Ze zijn al wel bezig om mensen die gebruik maken van deze glitch te straffen door een ban te geven,quote:
Dan houden ze niet veel spelers over denk ikquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:58 schreef LeoKrupps het volgende:
[..]
Ze zijn al wel bezig om mensen die gebruik maken van deze glitch te straffen door een ban te geven,
dus zou wel oppassenhad het ergens gelezen weet nie oft waar is maar zou zonde vinden om nu alsnog alles te verliezen ...
nah of ze deleten je char....quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:01 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dan houden ze niet veel spelers over denk ik
je zit gewoon in de Crewquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:57 schreef LeoKrupps het volgende:
BTW zie dat ik nog niet er tussen sta, zit op social al wel in de crew;)
Gamertag I Leo Krupps I
op social: Leokrupps90
Denk dat hij de lijst in de OP bedoeltquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:06 schreef YepssNL het volgende:
[..]
je zit gewoon in de Crew
maar je zit ook in de PS3 Crew![]()
[ afbeelding ]
Maar alweer bij elkaar geglitched toch?quote:
quote:Question: I admit it. I cheated but I want to come clean and re-join the Max Payne 3 community. How long will I be in the cheater pool?
Answer: We will post dates relevant to cheater pool and ban list revision on our Support Site: http://support.rockstargames.com/home If you are a cheater and we decide to take you out of the Cheater Pool, be careful – a second offense of this type will result in a permanent ban from Multiplayer and other online features!
Ja nu ik dit lees kan ik net zo goed even doorgaan met glitchen, even paar mil binnenharken. Aangezien die pool grotendeels bestaat uit money glitchers, zal het daar ook wel gezellig worden met allemaal dure bakkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Ok gewoon even 1 keer keihard cheaten en daarna een mea culpa doen. Lekker man.
One big happy familyquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Als we als crew allemaal gaan glitchen komen we gewoon weer bij elkaar.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Als we als crew allemaal gaan glitchen komen we gewoon weer bij elkaar.
Oh?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ze nemen je geld en eigendom ook af geloof ik.
Apart kleurtje heeft je autoquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:36 schreef Shadeauw het volgende:
It's back!
[ afbeelding ]
Gelijk maar even een lekker kleurtje gegeven.
Haal ik van die cash van R* nog even een Vacca, en dan vind ik mijn garage semi-compleet. Hoef geen Adder of Entity, want dat heeft iedereen al
Vind deze auto's veel mooier.
Wil eigenlijk nog wel een keer een Rat Loader, maar dat komt nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |