze teksten over de Pieten, die je dan moet liken en sharen. 1 grote
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
De traditie dat vrouwen in de keuken moesten staan hadden we misschien wel kunnen redden door te sharen en liken
Ben ik er gelijk klaar meequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom dan alles tegelijk downloaden? Duurt veel langer en misschien vind je het niets
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:18 schreef Toefjes het volgende:
Als de Verenigde Naties oordeelt dat het inderdaad racistisch is, vind ik ook dat iedereen die ooit zwarte Piet heeft gespeeld opgepakt moet worden en berecht moet worden voor het tribunaal in Den Haag.
Dat vind ik altijd zo'n domme opmerking. Net zoals mensen die dan op de politiek gaan zeiken of de politie of ze niets beters te doen hebben. Alsof ze allemaal dezelfde taak hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind het gewoon belachelijk dat dit soort organisaties zich hier mee bezighouden. Er zijn toch verdomme wel ergere dingen aan de hand in de wereld. Oorlog in Syrië bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n domme opmerking. Net zoals mensen die dan op de politiek gaan zeiken of de politie of ze niets beters te doen hebben. Alsof ze allemaal dezelfde taak hebben
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n domme opmerking. Net zoals mensen die dan op de politiek gaan zeiken of de politie of ze niets beters te doen hebben. Alsof ze allemaal dezelfde taak hebben
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb eigenlijk nog geen andere gebruikt. Ja, heb nu een 4231 team metquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ik weer terug ga naar 4-3-3
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:30 schreef Thorb het volgende:
inb4 jaysnake die een shadow verkoopt voor 3900 coins
Misschien ben ik wel gewoon slecht. En de rest beter. Al zou dat toch niet verklaren waarom ik zo makkelijk divisie 3 inwandeldequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen andere gebruikt. Ja, heb nu een 4231 team met
Huntelaar
Elia, Diego, Müller
Bender, luiz gustavo
Alaba, boateng, santana, pacecheck
Adler
De backs waren het duurste met 40k ofzo in totaal. De rest was 20k bij elkaar.
Ik heb even dit topic zitten lezen, paar geweldige posts Toefjesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gewoon slecht. En de rest beter. Al zou dat toch niet verklaren waarom ik zo makkelijk divisie 3 inwandeldeZal eens een systeemverandering heroverwegen.
Ja, lach maar, maar achter jouw lach schuilt heel veel leedquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb even dit topic zitten lezen, paar geweldige posts Toefjes
Nee hoor, de zwarte pieten posts waren gewoon grappig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, lach maar, maar achter jouw lach schuilt heel veel leed
haha, ja, dat was lachenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee hoor, de zwarte pieten posts waren gewoon grappig.
In dat geval: geen idee. Ik heb alleen met Higuain en IF Milito gespeeld, en dan vond ik de eerste het fijnst spelen denk ik.quote:
Zwemmenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ja, dat was lachenWat gaan jullie vandaag doen, zo in het weekendje weg?
Sterling kan er helemaal niks van joh..zijn toch wel andere snelle LW's die wel fatsoenljke stats hebben?quote:
Youngquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sterling kan er helemaal niks van joh..zijn toch wel andere snelle LW's die wel fatsoenljke stats hebben?
Aardig verschil ja..zelfs nog betere workrates ookquote:
Minder pace dus kut.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aardig verschil ja..zelfs nog betere workrates ook
[ afbeelding ]
Je krijgt wel praatjes voor een roestige tuinkabouter.quote:
Of de koning smurf die heeft ook een rood mutsjequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je krijgt wel praatjes voor een roestige tuinkabouter.
Grote smurf.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Of de koning smurf die heeft ook een rood mutsje
Ik vind Schurrle erg goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aardig verschil ja..zelfs nog betere workrates ook
[ afbeelding ]
maakt die triple link 2 dode links goed ?quote:
Ik had niet verwacht dat Lavezzi net zo duur als Silva zou zijn.quote:
Motta en Boccheti staan er ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maakt die triple link 2 dode links goed ?
Komt misschien omdat zijn IF nu in pakjes zit denk ik. Hulk ging toen ook ineens fors omhoogquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:17 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat Lavezzi net zo duur als Silva zou zijn.
Maar eigenlijk is Lavezzi te duur en Silva te goedkoop.
Dat is alleen de eerste 5 minuten nadat de TOTW bekend isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt misschien omdat zijn IF nu in pakjes zit denk ik. Hulk ging toen ook ineens fors omhoog
Vertel het ze maar hoe het in elkaar steekt Djeetjequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is alleen de eerste 5 minuten nadat de TOTW bekend is
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vertel het ze maar hoe het in elkaar steekt Djeetje
+1 voor het plaatje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:19 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]!!!! Dit bevestigt alleen maar het beeld van racisme
Je bent zo een dief van je eigen portemonneequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar het blijft geen feest.
Ik geef ze nu eigenlijk al een handel manier waarmee je redelijk wat kan verdienen
Jij denkt dat ik maar 1 maniertje heb ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent zo een dief van je eigen portemonnee
Wat een gelul. Vorige week was hij 30k, nu is de goedkoopste BIN 48.000. De grootste stijging is inderdaad net nadat TOTW bekend is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is alleen de eerste 5 minuten nadat de TOTW bekend is
Op de PS3 is hij nog altijd ongeveer de zelfde prijsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat een gelul. Vorige week was hij 30k, nu is de goedkoopste BIN 48.000. De grootste stijging is inderdaad net nadat TOTW bekend is.
Hij moet ook gewoon goed zijn met die stats, maar bij mij bakte hij er dus echt he-le-maal niet van. En het is ook niet dat geen fatsoenlijke kans heeft gekregen..heb er zeker 25 potjes mee gespeeld ofzo waarvan de helft in D10 en 9 op mijn trade account tijdens free gold en de andere helft rond D5 ofzo. In beide gevallen lukte er gewoon niets met hem..verneukte iedere kans waarbij het doel nog niet leeg was, won nooit een duel, kwam geen man voorbij..echt hopeloos. In divisie 9 en 10 won ik alles moeiteloos (1 draw ofzo) en zelfs toen zat hij maar op 1 uit 5 ofzo ookquote:
Ik speel niet op de Ps3. Vorig jaar week kostte hij rond de 30k en nu zo'n 18.000 meer. Dat is een stijging van meer dan 50% alleen omdat hij niet in pakjes zit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Op de PS3 is hij nog altijd ongeveer de zelfde prijs
Dit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat een gelul. Vorige week was hij 30k, nu is de goedkoopste BIN 48.000. De grootste stijging is inderdaad net nadat TOTW bekend is.
Ik kijk nooit naar de XBOX markt, maar bij PS3 is het dus andersquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speel niet op de Ps3. Vorig jaar week kostte hij rond de 30k en nu zo'n 18.000 meer. Dat is een stijging van meer dan 50% alleen omdat hij niet in pakjes zit.
En Hulk was trouwens ook gewoon duurder. Hij vloog van 25k naar 70k en daarna ging hij gedurende de week weer naar beneden, maar heeft wel gedurende die hele week een duurder prijskaartje gehad. Dus TOTW is wel van invloed op spelers en niet alleen na de eerste 5 minuten.
Dat hangt er vanaf wat voor een voorzet ik wil geven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:38 schreef Djeetje het volgende:
Hoe geven jullie eigenlijk voor ?
Alleen met blokje/X of ook met L1/LB er bij ingedrukt ?
Blokjequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:38 schreef Djeetje het volgende:
2x X is altijd het bestequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:38 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Blokjevoor het eerst dat ik iemand dat zie gebruiken.
Dat is toch middel hoog ?quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Blokjevoor het eerst dat ik iemand dat zie gebruiken.
Welke werkt beter?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat voor een voorzet ik wil geven.
Dat hangt allemaal van de situatie af.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is toch middel hoog ?
[..]
[..]
Welke werkt beter?
Voorzetten bij mij gaan nogal vaak fout.
En op een Mandzukic met 90 jumping en 95 headingquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:41 schreef Kiid het volgende:
Het is wachten op een IF van Navas met 95 crossing ofzo
Hij heeft high/highquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En op een Mandzukic met 90 jumping en 95 heading
ja, maar vaak strakke ballen en die kun je het lekkerst koppenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is toch middel hoog ?
[..]
[..]
Welke werkt beter?
Voorzetten bij mij gaan nogal vaak fout.
Daar hopen veel Ajacieden al heeeeeeeeeel lang opquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Niemand de vermoedelijke Ajax opstelling gepost?
Blind CDM![]()
Als dat echt zo isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Niemand de vermoedelijke Ajax opstelling gepost?
Blind CDM![]()
Ik noem het: Blokje, triangel, circel en scheef plusje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:48 schreef Zhano het volgende:
Ik noem X altijd 'iks'. Krijg ik nu ook een paint of is dat normaal?
Jij hebt liever nonvoetballer Poulsen daar?quote:
quote:De Boer verrast met Veltman, Andersen en Blind
door Mike Verweij
AMSTERDAM -
Ajax gaat de topper tegen FC Twente in met het verdedigingsduo van Jong Ajax van vorig seizoen. Sneller dan Frank de Boer in mei kon bevroeden, doet hij een beroep op het duo Joël Veltman (21)-Stefano Denswil (20). Door de verkoop van Toby Alderweireld en de knieblessure van Niklas Moisander krijgen de producten van de Ajax-opleiding vanavond tegen FC Twente het vertrouwen. „Joël en Stefano zijn zo goed geworden dat ze als centraal verdedigingsduo bij geen enkele topclub in de eredivisie zouden misstaan”, sprak De Boer aan het einde van vorig seizoen in Telesport al zijn onbegrensde vertrouwen uit in de jonge verdedigers, die hij eerder in de A1 al onder zijn hoede had.
De Boer had voor de topper in de Grolsch Veste de keuze tussen Veltman en Mike van der Hoorn, die Moisander tegen FC Utrecht goed verving. Veltman, net hersteld van een enkelblessure, zat toen op de bank. Maandag speelde de Velsenaar 90 minuten mee met Jong Ajax tegen Fortuna Sittard. De Boers beslissing om Veltman de voorkeur te geven boven Van der Hoorn is mede ingegeven door het feit dat hij in het verleden – in Jong Ajax en tijdens trainingspartijen bij de reserves – veelvuldig met Denswil samenspeelde. Daarnaast is hij een betere opbouwer dan zijn concurrent.
De basisplaats voor Veltman is niet de enige verrassing in de opstelling van De Boer, die Daley Blind niet als linksback, maar als controlerende middenvelder lijkt op te stellen. Dat gaat ten koste van Christian Poulsen, die niet twee wedstrijden in vier dagen kan spelen en zich op het Champions Leaguetreffen met Celtic focust. Nicolai Boilesen opereert in Enschede als linkervleugelverdediger. Blind heeft aanvoerder Siem de Jong en Thulani Serero voor zich. Davy Klaassen – basisspeler tegen FC Utrecht – begint op de bank.
Lucas Andersen lijkt als rechtsbuiten de voorkeur te krijgen boven Lesly de Sa. De Deen wordt als een van de grootste talenten beschouwd en moet ex-Ajacied Dico Koppers een lastige avond bezorgen. Met De Sa, die maandag met Jong Oranje tegen Jong Oostenrijk speelde, wordt voorzichtig omgesprongen. Door de ingrijpende maatregelen van De Boer is Siem de Jong met zijn 24 jaar en acht maanden de oudste Ajacied en is de gemiddelde leeftijd 22,2 jaar.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; De Jong, Blind, Serero; Andersen, Sigthorsson, Fischer.
Kruisjequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:48 schreef Zhano het volgende:
Ik noem X altijd 'iks'. Krijg ik nu ook een paint of is dat normaal?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik noem het: Blokje, triangel, circel en scheef plusje.
Jij vindt De Jong toch een houthakker of niet?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij hebt liever nonvoetballer Poulsen daar?
Ik op de piano dan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ] spelen in de jostiband, my life long dream
houthakker? Technisch niet de beste nee, maar ik vind hem prima in de basis bij Ajax. Het liefste dan wel in de spitsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij vindt De Jong toch een houthakker of niet?
Boven, beneden, links en rechts.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:51 schreef Djeetje het volgende:
Het is blokje, rondje, kruisje en driehoekje
Dan was het iemand andersquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
houthakker? Technisch niet de beste nee, maar ik vind hem prima in de basis bij Ajax. Het liefste dan wel in de spits.
Flikker op met je kracht. Ik wil voetbal bij Ajax zien. Mensen moeten in balbezit een toevoeging zijn.Verdedigen moet juist een kwestie zijn van collectief druk zetten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders![]()
Zoveel nieuwe gasten hier.
Naja ik denk dat Blind niet de kracht heeft die Poulsen wel heeft.
quote:
22 letters van het alfabet missen op je controller.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Van die kinderachtige icoontjes op je controller hebben
A, B, X en Y
degradatiequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat dan. Ik zat ook in divisie 3, ik ben er tenminste uitgekomen
Het geeft niet dat het kwartje niet zo snel meer valt bij je.quote:
Snotaapquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het geeft niet dat het kwartje niet zo snel meer valt bij je.
ouderdom komt met gebreken.
Gewoon Gerrard lange bal laten geven op Sturridge of Moses en Suarez binnen laten koppen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:13 schreef Thorb het volgende:
Mignolet - Toure, Skrtel, Sakho - Johnson, Gerrard, Henderson, Cissokho - Moses - Sturridge, Suarez
5atb
Ik kwam in FUT afgelopen week ook nog tegen een compleet 5atb Liverpool teamquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:13 schreef Thorb het volgende:
Mignolet - Toure, Skrtel, Sakho - Johnson, Gerrard, Henderson, Cissokho - Moses - Sturridge, Suarez
5atb
352 met LB en RB op LM en RM #8atb #spelenalsds2 #goedkoopscorenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:13 schreef Thorb het volgende:
5atb
Okquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:21 schreef Maoist het volgende:
Higuain blijft maar scoren met zijn kut stats. Balotelli heeft nog geen een keer gescoord voor mij in divisie 1 maar Higuain met zijn 78 pace scoort aan de lopende band
Gervinho was verschrikelijk in 13 en toen had hij nog hogere stats.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:09 schreef Djeetje het volgende:
Schweinsteiger, Kompany, voorhoofd IF of El Sha welke zal ik halen ?
De Braboneger heeft er ook een mening over en die is wel met die van dit plaatje te vergelijken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:19 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]!!!! Dit bevestigt alleen maar het beeld van racisme
Heb al 63 wedstrijden met Gervinho zijn NIF gespeeldquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:24 schreef Maoist het volgende:
[..]
Gervinho was verschrikelijk in 13 en toen had hij nog hogere stats.
Ik zou voor Kompany gaan of El Sharaway die scoort soms uit het niets
Je moet wel houden van Balotelli, anders nakt ie je.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:21 schreef Maoist het volgende:
Higuain blijft maar scoren met zijn kut stats. Balotelli heeft nog geen een keer gescoord voor mij in divisie 1 maar Higuain met zijn 78 pace scoort aan de lopende band
Maar dit soort plaatjes speelt de "tegenpartij" alleen maar in de kaart.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
De Braboneger heeft er ook een mening over en die is wel met die van dit plaatje te vergelijken.
Ik ben trouwens van mening dat Zwarte Piet geen racisme is. En genoeg donkere mensen die het daarmee eens zijn.
Moet je je kind niet Piet noemen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar dit soort plaatjes speelt de "tegenpartij" alleen maar in de kaart.
Zouden er ook mannen zijn die Piet heten, en liever niet met zwarten geassocieerd willen worden?
Ik snap niet waar de hele wereld zich mee bemoeit met dit onderwerp.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zouden er ook mannen zijn die Piet heten, en liever niet met zwarten geassocieerd willen worden?
haha, als je ze hond hadden genoemd, was je rode hond geweestquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Moet je je kind niet Piet noemen.
Net als je kind rood haar geven
Ga je daar kijken of ze een nieuwe soort Dorito's hebben ouwe snoepert?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo ik ben nu in Amsterdam in de bijenkorf gr gr
Ja met dit soort discussies krijg je altijd van die hersenlozen die idiote uitspraken gaan doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even naar de Gucci en Louis winkel ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo ik ben nu in Amsterdam in de bijenkorf gr gr
DS2 zou wel een goede mystery shopper zijn. Kan hij bij alle filialen kijken of ze wel opletten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ga je daar kijken of ze een nieuwe soort Dorito's hebben ouwe snoepert?
Ik noem me kind kut.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, als je ze hond hadden genoemd, was je rode hond geweest
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja met dit soort discussies krijg je altijd van die hersenlozen die idiote uitspraken gaan doen.
Bij PowNews was een man en die vergeleek Sinterklaas/Zwarte Piet met de holocaust/joden, dus ook tegenstanders van Zwarte Piet zijn dwaas. Dat was erg grappig.
Ik vind dat alle voor- en tegenstanders elkaar op een weiland nabij Beverwijk moeten ontmoeten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja met dit soort discussies krijg je altijd van die hersenlozen die idiote uitspraken gaan doen.
Bij PowNews was een man en die vergeleek Sinterklaas/Zwarte Piet met de holocaust/joden, dus ook tegenstanders van Zwarte Piet zijn dwaas. Dat was erg grappig.
Of als je met Roy z'n mam een kind verwekt kan je hem ook hoeren noemen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik noem me kind kut.
Dan heet hij kut jong
PowNews zoekt alleen maar dwazen uit, dat is geen "news" meer te noemen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
In jouw geval kan je hem beter meteen Wa noemen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik noem me kind kut.
Dan heet hij kut jong
Hoeren is leuker inderdaad. Of Joden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of als je met Roy z'n mam een kind verwekt kan je hem ook hoeren noemen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In jouw geval kan je hem beter meteen Wa noemen.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of als je met Roy z'n mam een kind verwekt kan je hem ook hoeren noemen.
Joden Kkbal??quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoeren is leuker inderdaad. Of Joden.
Sylvia van der Vaart is pas een geldzuiger niet een baby.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Mijn ex heette Rood van der achternaam als ik met haar geldzuigers had gemaakt tegen die tijd en ik haar achternaam had genomen noemde ik me kinderen tering.
Dan heette ze tering rood en als ze dan ook nog rood haar hebben
rijst snapt hem welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:42 schreef Thorb het volgende:
[..]![]()
jammer dat hij hem niet zal snappen
Je had niet eens bedacht dat je kinderen de naam Rood-Jong konden krijgen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Mijn ex heette Rood van der achternaam als ik met haar geldzuigers had gemaakt tegen die tijd en ik haar achternaam had genomen noemde ik me kinderen tering.
Dan heette ze tering rood en als ze dan ook nog rood haar hebben
Zo ver had ik het nog niet gezochtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je had niet eens bedacht dat je kinderen de naam Rood-Jong konden krijgen?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:42 schreef Thorb het volgende:
[..]![]()
jammer dat hij hem niet zal snappen
Geef gewoon een doopnaam met 2 namen die allebei met een k beginnenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zo ver had ik het nog niet gezocht
Zeg dan gewoon meteen kankerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geef gewoon een doopnaam met 2 namen die allebei met een k beginnen
Of ik bedoel officiële naam dus niet de roepnaam.
Vorig jaar durfde ze het niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:55 schreef Toefjes het volgende:
kijk trouwens maar uit Djeetje...
NWS / south park inspireert levensechte "kick a ginger kid-day"
'aangeschaft' op tpb zekerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:56 schreef bjanaan het volgende:
Fifa 14 woensdag aangeschaft geen commentaar weet iemand waar ik dit kan fixen?
Deze vat ik niet thorb.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij was toch meer van rood, oranje, geel, groen, blauw, indigo en violet
Neger wanneer moet dat adoptieverslag af ?quote:
Vrijdag inleveren maar is nog wel aardig wat werk dus dit weekend wel groot deel doen denk ik...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Neger wanneer moet dat adoptieverslag af ?
jupquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Snap je hem zo wel?
[ afbeelding ]
VNquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:36 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze leider
van wie?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:40 schreef Kiid het volgende:
Mijn eerste FOK! wedstrijd gewonnen met 7-1
Tegen wie heb je gespeeld?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:40 schreef Kiid het volgende:
kom tegen mijquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:40 schreef Kiid het volgende:
voeg mi toequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je op de Xbox speelt wil ik best tegen je spelen
Tja..iemand met een losing streak van 20 tegen iemand met een winning streak van 20quote:
Zelfvertrouwen pompenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja..iemand met een losing streak van 20 tegen iemand met een winning streak van 20![]()
Had juist weer wat potjes gewonnen vandaagquote:
is het er zo eenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:53 schreef byah het volgende:
[..]
Had juist weer wat potjes gewonnen vandaag
Toffe tactiek wel door die 3 spelers er in te zetten bij begin vd wedstrijd.
Maar je was idd echt veeeeel beter
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:53 schreef byah het volgende:
[..]
Had juist weer wat potjes gewonnen vandaag
Toffe tactiek wel door die 3 spelers er in te zetten bij begin vd wedstrijd.
Maar je was idd echt veeeeel beter
In lage divisies lukt het wel..single matches kan het ook prima. Maar in hogere divisies zie ik ook weinig kans om zoiets neer te zetten ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Winstreak van 20 potjes vind ik nog steeds onbegrijpelijk
Je kunt sowieso beter zijn dan het gemiddelde, maar in 20 potjes niet minstens 10 keer vreselijk genaaid worden door EA vind ik echt bizar.
Had het ook voorbij zien komen, wel redelijk baas inderdaad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:36 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze leider
Prima avond gister gehad ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had het ook voorbij zien komen, wel redelijk baas inderdaad.
Eigenlijk zouden we met z'n allen verkleed als zwarte piet naar het Malieveld moeten gaan en gaan demonstreren tegen racisme en/of voor een verblijfsvergunning.
Rustig avondje. Gewoon fifa gespeeld bij een vriend. Hadden tijdje geleden problemen in divisie 5 met z'n 2en. Nu ging het eigenlijk wel prima en kwamen we in divisie 3 terecht. Gelijk 1e potje tegen iemand die alleen maar achterin rond tikte. Tegenstander had na 90 minuten 78% balbezit... Gelukkig hadden wij wel kansen gecreëerd en eindigden we de wedstrijd met een 2-0 overwinning.quote:
Dat is kut jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Rustig avondje. Gewoon fifa gespeeld bij een vriend. Hadden tijdje geleden problemen in divisie 5 met z'n 2en. Nu ging het eigenlijk wel prima en kwamen we in divisie 3 terecht. Gelijk 1e potje tegen iemand die alleen maar achterin rond tikte. Tegenstander had na 90 minuten 78% balbezit... Gelukkig hadden wij wel kansen gecreëerd en eindigden we de wedstrijd met een 2-0 overwinning.
Nu 2 nachtdiensten achter elkaar
Voorkeur gaat uit naar spelers die ik tof vindquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:01 schreef BDIL het volgende:
Ik vroeg me af hoe jullie een team samenstellen ? Kijken jullie per positie naar de best mogelijke stats of kiezen jullie een speler die naar jullie mening lekker speelt ongeacht slechtere stats ? Ik merk dat bij iedere team dat ik puur op stats bouw het niet lekker speelt uiteindelijk. Meestal doet een mindere speler juist meer en beter dan een beter alternatief op zijn positie.
Ik mis Johnson (RM) 80 rated van fut13...die was echt fucking nicequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voorkeur gaat uit naar spelers die ik tof vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |