Mijn broer woonde er in een Pipo woonwagen.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn broer woonde er in een Pipo woonwagen.
Aan de rand van wat bosjes op verder een grote zandvlakte, later is dat allemaal ontruimd.quote:
Das idd allemaal haven geworden volgens mij ... Ze hebben nog maar klein stukje land over... Maar die feesten in de kerk echt, superquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aan de rand van wat bosjes op verder een grote zandvlakte, later is dat allemaal ontruimd.![]()
Ik kan het proberen maar denk niet dat het lukt.quote:
Komon PP be a Bitchquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan het proberen maar denk niet dat het lukt.
De feesten daar zijn legendarisch, ben een keer 2 dagen bezig geweest om de woonwagen van mijn broer weer terug te vinden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Das idd allemaal haven geworden volgens mij ... Ze hebben nog maar klein stukje land over... Maar die feesten in de kerk echt, super
dan bewaar ik het wel tot vrijdagavondquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan het proberen maar denk niet dat het lukt.![]()
Hahaha drugs zijn niet het juiste middel om dat te bevorderen idd ... Mijn laatste vertrek was ooit eens tegen 11 uur de volgende ochtend ...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De feesten daar zijn legendarisch, ben een keer 2 dagen bezig geweest om de woonwagen van mijn broer weer terug te vinden.
Ik switch gewoon regelmatig, wanneer ik PP zat ben dan val ik weer terug op sig die ouwe sjagrijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we doorhalen is het al bijna zo laat .. .. Maar welke plannen heb je met PP?
Ja OK ...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik switch gewoon regelmatig, wanneer ik PP zat ben dan val ik weer terug op sig die ouwe sjagrijn.
Dat weet ik al niet bij mijn eigen vrouw.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK ...![]()
Maar geen idee wat Sas in dr hoofd heeft .. (van plan was)
Maar die wacht vannacht op je ... ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat weet ik al niet bij mijn eigen vrouw.![]()
Houden we het kort vannacht... Morgen mag Sas haar verlangens openbaren..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |