Weet ik niet, vraag het hemquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar komt Bitterlemon vandaan?
Ja en lemonnigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het eerder bitter klinken
FROM THE DARK PITS OF HELLquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Engeland. Volgens mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Zoiets dacht ik wel ja. Maar ik heb Ln en e al gehad, maar is al tijdje geleden dat ik daar iets mee gedaan heb. Krijg ik volgende periode weerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon logaritmisch afleiden jongen, of denk je dat de afgeleide van xx x*xx-1 is?
Waarom kijk je geen expeditie robinsonquote:
Leuk om te weten waar Bitterlemon vandaan komtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Engeland. Volgens mij.
Deze uit Nederland, overigens.
Kijk ik morgen welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom kijk je geen expeditie robinson
Bitterlemon
Bitterlemonquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leuk om te weten waar Bitterlemon vandaan komt
Volg je het wel?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kijk ik morgen wel
Bitterlemon
Jaquote:
Er staat toch ook een x in de macht?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik wel ja. Maar ik heb Ln en e al gehad, maar is al tijdje geleden dat ik daar iets mee gedaan heb. Krijg ik volgende periode weer
Voor wie ben jij?quote:
heeeeeuuuu nieuwe trend heeeeeuuuquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:47 schreef supersof het volgende:
Ik heb een nieuwe trend bedacht.
Bitterlemon
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
heeeeeuuuu nieuwe trend heeeeeuuu
Bitterlemon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |