ik heb echt dé meest briljante schoonmaakdoekjes gekocht daarvoor bij de Lidlquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:42 schreef Incantrix het volgende:
Gatver, de ipad is echt te ranzig om beet te pakken. Peuters
Zit er alcohol in?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb echt dé meest briljante schoonmaakdoekjes gekocht daarvoor bij de Lidl
Even poetsen en volledig schoon
ben je aangekomen, afgevallen of verandering in beweging/houding?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed die 'pijn' in mijn rug komt met vlagen dus elke keer denk ik dat ik niet naar de dokter hoef
Nee niet aangekomen meer, houding ook niet veranderd dat ik weetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ben je aangekomen, afgevallen of verandering in beweging/houding?
Zou lekker eerst dat aanpakken, lekker gaan zwemmen of wandelen ofzo. En dan idd niet slenteren, maar lekker rytmisch doorstappen
whehehehehequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:44 schreef Incantrix het volgende:
Er staat niet eens iets over bonken en slierten, valt toch best mee piemel?
Ohja, ik kwam laatst ergens iets tegen over een man met de achternaam Molo. Zijn voorletters waren IK
'Ik, piemel' /voordrachtstem
Ik gnorkte
Microvezel?quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee niet aangekomen meer, houding ook niet veranderd dat ik weetAfgevallen lijkt me ook niet binnen 3 dagen
Schoenen draag ik 98% van de tijd dezelfde docs dus dat is het ook niet. Ik ben wel begonnen met hardlopen
!
Vast assortiment?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb echt dé meest briljante schoonmaakdoekjes gekocht daarvoor bij de Lidl
Even poetsen en volledig schoon
ja me gek reliefje is het, werkt echt bizar goed. Was 1 euro voor 2 doekjesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Microvezel?Ik heb zo'n dure van de mediamarkt van een of ander merk want daar zat een leuk stofje aan de andere kant, die is echt baas
Maar je hebt ook gewoon goedkope idd
dat weet ik nooit bij de Lidlquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vast assortiment?
Misschien moet ik die ook, en dan niet voor de ipad maar om de soon-to-be kleuter in te wikkelen.
DAS IST NICHT FÜR DIE MÄNNER JA!!!!quote:
Oh, ik dacht dat het wegwerpjes waren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
ja me gek reliefje is het, werkt echt bizar goed. Was 1 euro voor 2 doekjes
Dus ik had ze nadat ik ontdekt had hoe baas ze waren ook voor vriendinnen gekocht als cadeautje
Die mogen het met de hand uit de afvoer grabbelen toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
DAS IST NICHT FÜR DIE MÄNNER JA!!!!
ik ben gestoord, jeweetzquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het wegwerpjes waren.
En doekjes cadeau doen, srsly??
Ja, ik vind het briljánt!!quote:
true facts?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
'two facts about the mantis shrimp
wondersponsjes van de Actionquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, ik vind het briljánt!!![]()
Ik denk dat ik met sinterklaas voor iedereen een pak vaatdoekjes en een verpakking schuursponsjes haal
Ja diequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
true facts?
Echt, ik zit nu te kijken, dat filmpjedie stem
DAS INTERESSIERT MICH NICHTquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
DAS IST NICHT FÜR DIE MÄNNER JA!!!!
Geniale droge humorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
true facts?
Echt, ik zit nu te kijken, dat filmpjedie stem
terwijl ik belasting aan het betalen wasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geniale droge humor. Ik zat me helemaal kapot te lachen vanmiddag.
Behoorlijk nutteloos inderdaad.quote:
stelt niet teleur hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Behoorlijk nutteloos inderdaad.
Even kotsen brbquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:57 schreef Molo het volgende:
Dit wil je waarschijnlijk niet zien als je van hotdogs houdt
Check al dat kippenvet bij het kippen "vlees"
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
morgen nog 3.2 kilometer en dan heb ik mijn quotum weer gehaald deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |