Wacht, er is een nieuw bonuskaartsysteem? Damn, ik ben net een week het land uit en alles verandert?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn nieuwe is al geactiveerd en zojuist voor het eerst gebruikt. Heb liever korting op producten die ik frequent gebruik dan de ongezonde bonusrommel waar ik toch niks mee doe.
Ontbijt , ga net naar bedquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Goed ontbijt zeg!
Hier een dubbele boterham pindakaas
Idd , stop de tijdquote:
Dat klinkt een beetje als de koopzegels bij AH, al moet je dan wel eerst zelf bijbetalen voor die zegels.quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:51 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen! Het was -6 hier vanmorgen, maar ik wil eigenlijk de winterjas nog niet aan...Wel koud!
Hier bij de super hebben ze hetzelfde systeem als de nieuwe bonuskaart, denk ik. Ik vind het wel prettig, qua privacy vind ik het niet erg dat de super weet wat ik koop. Liever dat dan dat de overheid m'n emails leest.
Hier spaar je ook punten met elke aankoop bij de super, en bij zoveel punten krijg je weer wat terugbetaald. ik krijg elke maand zo'n 2.50 terug. Best leuk!
Echo gehad met 7a8 weken. en over 1 of 2 weken de termijnecho. So far so good.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:07 schreef _aurum_ het volgende:
Thanks!
Hoe is het met je Coco? Heb je de eerste apk keuring al gehad voor de beeb?
Pff, -6 da's koudHier is het overdag tussen de 14-18 graden.... hence de outfit issues. Wil niet het zweet op mijn rug hebben staan tijdens mijn gesprek
Oh en mijn computer vertelt me dat wintertijd dit weekend ingaatTijd gaat zo hard!
Ah, jammer! Hebben jullie nog iets anders op het oog atm?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:53 schreef Mini. het volgende:
Nog bedankt voor het meeleven vrijdag trouwens, maar die woning is hem helaas niet geworden.Zat er ook wel in natuurlijk.
Wat stoer!quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echo gehad met 7a8 weken. en over 1 of 2 weken de termijnecho. So far so good.
En, persoonlijke overwinning, ik heb gisteravond voor het eerst zelf mijn dagelijkse spuit fraxiparine durven zetten. Was ik stiekem wel een beetje trots op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |