ja , goed googlen is een kunst, het CVZ niet geprobeerd?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:20 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Niet nodig, bizar veel troep.
Oh. Lullig voor je.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:24 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
is het exit troll accountTot de macht zoveel.
We kunnen niet wachten hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:27 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Oh. Lullig voor je.
Nouja, tot je volgende trollaccount dan maar weer.
Je kunt nog steeds posten. Zie je nou dat het allemaal wel meevalt?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:28 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
We kunnen niet wachten hoor
Nah, ik verwacht dat ooit eens wel achter de schermen een flintertje respect voor je users (die je kent) wel eens prevaleert, en de onzingaster eruit ge tieft wordenquote:
Kennen en veelgenoemd is een tweedequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:32 schreef hpeopjes het volgende:
Achter de schermen kent men mij maar al tegoed.
Wat heeft dit met de woningmarkt te maken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:33 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Kennen en veelgenoemd is een tweedeMaar ze kennen je wel steeds beter
En tegoed, ach, steeds minder
Ja RIP aan de nabestaanden, maar helaas voor alle users kom je maar steeds terug.....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:35 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, voor alle betrokkenen.
Dat zeg ik maar telkens weerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de woningmarkt te maken?
quote:Bestaande koopwoningen waren in september 4,1 procent goedkoper dan in september 2012. De prijsdaling ten opzichte van een jaar eerder is een fractie kleiner dan in de voorgaande maand, toen bestaande koopwoningen 4,4 procent goedkoper waren. De index van het CBS en het Kadaster geeft de prijsontwikkeling weer van bestaande particuliere koopwoningen in Nederland.
De prijzen van bestaande koopwoningen lagen in september 2013 op hetzelfde niveau als begin 2003. Ten opzichte van augustus 2008, toen de huizenprijzen een piek bereikten, bedraagt de prijsdaling 19,6 procent.
De bodem is al geweest, het ijlt altijd wat na.quote:
4% daling, op een woning van 250k is dat nog steeds 10k.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
4% daling is bijna een stagnatie.
Feiten, daar hebben we wat aan!quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:44 schreef borisz het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)3/2013-10-21-m11.htm
Hier een domme starter.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:12 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
4% daling, op een woning van 250k is dat nog steeds 10k.
De fundateller wijst ook nog gewoon >265k te koop staande huizen aan.
Ja, er worden misschien tijdelijk even wat meer huizen verkocht aan domme starters. Maar dat heeft dan blijkbaar geen enkel effect gehad op het aantal te koop staande huizen.
Wie heeft daar eigenlijk belang bij? Dat lijkt mij toch de centrale vraag bij speculaties.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die prijs gaat nog minstens 40% onderuit.
Mensen die hopen ooit met een modaal salaris een grachtenpand te kunnen kopen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie heeft daar eigenlijk belang bij? Dat lijkt mij toch de centrale vraag bij speculaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |