hoe ging het gesprek?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:02 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Lekkere gesprekken weer gisteraaf![]()
Pff, spierpijn op plaatsen waar ik het niet wil hebben en crappy geslapen. Vanaaf eerder op bed![]()
Lijstje is vrijwel hetzelfde als gister, alleen dit keer zonder de Quest bar![]()
Die viel mijn mond in toen ik thuiskwam, had mijn shake voor het gesprek genomen zodat ik daar niet met een knorrende maag zou zitten
Nouja, mooi meegenomen... Mijn prof vind eigenlijk minimaal 4 publicaties = 1 thesis. En dit zou nummer 3 moeten worden. Ik ben het trouwens niet eens met de 4-publicaties-eis, maarja, ik ben mijn promotor nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
He, wat jammer quina!
Artikel is mooi meegenomen, maar minder noodzakelijk, zeker als je het lab terug in zou moeten wordt t toch veel later dan je zou willen.
Begrijp ik. Was ook even vergeten dat je al bijna dr. bent! Oeps!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:28 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Nouja, mooi meegenomen... Mijn prof vind eigenlijk minimaal 4 publicaties = 1 thesis. En dit zou nummer 3 moeten worden. Ik ben het trouwens niet eens met de 4-publicaties-eis, maarja, ik ben mijn promotor niet. Morgen maar eens overleggen met mijn begeleider. Het commentaar is namelijk wel echt relevant, de reviewer heeft best een punt.
Die ga ik ff proberen. Thanks.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
"Gezond verstand", vooral, maar anders kan ik die van FatSecret aanbevelen
Het is niet extreem veel, en niet zo'n geweldige bladen, maar mager zou ik het ook niet willen noemen hoor in dit vakgebied. Het project was duidelijk niet zo succesvol, en ik heb ook nog een review, maar die telt dan weer niet mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Begrijp ik. Was ook even vergeten dat je al bijna dr. bent! Oeps!
Dan is 3 publicaties wel een beetje magertjes, tenzij je supermooie bladen hebt. Toch maar hard bikkele dus
Klopt. Dit manuscript was dus ook gewoon een hoofdstuk dat ik telde als 'af', maar daar zal nu nog wel het een en andere moeten veranderen. Maar mijn contract is al een paar maanden geleden geeindigd, dus ik ga gewoon geen labwerk meer doen, zo simpel is het. Over de baan ga ik je later vandaag even PM'enquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:37 schreef Mini. het volgende:
Vervelend Quinazoline! Maar zeker als je een tijdslimiet hebt moet je toch op gegeven moment kunnen stoppen met nieuwe dingen toevoegen en gewoon opschrijven wat je hebt? Anders kun je wel je hele leven op één project blijven hangen, er komen altijd wel weer nieuwe vragen uit voort.
Wat voor nieuwe baan ga je eigenlijk doen?
Daar denk ik over ja. Opvolger is er niet, maar ik vraag me af of iemand inwerken niet net zoveel tijd kost als het zelf doen. aangezien die persoon niet zo heel zelfstandig is. Morgen maar eens met de bazen overleggen dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je opvolger of een laborant het labwerk laten doen een optie?
Gefeli met het eerste deel!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:00 schreef _aurum_ het volgende:
Gesprek ging prima! Ze willen me heel graag hebben, dus nu ben ik druk met zoeken naar de adder ( anaconda) onder het gras
Ik gebruik myfitnesspal
Oh, gaaf! Is het aanbod zo goed dat er wel ergens een adder moet zitten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:00 schreef _aurum_ het volgende:
Gesprek ging prima! Ze willen me heel graag hebben, dus nu ben ik druk met zoeken naar de adder ( anaconda) onder het gras
Ik gebruik myfitnesspal
Nah, ze bieden waarschijnlijk gewoon naar waardequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, gaaf! Is het aanbod zo goed dat er wel ergens een adder moet zitten?
Haha, zou leuk zijn als er geen addertje te vinden was. Succes!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:00 schreef _aurum_ het volgende:
Ik gebruik myfitnesspal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |