Hoezo dat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:15 schreef jogy het volgende:
Wat is jouw amusement/klaag gehalte op facebook?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
Herkenbaar. Zelf post ik altijd foto's van m'n borsten op een internetforum wanneer zoiets gebeurt.
Als het klaag gehalte hoog is word je gewoon vaker geblokkeerd.quote:
Ik post altijd gewoon leuke dingen hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Als het klaag gehalte hoog is wordt je gewoon vaker geblokkeerd.
De VVD zei ook dat de hypotheekrenteaftrek als een huis stond.quote:
Hij liegt nooit, dus kan nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De VVD zei ook dat de hypotheekrenteaftrek als een huis stond.
Als je de fundering weghaalt stort het huis in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als een huis hihiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar de VVD liegt ook nooit.quote:
Die vallen op lichaamshaar heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:21 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een 50-jarige man.
Ik heb hem nog nooit in het echt gezien
Oy, ff inbinden jij.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Die vallen op lichaamshaar heb ik begrepen.
HEB IK ALLEMAAL AL VERWIJDERDquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Die vallen op lichaamshaar heb ik begrepen.
Catfish: The FOK! Reality Show.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:21 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een 50-jarige man.
Ik heb hem nog nooit in het echt gezien
Dit gaat over Facebook..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Maak jij ook nog topics aan die niét over je haren gaan?
pics.quote:
ik wil foto van abs met elkaar uitwisselenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef MissSpain het volgende:
Het kan soms zo pijn doen, geblokkeerd worden op Facebook
Ik dacht al, waarom heeft hij mij zomaar opeens verwijderd als vriend en kan ik hem niet meer vinden in de search lijst...
En hij vond me nog wel zo leuk
Nee, hij weet niet dat ik buikhaar heb : '). ( Ik heb dat haar bij mijn borst al verwijderd)
Klacht: zie TT
en het deel daaronder en daarboven.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:25 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Oke morgen
Ik heb nu geen zin om een foto te maken
quote:
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
als je als meisje verwijderd wordt op facebook moet
je wel ongelooflijk
lelijk zijn
ongelooflijk..
hoelang ben jequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Hij is gewoon een sukkel... of een catfisher...
Mijn buikhaar zie je nu amper meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb een pic nodig van je verhoudingen icm buikhaar
Heb genoeg meisjes verwijderd hoor. Bitches die ik al honderd jaar niet eer heb gezien en ook niet meer ga zien (waarschijnlijk) hoef ik geen updates van en zij niet van mij.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
als je als meisje verwijderd wordt op facebook moet
je wel ongelooflijk
lelijk zijn
ongelooflijk..
Laat eens zien dan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:29 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Mijn buikhaar zie je nu amper meer
er wordt dagelijks zoveel beweerd, make that the cat wisequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:29 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Mijn buikhaar zie je nu amper meer
Ga aan je moeder vragen ofzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
er wordt dagelijks zoveel beweerd, make that the cat wise
zien is geloven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |