http://www.urbandictionary.com/define.php?term=QFTquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Qft? Ik ben echt dom. Maar wat is dat?
Nooit gedaan en volgens mij mis ik niks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben verslaafd aan Anrgy Birds op de tablet. Wat slecht!
Ik heb echt 5 versie's op de tablet staanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nooit gedaan en volgens mij mis ik niks.
Ik heb alleen knights of pen & paper en game dev story op m'n mobiel staan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt 5 versie's op de tablet staanZo slecht! Ik wil nu weer spelen (hele avond gedaan) maar ga ik maar niet doen
Ja: Space, Star Wars (gene die ik nu speel), Seasons, Rio en de normale versie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb alleen knights of pen & paper en game dev story op m'n mobiel staan.
En 5! Angry birds versies?
Denk dat je pa ergens bij een vandervalk in de buurt het bed aan het verschuiven is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:57 schreef FL_Freak het volgende:
Beetje raar wel. Normaal smst ons pap altijd waar we blijven als we lang weg zijn. Nu is ons pap heel lang weg (op date) en smssen wij wanneer hij een keer thuis komt
Klinkt raar maar is niks voor hem om zo lang weg te zijn
Meh hij heeft wel gesmst uiteindelijk dat ie naar huis komtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk dat je pa ergens bij een vandervalk in de buurt het bed aan het verschuiven is.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nooit gedaan en volgens mij mis ik niks.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig ligt Snöw al lang en breed te slapen
Krul loopt zich aan haar 1001 series te vergapen
Veer is volgens mij net als Moira al aan de vent
En Vas is het op alle gekke manieren al gewend
Het wordt waarschijnlijk gewoon aan de handkar
Morgen dus weer lekker met een pilsje en een joint eenzaam aan de barWat impliceer je nu over mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |