Geen idee, stond er ineens inquote:
Pics!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:04 schreef Fera het volgende:
Ik had ook eens pigtails. Dat vond een collega van m'n ex wel heel leuk.
Voor een rollenspelletje kan ik dat bestquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:07 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb daar dus echt niets mee. Doe maar gewoon los, veel leuker.
Heb ik geen pics van. Ik draag ze niet zo vaak. Liever ingevlochten of los.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, stond er ineens in
[..]
Pics!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik geen pics van. Ik draag ze niet zo vaak. Liever ingevlochten of los.
Heel erg apart.. Of het is over gegaan op een prive initiatiefquote:
Dat zou nou niet zo 1-2-3 het eerste zijn wat in me op zou komenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor een rollenspelletje kan ik dat bestvinden, of met carnaval oid.
Zeker met rood haar is het net of je Pippi Langkous in je bed hebt
Ik heb ook nog geen pics van jouw kontje.quote:
Ik ben gek op rood haarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou nou niet zo 1-2-3 het eerste zijn wat in me op zou komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Voor wat hoort, watquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen pics van jouw kontje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben gek op rood haar
Hehe, dat heb ik zelf dan met blond, niet heel erg maar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor wat hoort, watI asked first.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hoi.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hehe, dat heb ik zelf dan met blond, niet heel erg maar toch.
Gelijk oversteken!quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hehe, dat heb ik zelf dan met blond, niet heel erg maar toch.
En je foto dan?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]Blond komt veel vaker voor ook dan rood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trustenquote:![]()
Klopt en veel roodharigen zijn tegelijk ook niet zo mooiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blond komt wat vaker voor ook dan rood.
[..]
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |