veer/vleugel jaquote:
Niet erg. Ik ga toch meer voor de "met tattoo's". Vind ze vaak een teken van passie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:18 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat zijn de kliekjes, de leuke jongens zonder tattoo's zijn al lang bezet.
Ik wil geen mega-grote. Ik wil iets voor mezelf.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow, doe je iets met vleugels? Net als die Harry van 1D, zo'n mega grote op je borst?
Heeft MB1 tattoo's?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet erg. Ik ga toch meer voor de "met tattoo's". Vind ze vaak een teken van passie.
Als je 1D niet kent ben je geen echte heaumeau!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil geen mega-grote. Ik wil iets voor mezelf.
En vast niet die van Harry van 1D. Vind het al erg genoeg dat ik de afkorting herken
'k Vind de muziek niks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je 1D niet kent ben je geen echte heaumeau!
Daarom moet het ook iets zijn wat bij jou past altijd, en niet bij jou past op t moment dat je 21 bent. Vind ik. Je moet hem voor jezelf zetten, symbolisch. En niet vanwege een of andere mode hype (tribals e.d. of die sterren). Nou ja, moet, moet.... vind ik persoonlijk dan he.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja over die tattoo's: sommige zijn wel mooi ja. Maar wat ik ervan vind is
1. je kiest voor iets waar je je leven aan vastzit. Ja je kunt 't wel weglaseren maar tsjah. En zit het er als je 80 bent nog steeds mooit uit op je lichaam?
Als het 1 geheel wordt: Mooi. Anders: prentenboek, lelijk.quote:2. het moet geen ratjetoe van afbeeldingen worden. Zoals Bieber dat doet, her en der zo'n ding. Echt, dat ziet er niet uit.
Ik zou kiezen voor de "geen echte homo"quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je 1D niet kent ben je geen echte heaumeau!
Ik zeg ook niet dat je ze moet fangirl'en en de halve pop-up shop leeg moet gaan kopenquote:
Zit je me nou gewoon te dissen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor de "geen echte homo"
Heel je slaapkamer volgeposterd met Harry. Of die Niallquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je ze moet fangirl'en en de halve pop-up shop leeg moet gaan kopen
Niallquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel je slaapkamer volgeposterd met Harry. Of die Niall
Ik zou niet durven, Bart met de korte achternaamquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zit je me nou gewoon te dissen?
En dat is maar goed ook!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, Bart met de korte achternaam
quote:
De tijd staat voor niemand stilquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroegah werd er gedweept met die lui van de Backstreet Boys. Die Nick Carter.
Maar daar heeft de tijd ook niet stilgestaan.
Nee mensen van midden dertig met jochies van begin 20quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De tijd staat voor niemand stilVandaar dat 30 jarigen ook niet meer horen te dwepen bij iets als 1D
Nouja, als je hoort dat mensen met een leeftijdsverschil van 30 jaar nog gaan trouwen...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee mensen van midden dertig met jochies van begin 20
Waarom is 24 begin 20 en 35 midden 30?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee mensen van midden dertig met jochies van begin 20
Kennis van me laatst, 2 ringen om zijn onderarm laten zetten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:29 schreef Peter het volgende:
Tatoeages kunnen ook erg herkenbaar werken, bijna een handelsmerk. Zo herken je de billen van Logan gelijk en de linkerarm van Brent ook..
Ik ben me van geen kwaad bewustquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom is 24 begin 20 en 35 midden 30?Heel doelbewust opgschreven zo he!
HEUS WEL!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust
Die moest ik googlen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Zou voor mij al een reden zijn die nooit te laten zetten.
Mwa. Ach. Mja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Je kijkt nooit 'vieze plaatjes en filmpjes'? Brent is toch wel een beroemdheid
Hebben we drama?quote:
jij, met je understudy.quote:
quote:
O. Nou dat zie ik niet als drama. Gewoon als vervelendquote:
Whaha, nee, nee nee nee, geen MB2quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:11 schreef Bartjebart het volgende:
En daaaaaaaaaar is MB2...
Ik zei het toch?
Klein drama is ook dramaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Nou dat zie ik niet als drama. Gewoon als vervelend
Ik had gewoon gehoopt, en meerdere met mij, dat er dna maar uiteindelijk voor gekozen zou zijn voor die rol geen understudy te hebben. De klik met de hoofd-Collins is echt heel bijzonder en mensen komen dat ook steeds vertellen aan ons als we ergens samen zitten of hangen. Voeelt gewoon heel goed.quote:
Wel leuk om dat nu eens te lezen vanuit de acteur zelf. Ik hoor regelmatig bezoekers klagen dat ze een understudy krijgen voorgeschoteld, maar ik wist nooit hoe het voor de acteurs was.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had gewoon gehoopt, en meerdere met mij, dat er dna maar uiteindelijk voor gekozen zou zijn voor die rol geen understudy te hebben. De klik met de hoofd-Collins is echt heel bijzonder en mensen komen dat ook steeds vertellen aan ons als we ergens samen zitten of hangen. Voeelt gewoon heel goed.
Het feit dat je dan nu ineens 6w voor de shows aan een ander moet gaan wennen (en let's face it, het is best een intieme samenwerking tussen Angel en Collins) is gewoon....... raar. Maar misschien is de ander ook wel heel leuk hoor.
En nee Bart! Geen MB2 taferelen tussen hem en mij. Hij is hetero! O wacht. Hij is bezet! O wacht. Hij is niet mijn type!
O ja, tuurlijk. Ik heb ook een understudy hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:26 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt toch het risico niet lopen dat een hoofdrol wegvalt dus het lijkt me niet meer dan logisch dat er een understudy is... Ook al is er dan minder chemistry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |