SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Profile > My Mediaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:46 schreef Johnbon het volgende:
Waar kan ik via http://www.easports.com/fifa/football-club me geüploade filmpje terug vinden? Maak net een zieke 5-4 winnende in de 90e minuut!
we gaan hem pricefixen naar 4.5Kquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:49 schreef Fuszy het volgende:
Doen jullie ook de hunter kaarten listen?
Ik heb er al 300 opgezet voor 1000 coins.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:49 schreef Fuszy het volgende:
Doen jullie ook de hunter kaarten listen?
Ik postte het vorige week al dat ze soms verkopen (voor 4.5k dan bij mij) en kreeg er alleen maar haat en dagenlange bijdehante opmerkingen voorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Over Hedge is ook ps zei hij daarstraks. Daar kreeg ik het idee vandaan. Kom net weer online en zie dat ik er een verkocht heb
quote:
easy profitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb er al 300 opgezet voor 1000 coins.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik postte het vorige week al dat ze soms verkopen (voor 4.5k dan bij mij) en kreeg er alleen maar haat en dagenlange bijdehante opmerkingen voor
Ik was het nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik postte het vorige week al dat ze soms verkopen (voor 4.5k dan bij mij) en kreeg er alleen maar haat en dagenlange bijdehante opmerkingen voor
Jij bent een hypocriet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Iedereen hier is een vieze hypocriet.
Dat klopt.quote:
Alleen van Toefjes toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jammer dat jij zo kutslecht bent in afmakenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
Jammer dat Mandzukic niet goed kan afmaken
quicksell en lewa kopen man.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
Jammer dat Mandzukic niet goed kan afmaken
Ik ook niet maar Groningen speelt zondag weer (tegen PSV)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef _NZT_ het volgende:
Waar de fuck is Lindgren eigenlijk? Al een poosje niet meer gezien
Gister zei hij dat ie niet zo onder de indruk was van het niveau hier. [Vrije interpretatie]quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef _NZT_ het volgende:
Waar de fuck is Lindgren eigenlijk? Al een poosje niet meer gezien
Hij mag niet ook weggaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gister zei hij dat ie niet zo onder de indruk was van het niveau hier. [Vrije interpretatie]
geflatteerd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef wonton het volgende:
Net 3-0 gewonnen van Johnbon. Silver v Goud. Hij was echt kansloos. Alleen 3x haalt hij me duidelijk onderuit in zijn 16 en 3x krijg ik geen penalty.
hij is wel goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar 4 Kelvins op de markt.. er ging net 1 voor 92k. Misschien moet ik die van mij dan maar verkopen.
Hij zit wel altijd tot 1 uur 's nachts ofzo te gamen. Wat een nerd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind vandaag echt bijna geen deals..
[..]
Hij mag niet ook weggaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker. Prettige trap ook vanaf de middenlijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:15 schreef Johnbon het volgende:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/174306522
Hier me 5-4 overwinning in de 90-e minuut. Heerlijke goal al zeg ik het zelf.
Warcraft 2 en 3 waren leuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef Fuszy het volgende:
beta key gewonnen voor uhm een of andere warcraft game
Franchise is niet echt kapot gemaakt vind ik. Het is een ander soort game geworden. Gigantisch en met super veel lore. Het is alleen jammer dat er nooit een vervolg is gekomen in het genre van warcraft 2,3 enzquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Warcraft 2 en 3 waren leuk.
Jammer dat ze de franchise kapot gemaakt hebben door er World of Warcraft van te maken
Ik begreep hem alquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:34 schreef DutchSL het volgende:
Zie edit die ik al gedaan had voor jouw post
is voor nerdjes manquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Is een game met van die trading cards. Volgens mij een soort van Magic the gathering alleen dan als warcraft verpakt.
Ik heb een team dat je gaat afmaken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef wonton het volgende:
Wie van jullie heeft de ps4 al gepreordert?
Gelijk heeft diegene. Niet zo janken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:41 schreef Djeetje het volgende:
Stuur je een bericht naar iemand lucky krijg ik meteen terug fuck you
wat hebben jullie hier ?
[ afbeelding ]
Hij speelde met Eto'o - Sturridge en schiet 2 keer op doel en 2 goals.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gelijk heeft diegene. Niet zo janken.
Als je tegen iemand zeg (hihi) dat hij geluk heeft krijg je toch alleen maar haat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij speelde met Eto'o - Sturridge en schiet 2 keer op doel en 2 goals.
Een daarvan met een diepte bal en de ander een rebound in de 90e minuut.
Je bent gewoon gepwndquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij speelde met Eto'o - Sturridge en schiet 2 keer op doel en 2 goals.
Een daarvan met een diepte bal en de ander een rebound in de 90e minuut.
hahahahaha joe plee vieva in dutsjquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:41 schreef Djeetje het volgende:
Stuur je een bericht naar iemand lucky krijg ik meteen terug fuck you
wat hebben jullie hier ?
[ afbeelding ]
Wook gaat geraped worden.quote:
Portugese competitiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:46 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand een leuk linkerkantje voor een 442 ?
Zoiets dacht ik ook alquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Portugese competitie
Spits (Jackson/Rodrigo/Eder/Lima)
Gaitan-Perez
Sandro-Mangala
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:49 schreef Roypsv het volgende:
Iemand hier geintereseerd in een super nintendo ?
Ruilen voor een dreamcast?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:49 schreef Roypsv het volgende:
Iemand hier geintereseerd in een super nintendo ?
hoe doet die andere spits het? Die heeft ook goede stats toch?quote:
21-15quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoe doet die andere spits het? Die heeft ook goede stats toch?
Ik moet dit helaas beamen. Wat jullie hier voor hadden vond ik veel duidelijker en mooier.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:03 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vind die wefut filters echt lelijk
zonder Nederlanders? Ivm je andere team?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:26 schreef wonton het volgende:
Kan iemand hier een goed team van maken?
[ afbeelding ]
Dit team moet de andere vervangen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zonder Nederlanders? Ivm je andere team?
Bij mij verkoopt er niksquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook een shadow verkocht voor 4kAl is dat niet veel hoger dan de normale prijs want die is 3k.
En dan moet je tegen een team met Benteke spelen en die kopt ze er allemaal in terwijl Eto'o er geen klote van gaat bakken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:42 schreef Djeetje het volgende:
Denk dat ik maar Eto'o ga kopen en op de plaats van Benteke zet die wint nog meer kopduels namelijk
Standaard, want EAquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dan moet je tegen een team met Benteke spelen en die kopt ze er allemaal in terwijl Eto'o er geen klote van gaat bakken.
Ik won zelfs kopduels met sneijderquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dan moet je tegen een team met Benteke spelen en die kopt ze er allemaal in terwijl Eto'o er geen klote van gaat bakken.
Ik vraag me echt af welke FIFA jij speelt ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:47 schreef Kiid het volgende:
Eto'o is ook een klote speler die er niks van kan. Heb nog nooit iemand gezien die er wat goeds mee kon doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |