Zolang ze geen baard heeft valt het best mee.quote:
Ik vind het ook random dat er soms mensen worden 'aanbevolen' waarmee ik helemaal geen enkele overeenkomende 'interesse' heb.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:40 schreef PG18 het volgende:
Dus een aantal dagen geleden ben ik gewoon wat dingen leuk gaan vinden op Facebook, maar dat wordt niet toegevoegd aan mijn profiel op Tinder.Ook niet als ik me uitlog op Tinder en die app even afsluit.
Of je was flink wastedquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:59 schreef GlenSpey het volgende:
Blegh wtf, heb een match met Piglet... snap niet dat ik dit exemplaar geliked heb. Misschien een vlaag van verstandsverbijstering?
Linkje?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:59 schreef El_Thijs het volgende:
Die staan allemaal op de FaceBook pagina Guitige Tinderberichten
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:55 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste is waarlijk geniaal.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:55 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze willen allemaal een kansje bij je maken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die app is trouwens wel aardig op hol geslagen nu, lag net even een half uurtje foto's te checken, en het bleef maar matches regenen. Holy fuck.
Hmm, wat voor soort foto's heb jij?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die app is trouwens wel aardig op hol geslagen nu, lag net even een half uurtje foto's te checken, en het bleef maar matches regenen. Holy fuck.
Niks bijzonders, paar gezichtsfoto's.quote:
Ahja heb hier ook nog zo goed als niks verkregen hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:01 schreef Stroopwafels het volgende:
De 3 machten die ik heb gehad zeggen allemaal tot ziens.
Trouwens ook een hoop dames met negerkindjes.
Stond in haar profiel ook deze quote; You got to risk it, to get the biscuit?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:09 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ahja heb hier ook nog zo goed als niks verkregen hoor.
Dame 5 piglet=> prullenbak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |