Klopt. Hij speelt niet bij Barcelona nee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:24 schreef Vermecelli het volgende:
Hij speelt niet bij Barcelona dus zal tijdens het WK wel thuis blijven
Braafheid heeft ook een WK finale gespeeldquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef Tranquilize het volgende:
Grappig dat Heitinga gewoon een WK finale heeft gespeeld. Wie kan dat nou zeggen?
Zo'n rotte appel moet je nooit meenemen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Een fitte Afellay moet je altijd meenemen naar het WK natuurlijk.
dan ga ik het ook proberen, als ik nu op voetbal ga kan het nog denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Braafheid heeft ook een WK finale gespeeld
De no-look kopbal van Braafheid in de finale. Werelds was die.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Heel zonde, man. Zit zeker tot 2014 geblesseerd thuis. Dan pas stapvoets weer beginnen met trainen. Een verloren voetballer. Hopen dat de tieners Bakkali (17) en Mastour (15) het beter gaan doen, pfffff.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Een fitte Afellay moet je altijd meenemen naar het WK natuurlijk.
He Boula, maak eens een picca?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De no-look kopbal van Braafheid in de finale. Werelds was die.
Ik durf te zeggen dat hij de slechtste voetballer is die ooit in een wk finale heeft gespeeld.
Mathijsen ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Marcio Santosquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De no-look kopbal van Braafheid in de finale. Werelds was die.
Ik durf te zeggen dat hij de slechtste voetballer is die ooit in een wk finale heeft gespeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |