quote:Van Basten woest: ‘Dit kan niet, de KNVB heeft niet bij ons geïnformeerd’
De competitiewedstrijd tussen ADO Den Haag en sc Heerenveen wordt volgende maand afgewerkt. De krachtmeting, die eerder deze maand werd afgelast vanwege de slechte staat van de grasmat in de Hofstad, is vastgesteld voor woensdagmiddag 27 november, 15.30 uur.
De beslissing van de KNVB kan bij Marco van Basten niet op veel begrip rekenen. "Ik verbaas me hier enorm over. Zonder overleg. Dit kan niet", citeert Omrop Fryslan. "Dit is geen manier van doen. Ze hebben bij ons niet geinformeerd.”
“Nu spelen we drie wedstrijden in één week. Dat is absurd", foeterde de oefenmeester van Heerenveen. Hij had liever 4 december als speeldatum gehad en wil dan ook dat de club bezwaar aantekent. Op zaterdag 23 november spelen de noorderlingen in eigen huis tegen PSV. Drie dagen na het duel met ADO wacht een ontmoeting met Go Aheas Eagles, ook in eigen huis.
quote:De KNVB benadrukt vrijdagmiddag dat er nog geen beslissing is genomen over de datum voor het inhaalduel tussen ADO Den Haag en sc Heerenveen. De Friese club kreeg eerder van een zegsman van de KNVB te horen dat het duel voor 27 november gepland stond. Heerenveen laat zelf weten dat er waarschijnlijk komende maandag meer duidelijkheid zal zijn.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:41 schreef roislecxe het volgende:
Poe hee, moeten die voetballers nou een keer 4.5 uur werken in plaats van 1.5 uur in een week?
Schande!
Ze trainen dagelijks...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:41 schreef roislecxe het volgende:
Poe hee, moeten die voetballers nou een keer 4.5 uur werken in plaats van 1.5 uur in een week?
Schande!
Ja, echt, ze zijn alleen met voetbal bezig wanneer ze daadwerkelijk een wedstrijdje hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:41 schreef roislecxe het volgende:
Schande!
Dan kunnen ze ook prima 3 wedstrijden spelen die ene keer in een heel jaar toch.quote:
Je vergeet nog even dat ze daar 200x grotere selecties hebben dan hier.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ook prima 3 wedstrijden spelen die ene keer in een heel jaar toch.
In andere landen hoor je ze daar ook niet over janken en is de kwaliteit, zoals in Engeland, nog een stuk hoger dan hier.
Ik snap het ook niet zo goed tbh. Ze hebben toch ook wel eens een bekerwedstrijd door de week? Dan spelen ze ook drie keer in een week. Of Europa leaguequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ook prima 3 wedstrijden spelen die ene keer in een heel jaar toch.
In andere landen hoor je ze daar ook niet over janken en is de kwaliteit, zoals in Engeland, nog een stuk hoger dan hier.
Waarschijnlijk is z'n ego gewoon gekrenkt dat ze hem niks hebben laten weten (terwijl nog niks besloten is)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed tbh. Ze hebben toch ook wel eens een bekerwedstrijd door de week? Dan spelen ze ook drie keer in een week. Of Europa league
Je loopt met je domheid te koop.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:41 schreef roislecxe het volgende:
Schande!
Dat beweert hij ook nergens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lees je functieomschrijving nog eens door Marco, hier heb je niks over te zeggen.
Dat is in dit topic al meerdere malen gedaan, dat je het nog niet doorhebt bevestigt mijn stelling.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Vertel me maar eens hoe het dan wel zit.
Dan niet. Maakt me niks uit hoor, mijn stelling is meer dan correct.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is in dit topic al meerdere malen gedaan, dat je het nog niet doorhebt bevestigt mijn stelling.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan niet. Maakt me niks uit hoor, mijn stelling is meer dan correct.
1x per week een wedstrijdje spelen van anderhalf uur kan nog net. (komt er verlenging dan heeft de helft ineens kramp en ligt te huilen op het veld met de benen omhoog) Door de weeks gezellig samen een beetje trainen en in conditie blijven.
Maar 3x anderhalf uur in een week is echt veel te veel. En trouwens, ze worden toch niet overbetaald om meer dan 3 uur per week te werken zeker?
quote:
Niet echt, maar voel je vrij er een "Die luie overbetaalde voetballertjes"-ding van te maken, ook prima.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan niet. Maakt me niks uit hoor, mijn stelling is meer dan correct.
Als je iets hebt om het te weerleggen is dat prima hoor. Je hebt me nu al 3x gequote, en nog niks gezegd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, maar voel je vrij er een "Die luie overbetaalde voetballertjes"-ding van te maken, ook prima.
Jij negeert zelf elk argument wat tot nu toe is aangedragen, plus je negeert de gegeven redenen in de OP om je eigen kortzichtige bekrompen mening de wereld in te slingeren, apart dat je nu andere mensen hier over aanspreekt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je iets hebt om het te weerleggen is dat prima hoor. Je hebt me nu al 3x gequote, en nog niks gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |