Ik mix meestal vind ik chiller weg drinken en kan beetje mee drinken met de bierdrinkers.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoef een fles vodka ook niet snel weg te hebben hoor
Waarom zou die zo snel mogelijk leeg moeten zijn? Wat een onzinquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:45 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik en mijn vrienden wel
Maar kan dan ook wel veel drinken
In drinken , zo veel als je kan drinken voor dat je gaat stappen anders ben je jezelf te dom af.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zou die zo snel mogelijk leeg moeten zijn? Wat een onzin
quote:
Kan ik ook wel gebruiken, liters bierquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:18 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Vanavond oktoberfeest en het doel is om morgen niks meer te weten.
Ghehe je bent natuurlijk ook wel wat gewend dus dat stopt niet na 1 glaasjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik ook wel gebruiken, liters bier
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe je bent natuurlijk ook wel wat gewend dus dat stopt niet na 1 glaasje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weerMisschien ben ik wel lam van 2 glaasjes.
Omdat mijn gedicht volledig op waarheid berust is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Oké.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Omdat mijn gedicht volledig op waarheid berust is.
nee je gaat zo snel mogelijk doodquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik heb heel erg honger is dat normaal?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee je gaat zo snel mogelijk dood
Zekerquote:
Biertjes wat vodka en wat jointjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker![]()
Vanavond biertjes tikken en dikke haze peuken klappen.![]()
Jij nog plannen?
Vodka mag ook op mijn lijstje. Hoewel het niet echt duits is,maar dan schreeuw ik wel bij elk slokje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Biertjes wat vodka en wat jointjes
Schijnt dat wanneer je een negerin met een kut als een bowlinghal recht in de ogen aankijkt het minder kan worden. Zelf nog nooit gedaan omdat ik op mijn 14e wel betere dingen te doen had dan Fok!ken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dit is mijn eerste keer ik ben pas 14 ik doe het stiekem wat moet ik doen
als mijn ouders hier achter komen vermoorden ze me
Gozertje is niet echt 14 hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Schijnt dat wanneer je een negerin met een kut als een bowlinghal recht in de ogen aankijkt het minder kan worden. Zelf nog nooit gedaan omdat ik op mijn 14e wel betere dingen te doen had dan Fok!ken.
Probeer het
Aware, I was.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gozertje is niet echt 14 hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |