Zag het, lekker laten gaan toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:22 schreef YepssNL het volgende:
2 fokkers hebben een bounty
[ afbeelding ]
Deze oranje wel jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:23 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Zag het, lekker laten gaan toch?
Maar die oranje kleur is nog best goed te zien toch? Geen probleem icm bounty kleur.
Ze zaten zonet ook bij dat 400k appartement (jouw huis toch?) in een wallbreach glitch. Werden we zonet ook allemaal doodgeknald. Zelfs mijn personal vehicle werd opgeblazen. Gelukkig kon ik de 2000 dollar claim door hem laten betalenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:24 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Deze oranje wel ja
maar ik kan niet uit mijn huis want die straaljagers zitten op de loer bij mijn huis
ik heb die 400k appartement ja, wat een gevecht voor me ramenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:26 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ze zaten zonet ook bij dat 400k appartement (jouw huis toch?) in een wallbreach glitch. Werden we zonet ook allemaal doodgeknald. Zelfs mijn personal vehicle werd opgeblazen. Gelukkig kon ik de 2000 dollar claim door hem laten betalen
Kan me voorstellen jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:27 schreef YepssNL het volgende:
[..]
ik heb die 400k appartement ja, wat een gevecht voor me ramen
ik heb gewoon een politie auto en mijn politie auto is verzekerd met oranje kleurquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:30 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Kan me voorstellen ja
Had je niet beter het 391k appartement kunnen kopen? Veel mooiere view
Ik heb trouwens ook eindelijk een Ocelot F620 gevonden, stond gewoon voor m'n appartement.
Zal even een paar gaan versierenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:38 schreef Kamikaas het volgende:
Matig feestje hoor, niet eens strippers aanwezig.
ik heb wel 1 stripperquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:38 schreef Kamikaas het volgende:
Matig feestje hoor, niet eens strippers aanwezig.
Je kunt 'm online kopen toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:41 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Zal even een paar gaan versieren
Weet iemand heel toevallig ook waar ik die 2deurs Schwartzer kan vinden?
In mijn garage staat er een.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:41 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Zal even een paar gaan versieren
Weet iemand heel toevallig ook waar ik die 2deurs Schwartzer kan vinden?
Als dat zou kunnen graag!quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Keertje meerijden dan, spawnt ie vast
Lijkt wel een oud wijf manquote:
Kijk, dat is altijd leuk met Kate rondhangenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:55 schreef Mani89 het volgende:
Ligt aan je level, als ik een stripper bel krijg ik Kate Upton over de vloer.
ik vermaak me primaquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:50 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Lijkt wel een oud wijf man
Is dat de enige stripper ofzo wtf.. In single player had je die met die sterretjes in haar nek. Die was nog wel ok voor een game personage
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:58 schreef YepssNL het volgende:
[..]
ik vermaak me prima![]()
[ afbeelding ]
jij ging met een andere toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:01 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Is dat diezelfde Fufu? Wat een slet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |