Begin volgende week de eerste helft. Eind deze maand de 2de helft. En als mensen nu zelf eens op die newswire gaan kijken ipv elk uur hier die vraag te stellen. Damnquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:08 schreef delano.888 het volgende:
Trouwens iedereen kreeg toch 500k online omdat de eerste characters allemaal kwijt waren? Waar blijft dat?
Ja en net had 90% dat niet. Met de motoren. Gewoon uitzetten dan heeft iedereen evenveel kans.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:07 schreef Divje het volgende:
Custom races zijn juist het leukst, moet wel iedereen een custom bak hebben
Ik had mijn roze faggio als customquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja en net had 90% dat niet. Met de motoren. Gewoon uitzetten dan heeft iedereen evenveel kans.
Oh sorry hoor dacht dit gaat sneller.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Begin volgende week de eerste helft. Eind deze maand de 2de helft. En als mensen nu zelf eens op die newswire gaan kijken ipv elk uur hier die vraag te stellen. Damn
http://www.rockstargames.(...)ne-title-update.html
Reactie van R* staat notabene bovenaan.
Sorry dat ik zo reageerde, gister was het erger.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh sorry hoor dacht dit gaat sneller.
Ik kan op die site niet vinden waarom er nog geen ifruit voor android is, heb je daar ook een antwoord op?
Staat nu op begin aankomende week..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:15 schreef kensei het volgende:
Wanneer krijgen we geld van Rockstar????????????????????????????!?!?!?!??!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |