ik heb echt dé meest briljante schoonmaakdoekjes gekocht daarvoor bij de Lidlquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:42 schreef Incantrix het volgende:
Gatver, de ipad is echt te ranzig om beet te pakken. Peuters
Zit er alcohol in?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb echt dé meest briljante schoonmaakdoekjes gekocht daarvoor bij de Lidl
Even poetsen en volledig schoon
ben je aangekomen, afgevallen of verandering in beweging/houding?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed die 'pijn' in mijn rug komt met vlagen dus elke keer denk ik dat ik niet naar de dokter hoef
Nee niet aangekomen meer, houding ook niet veranderd dat ik weetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ben je aangekomen, afgevallen of verandering in beweging/houding?
Zou lekker eerst dat aanpakken, lekker gaan zwemmen of wandelen ofzo. En dan idd niet slenteren, maar lekker rytmisch doorstappen
whehehehehequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:44 schreef Incantrix het volgende:
Er staat niet eens iets over bonken en slierten, valt toch best mee piemel?
Ohja, ik kwam laatst ergens iets tegen over een man met de achternaam Molo. Zijn voorletters waren IK
'Ik, piemel' /voordrachtstem
Ik gnorkte
Microvezel?quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee niet aangekomen meer, houding ook niet veranderd dat ik weetAfgevallen lijkt me ook niet binnen 3 dagen
Schoenen draag ik 98% van de tijd dezelfde docs dus dat is het ook niet. Ik ben wel begonnen met hardlopen
!
Vast assortiment?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb echt dé meest briljante schoonmaakdoekjes gekocht daarvoor bij de Lidl
Even poetsen en volledig schoon
ja me gek reliefje is het, werkt echt bizar goed. Was 1 euro voor 2 doekjesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Microvezel?Ik heb zo'n dure van de mediamarkt van een of ander merk want daar zat een leuk stofje aan de andere kant, die is echt baas
Maar je hebt ook gewoon goedkope idd
dat weet ik nooit bij de Lidlquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vast assortiment?
Misschien moet ik die ook, en dan niet voor de ipad maar om de soon-to-be kleuter in te wikkelen.
DAS IST NICHT FÜR DIE MÄNNER JA!!!!quote:
Oh, ik dacht dat het wegwerpjes waren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
ja me gek reliefje is het, werkt echt bizar goed. Was 1 euro voor 2 doekjes
Dus ik had ze nadat ik ontdekt had hoe baas ze waren ook voor vriendinnen gekocht als cadeautje
Die mogen het met de hand uit de afvoer grabbelen toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
DAS IST NICHT FÜR DIE MÄNNER JA!!!!
ik ben gestoord, jeweetzquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het wegwerpjes waren.
En doekjes cadeau doen, srsly??
Ja, ik vind het briljánt!!quote:
true facts?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
'two facts about the mantis shrimp
wondersponsjes van de Actionquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, ik vind het briljánt!!![]()
Ik denk dat ik met sinterklaas voor iedereen een pak vaatdoekjes en een verpakking schuursponsjes haal
Ja diequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
true facts?
Echt, ik zit nu te kijken, dat filmpjedie stem
DAS INTERESSIERT MICH NICHTquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
DAS IST NICHT FÜR DIE MÄNNER JA!!!!
Geniale droge humorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
true facts?
Echt, ik zit nu te kijken, dat filmpjedie stem
terwijl ik belasting aan het betalen wasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geniale droge humor. Ik zat me helemaal kapot te lachen vanmiddag.
Behoorlijk nutteloos inderdaad.quote:
stelt niet teleur hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Behoorlijk nutteloos inderdaad.
Even kotsen brbquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:57 schreef Molo het volgende:
Dit wil je waarschijnlijk niet zien als je van hotdogs houdt
Check al dat kippenvet bij het kippen "vlees"
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
morgen nog 3.2 kilometer en dan heb ik mijn quotum weer gehaald deze week
Hebben we nog synchroon gelopen vandaag?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
morgen nog 3.2 kilometer en dan heb ik mijn quotum weer gehaald deze week
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:09 schreef Molo het volgende:
* Molo snel naakt in een ijsbad gaat bidden en kokosolie zuipen
(ik schreef eerst koosolie![]()
)
Dat eerste filmpjequote:
neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hebben we nog synchroon gelopen vandaag?
IK AANBID U, GAAT MIJN AIDS DAN OVER? OF MOET IK DAN OOK KOKOSOLIE DRINKEN?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik heb over water gelopen volgens Runkeeper
echt hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat eerste filmpje. Oh, wacht, even mn shirt uittrekken, want ik ga een filmpje opnemen over kokosolie.
Seems legit.
heet dat suedine? Wist niet dat daar een woord voor wasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
mijn katten worden helemaal wild van mijn suedine nep-lita's
Ja jonguh :v omaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
heet dat suedine? Wist niet dat daar een woord voor was
Geef mij de kokosolie dan maak ik er wijn van!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
IK AANBID U, GAAT MIJN AIDS DAN OVER? OF MOET IK DAN OOK KOKOSOLIE DRINKEN?
ik koop dat nooit man, ik sloop het toch altijdquote:
nomnomnom!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geef mij de kokosolie dan maak ik er wijn van!
sacha heeft leuke pistolboots maar suede, die koop ik dus ook neit want dat wordt bij mij snel lelijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ik koop dat nooit man, ik sloop het toch altijd
Ik maak overal wijn vanquote:
hier precies zoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
sacha heeft leuke pistolboots maar suede, die koop ik dus ook neit want dat wordt bij mij snel lelijk
meerdere hier, ik kan niet kiezenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rip aan de nabestaanden
Kanaal al gedregd?
De egoist!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
meerdere hier, ik kan niet kiezen
en hij zou de vuilnisbak nog wel aan de straat zetten, straks moet ik dat zelf nog doen als hij verzopen is
ik ben gewoon realistisch en praktisch ingesteldquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben gewoon realistisch en praktisch ingesteld
Jouw leesvermogen is matigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:18 schreef Molo het volgende:
Oh ik dacht dat je mij bedoelde, laat maar
ik ben dan ook al oudquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Jouw leesvermogen is matig![]()
Zeg dat hij nu te laat is en dat hij maar buiten blijftquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef Molo het volgende:
Als je het over de duivel hebt, daar zal je 'm hebben
ja maar de vuilnisbakquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeg dat hij nu te laat is en dat hij maar buiten blijft
Als ik het kon zou ik het ook doenquote:
Naja ik hoop voor hem dat hij geen blessures krijgt. Maar die mensen die dat bam opeens zo doen heb je er ook bijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef Molo het volgende:
Nog niet he, maar hij wil de Rotterdamse versie doen en is dus in training. Ik vind hem gek, maar hij flikt het gewoon, is in juni pas gestart met hardlopen en ik vind het baas dat hij het gewoon doet
tot nu toe gaat het goed eigenlijk, hij zit geloof ik rond de 20-25 km wat lukt zonder problemenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik hoop voor hem dat hij geen blessures krijgt. Maar die mensen die dat bam opeens zo doen heb je er ook bij
Ja dat is nice maar ik vind het vanuit mijn opzicht velen bizar dat dat zo kanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
tot nu toe gaat het goed eigenlijk, hij zit geloof ik rond de 20-25 km wat lukt zonder problemen
yep, same herequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is nice maar ik vind het vanuit mijn opzicht velen bizar dat dat zo kan
BEN JE JALOERS OFZO EINZ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is nice maar ik vind het vanuit mijn opzicht velen bizar dat dat zo kan
Heb je toch een negerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:25 schreef Molo het volgende:
Misschien was hij Ethiopiër in zijn vorige leven
dat je zo begint en dan de eerste keer met lopen moet gaan afvragen of je wel verzekerd bent als je in het buitenland looptquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat zou toch mooi zijn? Zo van "hm.. laat ik eens gaan hardlopen" en dan gelijk 10km lopen![]()
Op de fiets gaat het vaak wel zo op 1 of andere manier
How about noquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:01 schreef Molo het volgende:
Mooi staaltje Haags voor Mss
Probeer jij volgende aidsmeet eens Haags te lullen? Ben wel benieuwd
jammerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:33 schreef Mss het volgende:
[..]
How about no. Ik kan écht geen harde g, dan klink ik alsof ik haarballen ophoest.
Ohai cifquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat zou toch mooi zijn? Zo van "hm.. laat ik eens gaan hardlopen" en dan gelijk 10km lopen![]()
Op de fiets gaat het vaak wel zo op 1 of andere manier
HOE werkt dat toch?quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je toch een neger aids
Het moet een mannending zijnquote:
Het voordeel van Haags is dat het niet nóg lelijker kan klinkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
jammer
Ik vind dat je het wel moet proberen eigenlijk
jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:33 schreef Mss het volgende:
En ermahgerd SQ zullen we een geheimen whatserp beginnen?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Het voordeel van Haags is dat het niet nóg lelijker kan klinken
dat is geheimquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamet wie nog meer? Of gewoon wij twee?
Gewoon wij tweeën jonge, extra geheim en dan meets plannen en niemand uitnodigen en dan scharen een goed boek lezenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamet wie nog meer? Of gewoon wij twee?
HEERLENSquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik vind overigens Drents of Heerlens of Amsterdams nog veel lelijker
week lang gezeten voor opleiding en week lang die man van het hotel moeten vragen wat hij toch in godsnaam zeiquote:
hehehehe, nee eerder dat hij moest oprotten met zijn zware shag in het pand en zijn gebakken eieren die hij me elke ochtend wilde aansmeren. Hij heeft het 5 van de 6 nachten mogen weg flikkerenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:43 schreef Mss het volgende:
Dus jij lekker Haags lopen kankeren dat je een eitje bij je ontbijt wilde?
Drive-by shooting? Of woon je niet in de bijlmer?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
schrik me de tyfus van een knal buiten
Brums zak?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
schrik me de tyfus van een knal buiten
Nee als je doorloopt de straat in loop je wel in een tokkiekampwijk ietsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Drive-by shooting? Of woon je niet in de bijlmer?
ZOMG in mijn nieuwe huisquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik ben nog gewoon nooit bij Mss geweestik wil wel een geheimen meet doen hur mss <3
EITJE HOORT ER BIJTJE!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:43 schreef Mss het volgende:
Dus jij lekker Haags lopen kankeren dat je een eitje bij je ontbijt wilde?
Even zoeken op plaatsnaam op twitter, dan staan er 100 miljoen berichten van "ERMAGERD WAT WAS DIE KNAL" en meestal geeft er iemand antwoordquote:
twitter:QuintenB twitterde op donderdag 17-10-2013 om 21:48:00Vuurwerk in #Breda? Al dik 10 minuten knallers... #kapdaareensmee reageer retweet
Decibels en dwangsommenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Altijd zo effectief![]()
Wat een stelletje zeikerds in die antwoorden trouwens
Geen fucking idee, kan me ook niet schelen tbhquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:06 schreef Mss het volgende:
Offerfeest was toch dinsdag? Of duurt dat meerdere dagen?
DIT IS DISCRIMINATIE EINZ!quote:DELFT - Treinstation Delft is sinds vorig jaar december 28 keer overgeslagen, waardoor reizigers de trein aan hun neus voorbij zagen gaan. Volgens de NS gebeurt dat bij vertragingen, om de trein toch op tijd op de eindbestemming te krijgen.
Woordvoerder Eric Trinthamer zegt dat het soms beter is om Delft over te slaan, omdat reizigers een volgende aansluiting dan nog kunnen halen. ‘Als een vertraagde trein ook stopt bij Delft, dan lopen de volgende treinen ook vertraging op met nog meer gedupeerden’, aldus Trinthamer.
wtfquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DIT IS DISCRIMINATIE EINZ!
Heel Delft is boos op Twitterquote:
dat is toch ook verrekte idioot?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DIT IS DISCRIMINATIE EINZ!
Ik vind het wel meevallen, maar ik ga dan ook nooit met de treinquote:
Als je zoveel tijd vertraging hebt krijg je een x bedrag terugquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:19 schreef Molo het volgende:
Stel je koopt voor de volle mep een kaartje, en dan moet je fucking een half uur of meer extra reizen omdat die hoerige kuttrein gewoon niet stopt op je station.
Ja als je in die trein zit is het wel kut.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:19 schreef Molo het volgende:
Stel je koopt voor de volle mep een kaartje, en dan moet je fucking een half uur of meer extra reizen omdat die hoerige kuttrein gewoon niet stopt op je station.
net of mij dat boeit als ik een kaartje heb gekocht, ik wil gewoon mijn reis maken binnen een normale tijd. Is toch onbeschoft vanuit een bedrijf om zo te redeneren man...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je zoveel tijd vertraging hebt krijg je een x bedrag terug
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:19 schreef Molo het volgende:
Ik zou dan naar de dichtstbijzijnde AH to Go gaan en de medewerkster een hoer gaan noemen of kressants gaan schreeuwen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:19 schreef Molo het volgende:
Ik zou dan naar de dichtstbijzijnde AH to Go gaan en de medewerkster een hoer gaan noemen of kressants gaan schreeuwen
Ze zullen wel een goede reden hebben anders deden ze het niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
net of mij dat boeit als ik een kaartje heb gekocht, ik wil gewoon mijn reis maken binnen een normale tijd. Is toch onbeschoft vanuit een bedrijf om zo te redeneren man...
NS en goeden redenenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze zullen wel een goede reden hebben anders deden ze het niet.
claims van anderen ontlopen, is hun financiële afweging. En dat snap ik op zich wel, alleen vind ik het een ultra klantonvriendelijke houding. Ze moeten gewoon hun service op orde hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze zullen wel een goede reden hebben anders deden ze het niet.
zo, die is oudquote:
NS en servicequote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
claims van anderen ontlopen, is hun financiële afweging. En dat snap ik op zich wel, alleen vind ik het een ultra klantonvriendelijke houding. Ze moeten gewoon hun service op orde hebben.
Voor mij is als ik reis over het algemeen mijn tijd me meer waard dan die paar euro voor de auto of de trein (ligt eraan natuurlijk, maar in het algemeen zeg maar, is meestal voor werk). Dan wil ik gewoon van A naar B komen in normale tijd, geen geld terug moeten eisen via stom formuliertje wat ook weer geld kost.
Ik kan er nu bijna boos om worden terwijl het mij helemaal niet aan gaat ook echt
ja dat is natuurlijk een aids antwoord, speesjeliefquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je service wilt, dan moet je niet met de trein gaan. Slotje opgelost
Goedemorgen! Good busyquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
Hardgelopen vanochtend
Zo tofquote:
Goei busyquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
Hardgelopen vanochtend
deze week alquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:31 schreef PriemGirl het volgende:
Is het vlg week herfstvakantie hier?
Ohquote:
Dat heb ik heel even overwogen, maar B is ook thuis vanwege de herfstvakantie dus in hoeverre het dan ook echt nuttig werken gaat zijn weet ik nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben maar thuis gaan werken uit voorzorg
Kun je wel lunchbatsenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat heb ik heel even overwogen, maar B is ook thuis vanwege de herfstvakantie dus in hoeverre het dan ook echt nuttig werken gaat zijn weet ik niet
is dat zo? Hier is dat niet echt merkbaar, alleen in de zomerverkansie. De herfstverkansie werken de meeste ouders tegenwoordig gewoon doorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:32 schreef Incantrix het volgende:
Hier wel komende week. Lekker rustig op straat dan
Dat had dan weer wel gekund jaquote:
In de trein merk je het wel echt heel goed. Ruimtequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat zo? Hier is dat niet echt merkbaar, alleen in de zomerverkansie. De herfstverkansie werken de meeste ouders tegenwoordig gewoon door
omdat die schijtscholieren met hun ov-kaarten nog in hun bed liggen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In de trein merk je het wel echt heel goed. Ruimte
Bwuhquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
fml werd vanochtend wakker zonder piercing in oor en volgens mij is ie al aardig dicht gegroeid
Fuuuuuquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
fml werd vanochtend wakker zonder piercing in oor en volgens mij is ie al aardig dicht gegroeid
Ja precies dat... Echt niet gemerkt... Nog steeds overal drukquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat zo? Hier is dat niet echt merkbaar, alleen in de zomerverkansie. De herfstverkansie werken de meeste ouders tegenwoordig gewoon door
Ditquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In de trein merk je het wel echt heel goed. Ruimte
Heerlijk vind ik datquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat die schijtscholieren met hun ov-kaarten nog in hun bed liggen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fuuuuuen idd gaat echt heel snel
Toen ik de mijne wisselde; moest ik tussen het frotten door af en toe nog een keer met de originele mijn gaatje weer 'open' maken
[..]
Ja precies dat... Echt niet gemerkt... Nog steeds overal druk
Ermahgerd ik ga dit weekend mijn pompoenlampjes uithangen![]()
![]()
![]()
Gaat cif weer tof vinden
Shitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
*huilt*quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je innerlijke allochtoon zegevierde.
Ik moet hier een paar hele drukke kruispunten over en dan merk je het echt wel heel goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jonge, ga dan ook niet in die teringrandstad wonen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moet hier een paar hele drukke kruispunten over en dan merk je het echt wel heel goedhet verschil tussen in één keer door groen kunnen fietsen of een stoplicht later pas omdat er veels te veel fietsers door een krap poortje moeten en het licht niet lang genoeg groen blijft. (Of, in mijn geval: gewoon nétjes door groen ipv via de stoep tussen de overstekende voetgangers door dat krappe poortje voorbij
)
Ja gaat best snel, en ik weet niet of hij los gegaan is een uur nadat ik in slaap viel of paar uur, dus geen idee hoe lang hij er al uit is. Kwam er net pas achter dus gebruik wel ff tragus piercing om te kijken of ik hem er nog doorheen krijgquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Shit![]()
Gaat dat dichtgroeien echt zo snel ja?
Dan ga je op de wasmachine tijdens het centrifugerenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat had dan weer wel gekund ja
Wellicht minder handig geweest, ik al velen spierpijn van de sportles van woensdagavond dus in hoeverre het slim was om dan vanochtend ook te gaan lopen...
Ooh die zijn tofquote:
Die andere collega krijgt de zakquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit dus aan een tafel met 2 andere collega's. Daar werk ik ook direct mee. Nu is 1 van de twee deze week vrij en ik was gister een uurtje eerder naar huis. Toen is de leidinggevende bij mn collega gaan zitten en heeft m iets verteld. Nu vraagt mijn collega of we vandaag samen gaan lunchen want het is iets 'HEEL' ergs en ik moest beloven dat ik het niet aan de andere collega ga vertellen.
En hij wil het pas in de lunch vertellen want anders hoort mn leidinggevende het misschienFML. Hoe kan ik nu nog normaal werken?
Oh hij vertelde wel dat het niet over mij ging *opgelucht*
Heul heul heul lang geleden in de aldi in belgiëquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ooh die zijn tofwaar heb je die vandaan?
Datquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die andere collega krijgt de zak
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jonge, ga dan ook niet in die teringrandstad wonen!![]()
Carmageddon stylquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hou van die teringstad, hij past bij meen ik kom toch wel door groen. Eventueel over een paar voetgangers heen, maar dat is niet zo erg :v
Dat dacht ik ook meteenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe how about no. Er hangt een plank boven de wasmachine, dus dat gaat mijn hoofd niet leuk vindenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan ga je op de wasmachine tijdens het centrifugeren
Ja jezus, wie hangt daar nou weer een plank??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehehe how about no. Er hangt een plank boven de wasmachine, dus dat gaat mijn hoofd niet leuk vinden
ik roep nog steeds BONUSPUNTEN!! als ik een buitenlander met kinderwagen ziequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik begreep ook echt de ophef over dat spel niet, zo hoort dat toch?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heul heul heul lang geleden in de aldi in belgië
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heul heul heul lang geleden in de aldi in belgië
Ik hoop het echt echt echt nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen
Maar ik zou ook heel de ochtend heeeeeel nieuwsgierig zijn na zo'n bericht
Jij ook?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik roep nog steeds BONUSPUNTEN!! als ik een buitenlander met kinderwagen zie![]()
Wij, met ons chronisch gebrek aan ruimte in huisquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja jezus, wie hangt daar nou weer een plank??![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
http://nl.aliexpress.com/(...)t-lot/641291202.html
Pompoen lempkes
kayleighquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik had leuke lampionners gezien![]()
![]()
Zulks:
[ afbeelding ]
Nee man, er heeft er 1 een collega/baas/whatever geneuktquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik hoop het echt echt echt niet
Mn vriend zei: 'Oh er moet iemand weg. Of hij is zwanger, dat kan ook..'![]()
Ja das weer een beetje jammer inderdaadquote:
Ook tofquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik had leuke lampionners gezien![]()
![]()
Zulks:
[ afbeelding ]
hehehehequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij ook?en dan alvast je ruitenwissers aanzetten
Hoofd-vormig gat uitzagen? Nee?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij, met ons chronisch gebrek aan ruimte in huis
Valt mij ook heul tegen wat er in de winkels aan halloween meuk ligtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook tof![]()
Ja zat ook te denken om zo even naar de xenos te rijden; maar op de folder is er nog weinig halloweensachtigs te zien.. wel kerst...grmfpl
Zo lees ik het wel jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
OMG. Er staat dit:
Acceptance 17 October 2013 12:36 107199 Moskva 199 Single
Dus wtf, ze hebben mijn bestelling gisteren pas bij het postkantoor afgeleverd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:00 schreef Incantrix het volgende:
En omdat ik in een goede bui ben, een extragratis babyPeach!d'aww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Nou echt! Ik had er een aantal op m'n wishlist, maar ik denk echt dat ik ze maar schrap. Wat een kansloos verhaal zeg!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben licht furieus, ik heb 12 september besteld!!!
Dat wordt dus een paypal dispute gevalletje
Neeee wat een kansloze apen daar zegquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
OMG. Er staat dit:
Acceptance 17 October 2013 12:36 107199 Moskva 199 Single
Dus wtf, ze hebben mijn bestelling gisteren pas bij het postkantoor afgeleverd?
Ah jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
nee, dit zijn de Russen van Dance Legend.
Het komt allemaal door die diplomaat!! Ze boycotten je gewoon!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
nee, dit zijn de Russen van Dance Legend.
ja daar mopperde ik vorige week ook al over hier maar dat mocht nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dat je dan al blij bent dat je vroeg je bed uit bent gekomen om toch te gaan hardlopen (damage control voor de afgelopen weken) en dan een appje krijgt van manlief die 11 km is gaan lopen, velen kcals heeft verbrand etc en dan lijken mijn 'prestaties' ineens heel heel klein
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja daar mopperde ik vorige week ook al over hier maar dat mocht niet
En omdat ik in een goede bui ben, een extragratis babyPeach!WAT GROEIT ZOIETS SNEL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wel super lief![]()
Hij is toch ook al veel langer bezig?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dat je dan al blij bent dat je vroeg je bed uit bent gekomen om toch te gaan hardlopen (damage control voor de afgelopen weken) en dan een appje krijgt van manlief die 11 km is gaan lopen, velen kcals heeft verbrand etc en dan lijken mijn 'prestaties' ineens heel heel klein
Ja dat wel. En hij houdt het ook wel wat consequenter vol dan ik, hij gaat echt elke week 2 a 3 keer. Hij heeft Evy dus wel uitgelopen in het tempo waarin het bedoeld is en ik hang nu nog steeds bij les 12 omdat er bij mij regelmatig wat langere tijd tussen zit en ik dan uit voorzorg een les herhaal omdat ik dan bang ben dat verder gaan en langer lopen een probleem gaat zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is toch ook al veel langer bezig?
Naja dan is het niet echt raar toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat wel. En hij houdt het ook wel wat consequenter vol dan ik, hij gaat echt elke week 2 a 3 keer. Hij heeft Evy dus wel uitgelopen in het tempo waarin het bedoeld is en ik hang nu nog steeds bij les 12 omdat er bij mij regelmatig wat langere tijd tussen zit en ik dan uit voorzorg een les herhaal omdat ik dan bang ben dat verder gaan en langer lopen een probleem gaat zijn
Les 10, 11 en 12 zijn eigenlijk gewoon exact hetzelfde en ik heb elke week een les gedaan en dus effectief 3 weken hetzelfde gedaan. Ik zag alleen in mijn runkeeper dat de laatste keer dat ik was gaan lopen 4 weken geleden was dus vandaar dat ik dacht dat een les verder net wat te ver zou gaan. Maar eigenlijk ging het dusdanig goed dat ik het makkelijk had kunnen doen. Dus ik ga zondag wel verder met les 13quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dan is het niet echt raar toch?
Als je al vaak les 12 gedaan hebt gewoon doorgaan, sommige lessen zijn kutter dan de ander en dan lukt de volgende wel goed. Ik ga nu ook niet om de dag
Oh doe jij de 'nieuwe' dat je heel de week hetzelfde moet doen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Les 10, 11 en 12 zijn eigenlijk gewoon exact hetzelfde en ik heb elke week een les gedaan en dus effectief 3 weken hetzelfde gedaan. Ik zag alleen in mijn runkeeper dat de laatste keer dat ik was gaan lopen 4 weken geleden was dus vandaar dat ik dacht dat een les verder net wat te ver zou gaan. Maar eigenlijk ging het dusdanig goed dat ik het makkelijk had kunnen doen. Dus ik ga zondag wel verder met les 13
Ja ik denk ik wel dan. B had de boel gedownload en ik heb het van hem gekopieerd, ik wist niet eens dat er een oude en een nieuwe versie was. Maar jij werkt met de oude dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh doe jij de 'nieuwe' dat je heel de week hetzelfde moet doen?
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik denk ik wel dan. B had de boel gedownload en ik heb het van hem gekopieerd, ik wist niet eens dat er een oude en een nieuwe versie was. Maar jij werkt met de oude dan?
En omdat ik in een goede bui ben, een extragratis babyPeach!Dat speldjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ah ok, dat is wel heel anders opgebouwd dan. Geen idee wat beter is eigenlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JaDie heeft elke week 3 andere lessen en verderop in het programma worden hele weken herhaald. Bijvoorbeeld week 3 is dan ook week 5.
En ik vond 'vroeger' de 'Familie_Verschuren@casema.nl' al zo raarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
hnggg, wijven die zo'n Peter En Ingrid Verschuren-facebookaccount aanmaken. Ik wil ze allemaal zo hard trappen.
"Hoin ik ben nu getrouwd dus hij en ik zijn alleen nog maar wij vanaf nu."
En als er dan kiendjes bij komen wordt het een Peter Ingrid Sterre En Lars Verschuren
ik vind het ook zo disturbing dat er zo gigantisch veel vrouwen zijn die dat doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En ik vond 'vroeger' de 'Familie_Verschuren@casema.nl' al zo raar
Cif heeft ook nog foto van de trouwquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendenlijst check: ik heb maar 1 persoon met kinderen als profielfoto en 6 personen van zichzelf + kind als profielfoto. En 1 persoon met een trouwfoto als profielfoto. Ik ben content en fier
Wel iemand met de hont als profielfoto
Ja, Cif is die enequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif heeft ook nog foto van de trouwMaar dat is eik ook omdat ie te lui is om die te veranderen en hij geen recente leuke heeft
quote:
Matige vriendenlijst heb ikquote:
Jup jij bent 1 van de zes!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:36 schreef milka82 het volgende:
Schuldig aan foto met kind... al staat ie er wel van achteren op, hahaha
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:36 schreef milka82 het volgende:
Schuldig aan foto met kind... al staat ie er wel van achteren op, hahaha
je bent ook een dertiger he.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:43 schreef milka82 het volgende:
Het is een van de weinige foto's waar ik fatsoenlijk op sta... mijn pasfoto van vanochtendgodsamme man, de foto van vijf jaar terug was een stuk frisser. Twee kinderen verder en het verval is ernstig ingetreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is net een vent, net als dr zusje en moeder trouwens![]()
Welke? Die met haar mooie trouwhooft?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging bij jou tellen en toen zag ik dat nichtje weer
Jup! De reportage is onlinequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Welke? Die met haar mooie trouwhooft?
Ik ging kijkenquote:
Ja prachtig hequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moest ook wel een beetje lachen om de honeymoon foto![]()
En wat voor bedden ook hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
Laten we voor de honeymoon een kamer pakken waar onze bedden apart staan
Jup, , zelfs de diehard stap en ik kan lekker uitslapen vriendin is nu ook zwanger....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Even voor Milka tellen
Profielfoto van kint: 6
Profielfoto met kint: 17!
Honden: geen
Trouwportretten: 1
Aantal Peter En Ingrid Verschuren vrienden: 0
Je kan zien dat ze niet dik is, maar ze is wel een beetje gebouwd als zo'n przewalski paardquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja prachtig he
Ze is wel zwanger, dus ze oogt nu nog wat massiever dan anders. Maar die jurk ook echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |