Als psv verliest is een gelijkspelletje idd prima. Hoewel liever winst voor Ajax en psv verliezen uiteraard.quote:
Volgens mij gaat het hier over Twente - Ajax. Over PSV praten doe je maar in andere topics.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als psv verliest is een gelijkspelletje idd prima. Hoewel liever winst voor Ajax en psv verliezen uiteraard.
Jij impliceert dat een gelijkspelletje goed is voor "jouw club", dus reageerde ik daar opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier over Twente - Ajax. Over PSV praten doe je maar in andere topics.
Hij impliceert helemaal niets.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij impliceert dat een gelijkspelletje goed is voor "jouw club", dus reageerde ik daar opUiteraard moet Ajax gewoon winnen.
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 19:30:51Line-up Ajax voor duel met Twente: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; De Jong, Blind, Serero; Fischer, Sigthórsson, Andersen reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 19:47:22Opstelling FC Twente: Marsman, Rosales, Bengtsson, Bjelland, Koppers, Gutierrez, Ebecilio, Eghan, Promes, Castaignos, Tadic #tweaja reageer retweet
Die is naar Atletico gegaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Halst, de beste analist van Nederland, vindt Alderweireld dit jaar bij Ajax heel matig dekken.
Bedankt voor het uitleggen.quote:
Alderweireld dekt inderdaad op veel te grote afstandquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Halst, de beste analist van Nederland, vindt Alderweireld dit jaar bij Ajax heel matig dekken.
hahaha laggequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Haha gelijk alle uitslagen vertellen zodat iedereen verpest Studio Sport kijkt
De eerste 2 maanden voor 10 euro heb ik nu net 5x gehoord.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
Oh leuke actie van ze om het op het open kanaal uit te zenden.
En daarna?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
De eerste 2 maanden voor 10 euro heb ik nu net 5x gehoord.
Ja, die reclame moet je op de koop toe nemen, daarom doen ze het. maar blijft een leukea ctie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
De eerste 2 maanden voor 10 euro heb ik nu net 5x gehoord.
Bramatisch.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
Blessure van Brama is een godsgeschenk voor Twente.
Eigen jeugdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
psv is nog jonger, die teren op de eigen jeugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |