naja, Nederlands bedrijf maar iedereen heeft in een Amerikaans bedrijf gewerkt. Ik wil niet hebben dat mijn basissalaris 20% is ofzo of mijn target 40 triljardquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, gaaf! Is het aanbod zo goed dat er wel ergens een adder moet zitten?
Hoop het niet! Ze is nu naar de huisarts, ik hoor zo meer...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:16 schreef Goodbye het volgende:
Dat stoer was voor de schoenen, niet voor de kast op de voeten van je reisgenoot!Is er wat kapot aan de voet?
Ohnoes, hoop dat het meevalt!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoop het niet! Ze is nu naar de huisarts, ik hoor zo meer...![]()
(ga op stedentripje met mn moeder morgenavond!)
En dank voor het 'stoer' voor de schoentjens
SPOILER: oefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• bakje 1: 2 gekookte eier, 2 tomaat, komkommer
• bakje 2: 150 gr mossels, paprika, komkommer
• bakje 3: senoble met appel en bessen
• kantoorfruit: 2 grote 2 kleine appels, 1 peer, druiven
• 1 glas rode wijn
• avondeten
• pompoensoep
• lamsrollade, erwten, gekookte wortel, klontje boter
• toe: zoete appel met kaneel en yoghurtik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wow je hebt het gewoon voor elkaar gekregen, dat is de eerste keer dat ik laarzen zonder een zeer hoge hak mooi vindquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wiehoeee, bootsies!
Kwam erachter dat het ws. gaat regenen waar ik vanaf morgen enkele dagen ben en mijn huidige laarsjes zijn of fancy zwart suede, of lekDus nieuwe!
Ja op haar wreef..!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oei, klinkt heel pijnlijk, kast op de voet. Hoop dat er niets gebroken is idd!
Schoenen zijn leuk!
Haha vatte ik ook zo op hoor!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohnoes, hoop dat het meevalt!![]()
En dat was echt positief bedoeld, hè!
Dank u zeer!quote:
Gewoon van Dolcis, merk is Madden Girls ofzoiets! Het goeikopere zusje van Stevequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow je hebt het gewoon voor elkaar gekregen, dat is de eerste keer dat ik laarzen zonder een zeer hoge hak mooi vind. Zouden ze die hier ook verkopen ...
![]()
En hoop dat je reismetgezellig nog wel weg kan, anders is het een eenzaam weekend met droge voeten?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:53 schreef sigme het volgende:
lijst
•LijstjeSPOILER: oefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• bakje 1: 2 gekookte eier, 2 tomaat, komkommer
• bakje 2: 150 gr mossels, paprika, komkommer
• bakje 3: senoble met appel en bessen
• kantoorfruit: 2 grote 2 kleine appels, 1 peer, druiven
• 1 glas rode wijn
• avondeten
• pompoensoep
• lamsrollade, erwten, gekookte wortel, klontje boter
• toe: zoete appel met kaneel en yoghurtPompoensoep
Dat wil ik binnenkort ook weer eens maken!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Wat loveli zegt: het aantal keer optrekken stijgt, en het aantal keer opdrukken ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:56 schreef Goodbye het volgende:
Lekker lijstje, sigme!Merk je al progressie?
Oe nieuwe afdeling oids?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:43 schreef _aurum_ het volgende:
De mensen lijken me tof, er wordt met geld gesmeten om dingen te realiseren dus dat zit wel goed. Ik stap wel een puinzooi in, dus als ik het doe dan wordt het echt aanpoten de eerste tijd.
btw Madden Girl is de budget editie, geen echt leer.
Ja, ik vind het nogsteeds bijzonder hoe makkelijk het allemaal lijkt te gaan. De eetbuien die ik eerst frequent had worden minder en minder, vind mijn uitlaatklep nu echt in het 2-3x per week sporten en muziek maken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Je zit lekker in je "zone" he? Goedzo!
Trusten, 5e x 4.40 uur opstaan... ben wel een beetje moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |