SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Profile > My Mediaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:46 schreef Johnbon het volgende:
Waar kan ik via http://www.easports.com/fifa/football-club me geüploade filmpje terug vinden? Maak net een zieke 5-4 winnende in de 90e minuut!
we gaan hem pricefixen naar 4.5Kquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:49 schreef Fuszy het volgende:
Doen jullie ook de hunter kaarten listen?
Ik heb er al 300 opgezet voor 1000 coins.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:49 schreef Fuszy het volgende:
Doen jullie ook de hunter kaarten listen?
Ik postte het vorige week al dat ze soms verkopen (voor 4.5k dan bij mij) en kreeg er alleen maar haat en dagenlange bijdehante opmerkingen voorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Over Hedge is ook ps zei hij daarstraks. Daar kreeg ik het idee vandaan. Kom net weer online en zie dat ik er een verkocht heb
quote:
easy profitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb er al 300 opgezet voor 1000 coins.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik postte het vorige week al dat ze soms verkopen (voor 4.5k dan bij mij) en kreeg er alleen maar haat en dagenlange bijdehante opmerkingen voor
Ik was het nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik postte het vorige week al dat ze soms verkopen (voor 4.5k dan bij mij) en kreeg er alleen maar haat en dagenlange bijdehante opmerkingen voor
Jij bent een hypocriet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Iedereen hier is een vieze hypocriet.
Dat klopt.quote:
Alleen van Toefjes toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jammer dat jij zo kutslecht bent in afmakenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
Jammer dat Mandzukic niet goed kan afmaken
quicksell en lewa kopen man.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
Jammer dat Mandzukic niet goed kan afmaken
Ik ook niet maar Groningen speelt zondag weer (tegen PSV)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef _NZT_ het volgende:
Waar de fuck is Lindgren eigenlijk? Al een poosje niet meer gezien
Gister zei hij dat ie niet zo onder de indruk was van het niveau hier. [Vrije interpretatie]quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef _NZT_ het volgende:
Waar de fuck is Lindgren eigenlijk? Al een poosje niet meer gezien
Hij mag niet ook weggaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gister zei hij dat ie niet zo onder de indruk was van het niveau hier. [Vrije interpretatie]
geflatteerd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef wonton het volgende:
Net 3-0 gewonnen van Johnbon. Silver v Goud. Hij was echt kansloos. Alleen 3x haalt hij me duidelijk onderuit in zijn 16 en 3x krijg ik geen penalty.
hij is wel goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar 4 Kelvins op de markt.. er ging net 1 voor 92k. Misschien moet ik die van mij dan maar verkopen.
Hij zit wel altijd tot 1 uur 's nachts ofzo te gamen. Wat een nerd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind vandaag echt bijna geen deals..
[..]
Hij mag niet ook weggaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker. Prettige trap ook vanaf de middenlijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:15 schreef Johnbon het volgende:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/174306522
Hier me 5-4 overwinning in de 90-e minuut. Heerlijke goal al zeg ik het zelf.
Warcraft 2 en 3 waren leuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef Fuszy het volgende:
beta key gewonnen voor uhm een of andere warcraft game
Franchise is niet echt kapot gemaakt vind ik. Het is een ander soort game geworden. Gigantisch en met super veel lore. Het is alleen jammer dat er nooit een vervolg is gekomen in het genre van warcraft 2,3 enzquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Warcraft 2 en 3 waren leuk.
Jammer dat ze de franchise kapot gemaakt hebben door er World of Warcraft van te maken
Ik begreep hem alquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:34 schreef DutchSL het volgende:
Zie edit die ik al gedaan had voor jouw post
is voor nerdjes manquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Is een game met van die trading cards. Volgens mij een soort van Magic the gathering alleen dan als warcraft verpakt.
Ik heb een team dat je gaat afmaken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef wonton het volgende:
Wie van jullie heeft de ps4 al gepreordert?
Gelijk heeft diegene. Niet zo janken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:41 schreef Djeetje het volgende:
Stuur je een bericht naar iemand lucky krijg ik meteen terug fuck you
wat hebben jullie hier ?
[ afbeelding ]
Hij speelde met Eto'o - Sturridge en schiet 2 keer op doel en 2 goals.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gelijk heeft diegene. Niet zo janken.
Als je tegen iemand zeg (hihi) dat hij geluk heeft krijg je toch alleen maar haat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij speelde met Eto'o - Sturridge en schiet 2 keer op doel en 2 goals.
Een daarvan met een diepte bal en de ander een rebound in de 90e minuut.
Je bent gewoon gepwndquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij speelde met Eto'o - Sturridge en schiet 2 keer op doel en 2 goals.
Een daarvan met een diepte bal en de ander een rebound in de 90e minuut.
hahahahaha joe plee vieva in dutsjquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:41 schreef Djeetje het volgende:
Stuur je een bericht naar iemand lucky krijg ik meteen terug fuck you
wat hebben jullie hier ?
[ afbeelding ]
Wook gaat geraped worden.quote:
Portugese competitiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:46 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand een leuk linkerkantje voor een 442 ?
Zoiets dacht ik ook alquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Portugese competitie
Spits (Jackson/Rodrigo/Eder/Lima)
Gaitan-Perez
Sandro-Mangala
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:49 schreef Roypsv het volgende:
Iemand hier geintereseerd in een super nintendo ?
Ruilen voor een dreamcast?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:49 schreef Roypsv het volgende:
Iemand hier geintereseerd in een super nintendo ?
hoe doet die andere spits het? Die heeft ook goede stats toch?quote:
21-15quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoe doet die andere spits het? Die heeft ook goede stats toch?
Ik moet dit helaas beamen. Wat jullie hier voor hadden vond ik veel duidelijker en mooier.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:03 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vind die wefut filters echt lelijk
zonder Nederlanders? Ivm je andere team?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:26 schreef wonton het volgende:
Kan iemand hier een goed team van maken?
[ afbeelding ]
Dit team moet de andere vervangen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zonder Nederlanders? Ivm je andere team?
Bij mij verkoopt er niksquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook een shadow verkocht voor 4kAl is dat niet veel hoger dan de normale prijs want die is 3k.
En dan moet je tegen een team met Benteke spelen en die kopt ze er allemaal in terwijl Eto'o er geen klote van gaat bakken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:42 schreef Djeetje het volgende:
Denk dat ik maar Eto'o ga kopen en op de plaats van Benteke zet die wint nog meer kopduels namelijk
Standaard, want EAquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dan moet je tegen een team met Benteke spelen en die kopt ze er allemaal in terwijl Eto'o er geen klote van gaat bakken.
Ik won zelfs kopduels met sneijderquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dan moet je tegen een team met Benteke spelen en die kopt ze er allemaal in terwijl Eto'o er geen klote van gaat bakken.
Ik vraag me echt af welke FIFA jij speelt ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:47 schreef Kiid het volgende:
Eto'o is ook een klote speler die er niks van kan. Heb nog nooit iemand gezien die er wat goeds mee kon doen
Ik ben gewoon goed met Fifa dus ik heb die shit niet, nee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af welke FIFA jij speelt ?
2004 ofzo ?
Hoe jij geen last hebt van handicap en scripting is mij een wonder
?quote:
Voor hoeveel gaat ie nu dan. Maar wel jammer geen Messiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:49 schreef Maver24 het volgende:
Rooney in een packheeft me wel 50k gekost aan packs
3 atb vind ik dit jaar redelijk zwakquote:
Dat zeg ik ook altijd maar ik word dan gebashed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goed met Fifa dus ik heb die shit niet, nee.
Verschil is dat jij het niet bentquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd maar ik word dan gebashed.
jij bent dan ook niet goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd maar ik word dan gebashed.
70k geloof ik. Ik hou hem zelf. Even in me team verwerkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:51 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaat ie nu dan. Maar wel jammer geen Messi
Jawel. Wie heeft je nu weer opgeroepen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Verschil is dat jij het niet bent.
Handicap? Als er iets niet is dit jaar dan is het dat wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af welke FIFA jij speelt ?
2004 ofzo ?
Hoe jij geen last hebt van handicap en scripting is mij een wonder
nu is de handicap iets letterlijker. Dat ze niet kunnen rennen en dat soort dingenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Handicap? Als er iets niet is dit jaar dan is het dat wel.
Ja johquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe je het dan wilt noemen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TL;DRquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:08 schreef Kiid het volgende:
Ik heb sowieso nooit in handicap, momentum of scripting gelooft. Er zijn wel eens wedstrijden waar het net niet lekker loopt, maar dat komt voort uit verkeerde keuzes die je zelf maakt. En anders heb je altijd ruim genoeg de tijd om de score alsnog in jouw voordeel te beslissen. Als je je kansen verprutst en je tegenstander scoort met geluk de beslissende doelpunt dan vind ik het gewoon je eigen schuld en niet de schuld van het spel dat 'ie met geluk scoort. Dat is het verschil, denk ik.
is goed eet smakelijk worstenbroodjesmanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
Mja ik moet helaas gaan eten Kevininho, we stellen onze titel later wel veilig
Spelers met betere stats zijn gewoon ook echt beter dit jaar hoor..echt niet te vergelijken met vorig jaar. Dat er iets vaags in zit qua scripting kan ik bijna niet ontkennen met al die rare streaks in seasons, maar dat gebeurde vorig jaar ook al. Of dat nou gefaal is in de ELO programming of iets anders weet ik ook niet.quote:
niet mee eens. Te veel goals in de 45e minuut waar je weinig tot niks aan kan doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Handicap, scripting en momentum zijn onzin.
Vind dat stats ook niet altijd doorslaggevend zijn. Dat een of andere Aziaat die in het echt een koekenbakker is beter kan spelen dan een speler uit een Europese League vind ik ook onzin. Er zit nog steeds geen niveauverschil in het spel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spelers met betere stats zijn gewoon ook echt beter dit jaar hoor..echt niet te vergelijken met vorig jaar. Dat er iets vaags in zit qua scripting kan ik bijna niet ontkennen met al die rare streaks in seasons, maar dat gebeurde vorig jaar ook al. Of dat nou gefaal is in de ELO programming of iets anders weet ik ook niet.
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening natuurlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
niet mee eens. Te veel goals in de 45e minuut waar je weinig tot niks aan kan doen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:24 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand dit boek weleens gelezen? Zoja, is dit een aanrader? Oki en Doki lijken mij wel twee toffe knapen.
Zeg maar als je een potje wilt fifagodquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Handicap, scripting en momentum zijn onzin.
Dat maak jij ervan. Ik vind het gewoon onzin. En als je op de Xbox speelt wil ik best tegen je spelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zeg maar als je een potje wilt fifagod
Stuur je GT maarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik vind het gewoon onzin. En als je op de Xbox speelt wil ik best tegen je spelen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik vind het gewoon onzin. En als je op de Xbox speelt wil ik best tegen je spelen.
Battle in de maak soeeehhquote:
ik wil ook wel een poging wagen @ Xbox.. sinds mijn teamrating 85 is heb ik geen potje meer gewonnenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. PM's gestuurd trouwensquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:31 schreef byah het volgende:
[..]
ik wil ook wel een poging wagen @ Xbox.. sinds mijn teamrating 85 is heb ik geen potje meer gewonnen
Ik geef je ook wel een keer kei harde batta. Ik speel wel louter H2H.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. PM's gestuurd trouwens
Ik heb nog geen H2H gespeeld dit jaar. Alleen nog maar UT. Ik vind het dit jaar veel leuker dan vorig jaar. PM gestuurdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik geef je ook wel een keer kei harde batta. Ik speel wel louter H2H.
Volgens mij heb ik deze serieus gelezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:24 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand dit boek weleens gelezen? Zoja, is dit een aanrader? Oki en Doki lijken mij wel twee toffe knapen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze serieus gelezen.
M'n oma had een heel zooitje Oki en Doki boeken liggen op zolder, dit plaatje komt me op een of andere manier best bekend voor.
Doe wat je altijd doet dan!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:19 schreef Maver24 het volgende:
Laatste tig potjes allemaal verloren. Wordt er helemaal gek van. Niks loopt meer. Rare tegengoals enzo
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht: even een random silver pack openen.. en toen gebeurde dit: [ afbeelding ]
Cazorla.quote:
Sanka rijke tattaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand coins kopen (xbox) ? 10 euro per 100k
Wil je niet schelden met kanker.... mijn vader is onlangs van de trap gekankerd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:51 schreef byah het volgende:
Wat de kanker van divisie 5 naar divisie 8 gegaan in 2 dagen. Ik win niks meer?!?!
Aangepast. Excuusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wil je niet schelden met kanker.... mijn vader is onlangs van de trap gekankerd.
Hmm, zal morgen even een advertentie op marktplaats zetten. Vraag dan wel gewoon 15 euroquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan er nog wel meer voor krijgen dan 10 euro
Stop met liegen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:00 schreef byah het volgende:
Ik ben van 47-22-55 naar 47-22-75 gegaan in 2 dagen? Is dit typische EAaids?
0-0-20 run? Kan het me haast niet voorstellenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:00 schreef byah het volgende:
Ik ga kijken. Ben nooit zo van Serie A maar dit kan misschien nog wel eens leuk wordenquote:
Krijg je te weinig aandacht thuis?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:00 schreef byah het volgende:
ietwat overdreven misschien, maar niet gewonnen sinds woensdagquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
0-0-20 run? Kan het me haast niet voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:05 schreef byah het volgende:
[..]
ietwat overdreven misschien, maar niet gewonnen sinds woensdagHoly...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:05 schreef byah het volgende:
[..]
ietwat overdreven misschien, maar niet gewonnen sinds woensdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga even H2H spelen. Hielp bij mij wel om in ieder geval weer in een positieve flow te komen.
Of single matches/cups. Alles beter dan de try hards in seasons.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
omdat het een aids spel is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand me vertellen waarom dit team op eens als aids speelt ?
Ik ben inderdaad niet de beste, maar m'n wins + gelijk is vaak gelijk aan losses, maar dat raakt momenteel helemaal uit verbandquote:
Met mijn andere team die qua spelers slechter is win ik bijna allesquote:
Maar jij bent natuurlijk supergucci.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Met mijn andere team die qua spelers slechter is win ik bijna alles
Wel 2 leuke ploegen jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ga kijken. Ben nooit zo van Serie A maar dit kan misschien nog wel eens leuk worden
Heb je er bets op staan?
Voeg me even toe dan. Na Vi ga ik spelen dan kunnen we een pot doen. Misschien win je van me en anders kan ik misschien nog tips ofzo gevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:08 schreef byah het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet de beste, maar m'n wins + gelijk is vaak gelijk aan losses, maar dat raakt momenteel helemaal uit verband
Take a hint man..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:15 schreef wieisboos het volgende:
Mijn friend list is leeg op PSNhoe dan. Sta ik er bij jullie wel nog tussen?
Al je 'vrienden' zijn omgekocht voor een friendfixquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:15 schreef wieisboos het volgende:
Mijn friend list is leeg op PSNhoe dan. Sta ik er bij jullie wel nog tussen?
Hij is tof ja..ik postte hem hier laatst ook al en toen kreeg ik ook geen reactiesquote:
Niet gezien danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is tof ja..ik postte hem hier laatst ook al en toen kreeg ik ook geen reacties
En 94 Attacking positioning.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:26 schreef Kiid het volgende:
Heeft iemand eens met Falcao gespeeld? 89 heading en 90 jumping, alleen wel 5'9
te weinig pacequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand me vertellen waarom dit team op eens als aids speelt ?
Vorig jaar was hij fucking goed in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:26 schreef Kiid het volgende:
Heeft iemand eens met Falcao gespeeld? 89 heading en 90 jumping, alleen wel 5'9
Ze hebben wel zijn 5* weak foot weggehaaldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij fucking goed in ieder geval![]()
5* weak foot bij een spits is sowieso
Hij heeft 4* WF toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij fucking goed in ieder geval![]()
5* weak foot bij een spits is sowieso
oh wtf, dat is gaar. Zie ik nu pasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze hebben wel zijn 5* weak foot weggehaald![]()
Hij heeft nu 4*/4*
Ik snap het nut daar ook niet van. En dan heeft Neymar wel weer 5* WF gekregen. Lekker logisch allemaalquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh wtf, dat is gaar. Zie ik nu pas![]()
Debiel is dat zeg. Hazard had ook 5* weak foot moeten hebben
Ik vind alles bestquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar jij bent natuurlijk supergucci.
Wil je anders vanavond even coop doen met een superster?
Had je ff geleden al toegevoegd - Timmai26quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voeg me even toe dan. Na Vi ga ik spelen dan kunnen we een pot doen. Misschien win je van me en anders kan ik misschien nog tips ofzo geven
Ah, ok. Dan weet ik ook meteen dat jij dat bentquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:36 schreef byah het volgende:
[..]
Had je ff geleden al toegevoegd - Timmai26
Neymar verdiende hem ook wel. Paar heerlijke weak foot goals in belangrijke wedstrijden ook. Maar Hazard heeft het in de top nog het meest waargemaakt vorig jaar met zijn weak foot goals imoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik snap het nut daar ook niet van. En dan heeft Neymar wel weer 5* WF gekregen. Lekker logisch allemaal
Maar moet zeggen dat ik me daar nooit zo heel erg druk om maak. 4 is ook wel redelijk goed, pas bij 2/3* maak ik me wat meer zorgen
Hazard met 5* had wel mooi geweest ivm met voorzetten. Ik vind Hazard trouwens best goed met Fifa. Beter dan vorig jaar iigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neymar verdiende hem ook wel. Paar heerlijke weak foot goals in belangrijke wedstrijden ook. Maar Hazard heeft het in de top nog het meest waargemaakt vorig jaar met zijn weak foot goals imo
Check zijn top 5 Chelsea goals ook...4 vd 5 met zijn linker
Hij is goed ja, al scoort hij nog wat te weinig voor me..maar dat is meer een issue die ik bij iedereen heb behalve mijn centrumspits..Zal na een paar weken single matches en cups wel anders zijn..in seasons scoor ik gewoon relatief weinig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hazard met 5* had wel mooi geweest ivm met voorzetten. Ik vind Hazard trouwens best goed met Fifa. Beter dan vorig jaar iig
Hazard heeft ook heerlijke voorzettenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is goed ja, al scoort hij nog wat te weinig voor me..maar dat is meer een issue die ik bij iedereen heb behalve mijn centrumspits..Zal na een paar weken single matches en cups wel anders zijn..in seasons scoor ik gewoon relatief weinig.
Reus is ook achterlijk goed
Ik scoor sowieso eigenlijk weinig met mijn flankspelers, maar ik moet ook zeggen dat ik veel aanval over de vleugels en ze voornamelijk veel assists hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is goed ja, al scoort hij nog wat te weinig voor me..maar dat is meer een issue die ik bij iedereen heb behalve mijn centrumspits..Zal na een paar weken single matches en cups wel anders zijn..in seasons scoor ik gewoon relatief weinig.
Reus is ook achterlijk goed
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:45 schreef Roypsv het volgende:
[..]
keer over jullie mam heen voor de helft
Zat er al op te wachtenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:45 schreef Roypsv het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:45 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Andere jaren speelde ik meer met LF/RF en dan scoren de wingers wat meer. Spits en wingers liepen dan individueel allemaal wel 1 op 1. Nu is dat totaal niet haalbaar, maar is het verschil wel erg groot en zit ik op 1 op 2 met Hazard en Mirallas. Als ik de assists erbij optel zitten ze wel op 1 op 1 ongeveer. Spits en CAM/diepste CM scoort dan ook wel 1 op 2, dus dat scheelt ook wel weer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik scoor sowieso eigenlijk weinig met mijn flankspelers, maar ik moet ook zeggen dat ik veel aanval over de vleugels en ze voornamelijk veel assists hebben.
Ja, maar door dat soort dingen ontstaat er ook wel weer value in de juiste match-up. Beide ploegen laten graag ruimte achter hun verdediging en zijn juist goed in het uitbuiten van dit soort ruimtes bij de tegenstander. 1 goal trekt dit soort wedstrijden helemaal open doorgaans. Napoli ook een erg aanvallende opstelling voor een uitwedstrijd. Enige zorg die ik heb is dat Roma 4 clean sheets op rij had, maar daar komt vanavond wel een einde aanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Samen hebben ze nog maar 5 goals tegen gekregen ofzo?
Voor Renato zijn er toch wel betere opties in de Liga do Brasil?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
enige manier waar ik op uit kom voor Seedorf en van der Vaart.
Is toch niet verkeerd?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
heb zelf net ook een team 4231 op de TP gezet... je loopt een soort van dood ofzo te weinig ruimte.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die sterke link nodig (club) voor de 9 chemos.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor Renato zijn er toch wel betere opties in de Liga do Brasil?
Ik vind dat ik te veel Brazilianen gebruik.quote:
Benteke altijd +1quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:49 schreef FCsuarez het volgende:
ben mijn team zo enorm zat. denk dat ze de deur uit gaan. en dat ik dit maar ga maken.
[ afbeelding ]
Tuurlijk..ik ben scheelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb die sterke link nodig (club) voor de 9 chemos.
Heb je het spel geïnstalleerd?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
Benteke altijd +1
Mensen hier wel eens last van vastlopers? Heb het nu 3x gehad in 2 dagen, en gebeurt louter in Fifa (ook de enige PS3 game die ik speel overigens).
Ik ga zo ff douchen en daarna ook maar eens met een Nederlands teampje bezig denk ik. Even wat bazen bij elkaar gooien.
Hier 28 uit 24quote:
Denk het niet, gewoon dvd erin en spelen altijd, kan me niet herinneren dat ik het ooit heb geïnstalleerd.quote:
Zijn landgenoot doet het een stuk beter in een ander teamquote:
High/med lijkt me het beste. Het is niet de meest aanvallende formatie, dus ik zou Nasri eerder proberen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:03 schreef FCsuarez het volgende:
zou de CM in 433 (3) kunnen met med/med of liever High/low, twijfel tussen fernandinho en nasri.
Dan zou ik hem installeren..dat wil weleens helpen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Denk het niet, gewoon dvd erin en spelen altijd, kan me niet herinneren dat ik het ooit heb geïnstalleerd.
Elke maandag krijg je er éénquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:05 schreef Diamond3d het volgende:
Heren,
Ik zag dat ik nog microsoft points had op me account... althans sinds enige tijd is dat blijkbaar omgezet in geld. Ik dacht laat ik dan maar een season ticket kopen in FIFA:
24 FIFA Ultimate Team Gold Packs
• 20% korting op FIFA Points en FIFA Ultimate Team Packs
• 3 dagen eerder toegang tot FIFA 14
• De betaalde content uit het FIFA Creation Centre is gratis
De 20% korting kan ik zien maar die 24 gold packs heb ik nog niet gezien.
Iemand enig idee?
Ok dan, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik hem installeren..dat wil weleens helpen.
ja dat dacht ik dus eigenlijk ook al. qua stats maakt het niet veel uit. nasri alleen 5 dribbeling meer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
High/med lijkt me het beste. Het is niet de meest aanvallende formatie, dus ik zou Nasri eerder proberen.
Het is het geld dubbel en dwars waardquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Pffff, dat zetten ze er dan weer niet bij he.
Nouja het heeft ook geen haast.
Ik vind hem echt heel goed. Maar ligt er misschien ook aan hoe je speeltquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij mij scoort hij heel moeilijk.
Veel houd de keeper tegen
Denk dat 'ie wel is geïnstalleerd nu ik het eens check. Met driehoekje kan ik er niet voor kiezen om 'm te installeren, dus dan zal dat al wel gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik hem installeren..dat wil weleens helpen.
Met Vucinic scoor ik wel vaakquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel goed. Maar ligt er misschien ook aan hoe je speelt
Ja, Pandev doet het altijd zo en dat weet De Sanctis wel. Maar het zit nog niet mee zo..beide een megakans, Roma die pingel niet gekregen en Totti en nu misschien Florenzi die uitvallenquote:
Gaan ze weer roepen dat het competitievervalsing is zekerquote:
Je moet 3 keer winnen om kampioen te worden postte je straks toch? Dus 2 keer winnen voor promotie?quote:
Zit je nog in D1? Want daar zat je vorige week al toch?quote:
Pas 3 potjes in die divisie gespeeld. 2x winst en een keer verlies... Richt me voorlopig meer op GTAquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit je nog in D1? Want daar zat je vorige week al toch?
Wel een goed beginquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Pas 3 potjes in die divisie gespeeld. 2x winst en een keer verlies... Richt me voorlopig meer op GTA
Ziek veel, 23 puntenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een goed begin
Hoeveel punten moet je hebben in die 10 wedstrijden voor de titel?
2 meer dan in D2 en 3..quote:
Wow die beloningquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ziek veel, 23 puntenDat is gewoon bijna niet mogelijk omdat iedereen zijn uiterste best doet om een paar puntjes bij elkaar te sprokkelen. Beloning is wel 17k + premium gold pack
Ik heb een keer een screen gezien van 15K na het winnen van divisie 1quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wow die beloning
Op EA forum las ik meerdere keren dat het 15k was en geen pack..dit is wel veel beter.
Dit komt niet door de verdediging idd, meer door het falen van aanvallersquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Insigne
Over gaat 'm niet worden..spelers hebben op under ingezet
En die tering dingen in divisies nu weer mijn verdedigers lopen met zijn 3e tegen elkaar aan waardoor hij zo kan door lopen 0-3 achter door zulke shit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet 3 keer winnen om kampioen te worden postte je straks toch? Dus 2 keer winnen voor promotie?
Op die momenten komt de cheese vaak ja
Al had ik het tegenovergestelde..bij mij hing degradatie lang in de lucht en net toen ik besloten had om te kappen met seasons en alleen het huidige seizoen af te maken won ik ineens alles. Door de laatste 5 potjes allemaal te winnen kwam ik op precies 18 punten uit
Vind je het gek dat het niet lekker loopt als je vanaf vanochtend fifa aan het doen bent.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En die tering dingen in divisies nu weer mijn verdedigers lopen met zijn 3e tegen elkaar aan waardoor hij zo kan door lopen 0-3 achter door zulke shit.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vind je het gek dat het niet lekker loopt als je vanaf vanochtend fifa aan het doen bent.
Vanaf half 2quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vind je het gek dat het niet lekker loopt als je vanaf vanochtend fifa aan het doen bent.
Gervinho heeft wel een goeie dribbel
Gewoon online seasons bedoel ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zit er niet meer in volgens mij.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:41 schreef Djeetje het volgende:
Druk zetten met 2 man tegelijk werkt ook niet meer goed nu
Dat was vorig jaar al retarded. Spelers rennen dan gewoon volledig voorbijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:41 schreef Djeetje het volgende:
Druk zetten met 2 man tegelijk werkt ook niet meer goed nu
Deed het vandaag op aanraden van Kiid, won wel 3x met 4-0 achter elkaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar al retarded. Spelers rennen dan gewoon volledig voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
That's FUT for ya. Waar je van een 50k team meer profijt hebt dan van een 1 miljoen team.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb dus een smerig elftal gemaakt met in de achterhoede non rare spelers zoals rafael van united en die snelle roemeen van de spurs. Middenveld met diaby en de bruyne en fernandinho van city en in de aanval neymar schurrle en pedro. Gaat ineens als een raket. Ik snap er niks meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |