veer/vleugel jaquote:
Niet erg. Ik ga toch meer voor de "met tattoo's". Vind ze vaak een teken van passie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:18 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat zijn de kliekjes, de leuke jongens zonder tattoo's zijn al lang bezet.
Ik wil geen mega-grote. Ik wil iets voor mezelf.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow, doe je iets met vleugels? Net als die Harry van 1D, zo'n mega grote op je borst?
Heeft MB1 tattoo's?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet erg. Ik ga toch meer voor de "met tattoo's". Vind ze vaak een teken van passie.
Als je 1D niet kent ben je geen echte heaumeau!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil geen mega-grote. Ik wil iets voor mezelf.
En vast niet die van Harry van 1D. Vind het al erg genoeg dat ik de afkorting herken
'k Vind de muziek niks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je 1D niet kent ben je geen echte heaumeau!
Daarom moet het ook iets zijn wat bij jou past altijd, en niet bij jou past op t moment dat je 21 bent. Vind ik. Je moet hem voor jezelf zetten, symbolisch. En niet vanwege een of andere mode hype (tribals e.d. of die sterren). Nou ja, moet, moet.... vind ik persoonlijk dan he.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja over die tattoo's: sommige zijn wel mooi ja. Maar wat ik ervan vind is
1. je kiest voor iets waar je je leven aan vastzit. Ja je kunt 't wel weglaseren maar tsjah. En zit het er als je 80 bent nog steeds mooit uit op je lichaam?
Als het 1 geheel wordt: Mooi. Anders: prentenboek, lelijk.quote:2. het moet geen ratjetoe van afbeeldingen worden. Zoals Bieber dat doet, her en der zo'n ding. Echt, dat ziet er niet uit.
Ik zou kiezen voor de "geen echte homo"quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je 1D niet kent ben je geen echte heaumeau!
Ik zeg ook niet dat je ze moet fangirl'en en de halve pop-up shop leeg moet gaan kopenquote:
Zit je me nou gewoon te dissen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor de "geen echte homo"
Heel je slaapkamer volgeposterd met Harry. Of die Niallquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je ze moet fangirl'en en de halve pop-up shop leeg moet gaan kopen
Niallquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel je slaapkamer volgeposterd met Harry. Of die Niall
Ik zou niet durven, Bart met de korte achternaamquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zit je me nou gewoon te dissen?
En dat is maar goed ook!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, Bart met de korte achternaam
quote:
De tijd staat voor niemand stilquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroegah werd er gedweept met die lui van de Backstreet Boys. Die Nick Carter.
Maar daar heeft de tijd ook niet stilgestaan.
Nee mensen van midden dertig met jochies van begin 20quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De tijd staat voor niemand stilVandaar dat 30 jarigen ook niet meer horen te dwepen bij iets als 1D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |