Dat meen ik natuurlijk niet.quote:
Want die masturberen niet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:38 schreef LelijKnap het volgende:
Sorry, maar ik denk dat een vrouw hierover niet kan spreken.
Ik trek het me altijd erg aan hoe het met haar gaat. Komt misschien ook omdat het zo'n sneu schepseltje was toen ik haar uit het asiel haalde. Ze vond het heel fijn alleen met mij in een huis, want dat was lekker rustig. Bezoek was natuurlijk altijd maar tijdelijk. En daardoor is ze nu helemaal op mij gericht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:23 schreef Lienekien het volgende:
Heb je al eens een Feliwaystekker geprobeerd?
Er is ook een digitale dierenarts in F&F.
Sneu voor Noortje en jullie.
Nee, ik heb ook nooit zo'n behoefte om erover te praten. Wel kan ik deze film aanraden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:38 schreef LelijKnap het volgende:
Sorry, maar ik denk dat een vrouw hierover niet kan spreken.
quote:I wanna be black
Have natural rhythm
Shoot twenty feet of jism, too
and fuck up Jews
I wanna be black
Joost Zwagerman is een nare, nare man. Gelukkig was Nico er nog.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:42 schreef Franny_G het volgende:
Maar Joost Zwagerman moet toch even benadrukken dat Lou Reed geen nette man was, omdat hij niet wilde praten over de dood van Theo van Gogh.
Ben ik het zomaar met Mainport eens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:58 schreef Mainport het volgende:
Ik snap die haat niet zo goed tegen Nico Dijkshoorn; hij houdt van voetbal en maakt vieze grapjes, wat is daar mis mee?
Joost Zwagerman is de anti-intellectueel.
Alsof dat zoveel beter is. Ik vind beiden kiezen tussen twee 'kwaden'quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Joost Zwagerman is een nare, nare man. Gelukkig was Nico er nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |