abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 oktober 2013 @ 20:24:38 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132370286
Verse spinazie in de aanbieding bij de Lidl O+ en prei ook
Spruitjes bij de AH
Aardappels bij Jumbo
Speltbrood (moet ik ook eens proberen) bij de AH

Dat wordt weer supermarkt hoppen, wat dat betreft scheelt het wel dat de C1000 er niet meer is ;(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132370383
lijst
• appel, peer en een ons senoble
• bodypump
• middageten: bak geroerbakte tauge, gebakken ei met een beetje ham en kaas, stuk gerookte makreel, tomaat, paprika, olijven, paar hapjes spekbokking
• sjouwen met stenen en zakken cement
• halve avocado
avondeten:
• 1 glas rode wijn
• speklapjes, zuurkool, spruitjes, knolselderijpuree, in spekvet gefruite ui (alles uit eigen tuin/wei)
• toe: warme zoete appel met yoghurt, kaneel, scheutje rum en scheutje advocaat
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_132376045
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Mijn nieuwe is al geactiveerd en zojuist voor het eerst gebruikt. Heb liever korting op producten die ik frequent gebruik dan de ongezonde bonusrommel waar ik toch niks mee doe.
Wacht, er is een nieuw bonuskaartsysteem? Damn, ik ben net een week het land uit en alles verandert?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_132376612
Heb gister de nieuwe kaart gehad, ik ga m wel activeren :)
pi_132377256
Oh, nieuwe bonuskaart? Maar eens even zien of we dan met anderen samen boodschappen kunnen inslaan als we in NL zijn :+

Lijstje vandaag is wat raar, maar wel lekker.

O: 4 sneedjes (stokbroodformaat ongeveer) Pumpernickel bread (Pumpernickel is a typically heavy, slightly sweet rye bread traditionally made with coarsely ground rye. It is often made with a combination of rye flour and whole rye berries.) met hagelslag
S: 5km XC rennen in 28 minuut nogwat. Afgrijselijke race, ging compleet dood, voelde me de hele race door kut :'), maar toch mooie tijd nog, relatief, maar had veel beter gekund..
T: stukje brownie
L: nog 3 sneedjes pumpernickelbread, met hagelslag
D: volkorenpasta met een spekjes/zalm/spinazie/champignon/knoflook/bechamelsaus
T: 2 biertjes: een Brand Dubbelbock en een Leffe Tripel!
Ja doei.
pi_132379153
5k in 28 minuten is een hele mooie tijd anders :). Wou dat ik dat kon.

O: muesli, sojamelk
T: appel
L: tomatensoep met vermicelli, 3 volkoren boterhammen
T: 2 stukken pompoenquiche, restje rijst
B: 2 u wandelen
T: druiven, Brigand (zwaar blond bier, wel lekker, niet memorabel)
D: aardappelen, rode kool, groenteballetjes
T: pintje, cola zero

Het Bourgondische leven...
  maandag 21 oktober 2013 @ 05:13:28 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132383921
Kwark,vla en bruine suiker... altijd reden om uit je nest te komen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132384321
Ik krijg er een beetje jeuk van van die nieuwe bonuskaart. Ja je krijgt extra korting, maar "men" kan precies zien wat je koopt en hoevaak je het haalt.

En dat niks te verbergen argument krijg ik nog meer jeuk van. Gaat er niet om of je wat te verbergen hebt, gaat er om hoe dierbaar je privacy je is.

Ik heb dus een anonieme bonuskaart :P

Lijstje voor vandaag:

O: eitjes met groenten
T: 1/2 bak kwark met pindakaas O+
L: gemengde salade met kip
T: havermoutshake
S: fitness
D: gevulde broccolisoep
T: 1/2 bak kwark

Vanmiddag 2e gesprek -> spannend!! Vanmorgen als een gele tornado door het huis gerend omdat ik niet wist of ik nou een bloesje of shirtje aan moest doen :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132384532
Als je toch al geen anonieme bonuskaart had, maakt dit niet meer zoveel uit. Maar snap wat je bedoelt Aurum :) . Succes vanmiddag!!

Planning

O: bakje volle yoghurt + vla met muesli
T: appel, 2 rijstwafels pindakaas
L: 2 speltboterhammen roomboter + beenham
T: 1 speltboterham appelstroop, 2 mandarijntjes
S: 5 of 6 km hardlopen
D: kippetje uit de oven + 3 aardappelkroketjes (vriezer moet leeg) + sperziebonen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132384733
goeiemorgen! Het was -6 hier vanmorgen, maar ik wil eigenlijk de winterjas nog niet aan...Wel koud!

Hier bij de super hebben ze hetzelfde systeem als de nieuwe bonuskaart, denk ik. Ik vind het wel prettig, qua privacy vind ik het niet erg dat de super weet wat ik koop. Liever dat dan dat de overheid m'n emails leest.

Hier spaar je ook punten met elke aankoop bij de super, en bij zoveel punten krijg je weer wat terugbetaald. ik krijg elke maand zo'n 2.50 terug. Best leuk!
pi_132384754
Succes Aurum, spannend!
  maandag 21 oktober 2013 @ 08:56:16 #137
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_132384775
Berehap pinda
Fricandel speciaal.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_132384809
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 08:56 schreef smitjew het volgende:
Berehap pinda
Fricandel speciaal.
Goed ontbijt zeg!

Hier een dubbele boterham pindakaas
pi_132384826
-6, Jagär! *brrr* en ik was ergens al blij dat we gisteren vergeten zijn de verwarming uit te zetten in huis :@ wordt een behagelijke thuiswerkdag!

Lijstje nog even over nadenken, maar zit iig kip, pompoen, beetje zalm, avocado, ei en een uurtje hardlopen in :)
Ja doei.
  maandag 21 oktober 2013 @ 09:02:44 #140
370366 smitjew
pi_132384837
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:00 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Goed ontbijt zeg!

Hier een dubbele boterham pindakaas
Ontbijt , ga net naar bed :P
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_132384884
Thanks!

Hoe is het met je Coco? Heb je de eerste apk keuring al gehad voor de beeb? :P

Pff, -6 da's koud :X Hier is het overdag tussen de 14-18 graden.... hence de outfit issues. Wil niet het zweet op mijn rug hebben staan tijdens mijn gesprek :')

Oh en mijn computer vertelt me dat wintertijd dit weekend ingaat :o Tijd gaat zo hard!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132384961
Wintertijd? Wait, wut?
Ja doei.
pi_132385080
Wintertijd :'( De mini is de laatste dagen tussen 5.30 en 6 uur klaarwakker. Zit ik dus straks al om 4.30 met een stuiterdreumes -O- (later naar bed brengen heeft nog niet het gewenste effect).

Aurum toi toi toi!!

-6 is wel al erg koud! Zelfs voor Zweden, of valt dat mee?
Venus in pocketformaat
Š loveli
  maandag 21 oktober 2013 @ 09:24:26 #144
370366 smitjew
pi_132385115
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
Wintertijd? Wait, wut?
Idd , stop de tijd
0906-090SEX
pi_132385536
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 08:51 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen! Het was -6 hier vanmorgen, maar ik wil eigenlijk de winterjas nog niet aan...Wel koud!

Hier bij de super hebben ze hetzelfde systeem als de nieuwe bonuskaart, denk ik. Ik vind het wel prettig, qua privacy vind ik het niet erg dat de super weet wat ik koop. Liever dat dan dat de overheid m'n emails leest.

Hier spaar je ook punten met elke aankoop bij de super, en bij zoveel punten krijg je weer wat terugbetaald. ik krijg elke maand zo'n 2.50 terug. Best leuk!
Dat klinkt een beetje als de koopzegels bij AH, al moet je dan wel eerst zelf bijbetalen voor die zegels.
Ik neem die nieuwe Bonuskaart wel, met mijn huidige kaart en Appie-account en alles weten ze toch al precies wat ik koop dus geef me dan ook maar die korting. :)

Nog bedankt voor het meeleven vrijdag trouwens, maar die woning is hem helaas niet geworden. -O- Zat er ook wel in natuurlijk.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_132385605
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:07 schreef _aurum_ het volgende:
Thanks!

Hoe is het met je Coco? Heb je de eerste apk keuring al gehad voor de beeb? :P

Pff, -6 da's koud :X Hier is het overdag tussen de 14-18 graden.... hence de outfit issues. Wil niet het zweet op mijn rug hebben staan tijdens mijn gesprek :')

Oh en mijn computer vertelt me dat wintertijd dit weekend ingaat :o Tijd gaat zo hard!
Echo gehad met 7a8 weken. en over 1 of 2 weken de termijnecho. So far so good.
En, persoonlijke overwinning, ik heb gisteravond voor het eerst zelf mijn dagelijkse spuit fraxiparine durven zetten. Was ik stiekem wel een beetje trots op :@ :+

Ik vind het ook zo lastig om te bedenken wat ik aan moet! Shirt met korte mouwen zijn te koud, maar veel van mijn andere spullen weer te warm. }:| Dus dan maar laagjes ofzo :+
pi_132385611
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:53 schreef Mini. het volgende:
Nog bedankt voor het meeleven vrijdag trouwens, maar die woning is hem helaas niet geworden. -O- Zat er ook wel in natuurlijk.
Ah, jammer! Hebben jullie nog iets anders op het oog atm?
pi_132386030
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Echo gehad met 7a8 weken. en over 1 of 2 weken de termijnecho. So far so good.
En, persoonlijke overwinning, ik heb gisteravond voor het eerst zelf mijn dagelijkse spuit fraxiparine durven zetten. Was ik stiekem wel een beetje trots op :@ :+
Wat stoer! :o Weet niet of ik dat zou durven...
Wat fijn dat alles goed gaat trouwens! :)

We hebben niks anders op het oog nee, dit was een buitenkansje. Eigenlijk zouden we pas over een paar maanden echt gaan kijken. Ik ben het wachten wel zat, maar vriendje nog niet. :+
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:58:11 #150
370366 smitjew
pi_132388406
Iemand tips om iets strakker te worden , sport veel. Op het begin vlogen de kilo's eraf maar nu duurt het al een paar maand op dat laatste vet weg te werken.
0906-090SEX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')