SPOILER: LINKSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door EpicKnife op 18-10-2013 20:24:38 ]
Kutlevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:03 schreef Liandri het volgende:
http://www.reddit.com/r/l(...)om_div_5_leagues_if/
Wehehe, aanhouder wint goed bezigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:11 schreef EpicKnife het volgende:
Ik ben legendarisch. Misschien zie je mij straks nog op platinum.
Door alle problemen met diverse servers (EUW, OCE, BR)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:03 schreef kensei het volgende:
Waarom duurt het seizoen 2 weken langer?
Stiekem is Riot lui en hebben ze victorious elise nog niet af.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Door alle problemen met diverse servers (EUW, OCE, BR)
Nu moet ik verdorie nog een keer ranked spelen om decay te voorkomenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Door alle problemen met diverse servers (EUW, OCE, BR)
Ja want bij riot werkt maar 1 persoon die over alles gaatquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:39 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Stiekem is Riot lui en hebben ze victorious elise nog niet af.
Ik weet zeker dat ze nog niet begonnen waren bij die announcement van S3 rewards.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ja want bij riot werkt maar 1 persoon die over alles gaat
drop je naam G.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:03 schreef pl4kkie het volgende:
Epic, zou je mij onder silver willen plaatsen in de OP?
Pl4kkie, ik sta al in de OP, bij bronzequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:04 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
drop je naam G.
@mensen hierboven; Ja, ik zou wat minder tijd moeten besteden aan top ganken denk ik. Verder speel ik de laatste tijd beter dan ik ooit had gedaan als jungler. Ik ben gewoon een betere jungler geworden.
donequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Pl4kkie, ik sta al in de OP, bij bronze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |