Tja, gewoon een fles wijn bij de hand houden. Dan is er niets aan het handje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:41 schreef Gellius het volgende:
Dat is nog niets. Ik krijg 24 specimen familie en schoonfamilie op bezoek dadelijk. Dat is pas werken.
En, hoe ging t?quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:35 schreef Franny_G het volgende:
Mijn ouwe jonge god loopt vandaag de halve marathon, in A'dam.
Mwoah. Hij was niet tevreden. Maar zijn lijf was nogal stram omdat hij de afgelopen weken veel heeft moeten sjouwen met dozen en meubels i.v.m. mijn verhuizing. Dat was zijn 'excuus'. Het komt er eigenlijk op neer dat hij ook meer en beter moet gaan trainen. Op 8 december doet hij de bruggenloop in R'dam. Dat is volgens mij ook wel een leuke loop.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En, hoe ging t?
Ze kwamen vlak bij m'n huis langs, en ik werd gemotiveerd om ook weer eens wat te ondernemen. Gelukkig had ik me al ingeschreven voor de halve van Egmond. (maar eerst komende week de wintertriathlon van Assen..)
Jonge goden moeten rennen. Iets minder jonge goden mogen wandelen, als het maar geen kuieren wordt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:03 schreef Gellius het volgende:
Al dat geren. Al dat gevlieg. Ik weet niet of dat wel goed is hoor.
Ik zat met mijn geliefde bij le garage te lunchen, waar ze een groupon-bon voor had. Dat vond ik wel een mooie mix van net-niet om m'n 30e verjaardag goed te vieren. En nu wacht ik toch ik weet auto mag rijden om met de car2go wat kratjes bier bij de ah te halen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:10 schreef Gellius het volgende:
Benieuwd waar IR op gaat trakteren zometeen.
Gelige, brokkelige kalknagels. Schimmelinfecties met schilfertjes en een beetje bloed. Eeltknobbels. Een doordringende zweetlucht. Sandalen zonder sokken. Schoenen in bowlingbanen, die sinds 1987 niet meer vervangen zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:28 schreef Claudia_x het volgende:
Voeten, wat een smerige lichaamsdelen zijn dat toch.
Er zit er ook één in Noord, een Loetje. Daar ga ik binnenkort biefstuk eten nadat ik bij Eye ben geweest. Aan de andere kant van het water is het ook heus leuk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:38 schreef Gellius het volgende:
Nee hoor. Hoewel ik daar wel eens zit.
Van harte, IR.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zat met mijn geliefde bij le garage te lunchen, waar ze een groupon-bon voor had. Dat vond ik wel een mooie mix van net-niet om m'n 30e verjaardag goed te vieren. En nu wacht ik toch ik weet auto mag rijden om met de car2go wat kratjes bier bij de ah te halen.
Er wordt wel beweerd, hoewel ik me afvraag of dat nog steeds de gangbaarste theorie is, dat voetfetisjsme zo veel voorkomt omdat het gebied dat geassocieërd wordt met de genitalieën en de voeten in de somatosensorische cortex nogal dicht bij elkaar liggen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ook als er niks mis is met voeten zijn ze smerig.
We zijn aan het kijken, C. Wil jij, in navolging van 'hoe hoog is het in Rotterdam' voor mij de 'hoe volks is het in Noord'-index een beetje bijhouden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er zit er ook één in Noord, een Loetje. Daar ga ik binnenkort biefstuk eten nadat ik bij Eye ben geweest. Aan de andere kant van het water is het ook heus leuk.
Ach, G., dat intereseert beiden toch niemand?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
We zijn aan het kijken, C. Wil jij, in navolging van 'hoe hoog is het in Rotterdam' voor mij de 'hoe volks is het in Noord'-index een beetje bijhouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |