Dan nog, tettenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Bovendien hebben vrouwen meer kans op blaasontsteking. Mannen worden niet ongesteld. Ik nu ook niet, maar daarvoor moet er eerst een hormoonstaaf in m'n arm.
Het is ook een lomp besturingssysteem, met die patch wel al beter maar haalt het bij lange na niet op windows 7. Hebben echt de plank mis geslagen wat dat betreft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die wil ik inderdaad, maar er zijn meer dingen die ik verschrikkelijk vind aan windows 8. Dus dit weekend komt windows 7 erop, waarbij ik de style van vista weer terug krijg
Ja en dan niet eens door microsoft gemaaktquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Moet je daar een speciale patch voor downloaden? Wat een faal.
Komquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom niet in het mannen topic.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.Je mag ook suikeroom zijn. Dan hoef je alleen te betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik weet niet of ik die verantwoordelijk wel aankan, naast mijn peetoomschap van Twi en Myr hun kinders.
[..]
Die eerste heb ik gemist, denk ik. Gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Tetten. Die zijn wel fijn ja. Ik ben heel erg tevreden met die van mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog, tetten
[..]
Het is ook een lomp besturingssysteem, met die patch wel al beter maar haalt het bij lange na niet op windows 7. Hebben echt de plank mis geslagen wat dat betreft.
[..]
Ja en dan niet eens door microsoft gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje jammerquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
Niet vin? Ik ben altijd van;He wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik maar denken dat het er standaard op zit. Voor mij dus geen Windows 8.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog, tetten
[..]
Het is ook een lomp besturingssysteem, met die patch wel al beter maar haalt het bij lange na niet op windows 7. Hebben echt de plank mis geslagen wat dat betreft.
[..]
Ja en dan niet eens door microsoft gemaakt
Sowieso ben je al in het voordeel als vrouw daarmeequote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Tetten. Die zijn wel fijn ja. Ik ben heel erg tevreden met die van mij.
In dat topic.quote:
Dit is natuurlijk ontwikkeld voor tablets. Maar dat hadden ze dan ook alleen voor tablets moeten gebruiken, en dan voor laptops iets anders ofzo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag ook suikeroom zijn. Dan hoef je alleen te betalen.Denken dat ik geld hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Windows 8 is leuk met touchscreen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het er standaard op zit. Voor mij dus geen Windows 8.
Anders is het gewoon ruk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee daar kijk ik niet inquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso ben je al in het voordeel als vrouw daarmee
[..]
In dat topic.
Denken dat ik al blagen wil.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik geld heb
[..]
Windows 8 is leuk met touchscreen.
Anders is het gewoon ruk.
Peetoom voor je huisdieren danquote:
Kloptquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ontwikkeld voor tablets. Maar dat hadden ze dan ook alleen voor tablets moeten gebruiken, en dan voor laptops iets anders ofzo.
Hehe, touché.quote:
Bogie vond mij wel lief.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Peetoom voor je huisdieren dan
Wat zijn eigenlijk de voordelen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt
Maar zijn wel meer dingen, bijvoorbeeld vensters splitsen, kan alleen op de helft of kleine balk links en rechts. Dat soort ongein, wie dat ook verzonnen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |