Mislukte poging tot grappig zijn.quote:
Te moeilijk ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:53 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Mislukte poging tot grappig zijn.
Zoiets.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iets met dat Vitesse ook in het Gelredome speelt
En daarmee bedoel ik uiteraard de grap die niet grappig is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of gewoonweg geen humor hebben. Dat kan ook.
Jij legt de niet grappige opmerking uit. Ik leg de grap niet uit. Dat is de grap.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En daarmee bedoel ik uiteraard de grap die niet grappig is.
Dat zeg ik, geen humor hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij legt de niet grappige opmerking uit. Ik leg de grap niet uit. Dat is de grap.
Zonde eigenlijk. Dat je als Feyenoordder geen relativeringsvermogen hebt terwijl Feijenoord ooit de rijkste club van de wereld was.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, geen humor hebben.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonde eigenlijk. Dat je als Feyenoordder geen relativeringsvermogen hebt terwijl Feijenoord ooit de rijkste club van de wereld was.
Vorig jaar nog gekozen tot FOK!ker van het jaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Net zo hard als jij uit de tijd bent.
Nee, gewoon niet leuk.quote:
Was het maar zo een feest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
Tong80 niet meer actief op fok.
Zijn uitkering is stop gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |