Niet ver van mij dusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:00 schreef kawa4 het volgende:
Bladel
[ afbeelding ]
ben dus geen Drentse boer
Niemand kan met muscle rijden dus zal vastquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Behalve ik dusVandaar dat niemand Muscle wil (of het komt doordat ik dan alles win
)
Mijn Gauntlet rijdt superquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Niemand kan met muscle rijden dus zal vast
Ik heb ook een full upgrade gaunlet maar voor mn plezier zal ik er nooit in rijdenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mijn Gauntlet rijdt super
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, je moet niet full speed de bochten in gaan zoals ik iedereen zie doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb ook een full upgrade gaunlet maar voor mn plezier zal ik er nooit in rijden
Echt een dweil op de weg
Je moet echt een kilometer vantevoren al beginnen met remmen in die klote auto'squote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, je moet niet full speed de bochten in gaan zoals ik iedereen zie doen.
Neuh, gewoon een beetje rem tappen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Je moet echt een kilometer vantevoren al beginnen met remmen in die klote auto's
Wel toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:47 schreef kensei het volgende:
Wtf, je kan niet eens Los Santos Custom in met een Entity om de kleur aan te passen??
Dat #kwaat is wel erg grappig trouwens. Ik kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 02:21 schreef kensei het volgende:
Nou ik heb hem maar in de zee gegooid en teruggehaald bij de verzekering (voor 10k lol). En nu werkt het wel
#KWAAT
Waarom ben je #KWAAT?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 02:28 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Dat #kwaat is wel erg grappig trouwens. Ik kan er geen genoeg van krijgen.
Headset van Sonyquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 02:34 schreef YazooW het volgende:
Wat is een beetje een goede draadloze headset voor max 30¤? Welke hebben jullie?
o jawel, ik wil ook wel eensch een keer mee zn alle die muscle car races doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Behalve ik dusVandaar dat niemand Muscle wil (of het komt doordat ik dan alles win
)
Custom races zijn pas eerlijk als iedereen een auto max getuned is, anders is het niet te doen hahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb nog bijna geen races met sedans gehad. Vandaag maar eens kijken.
Wil mn tailgater beetje tweaken. Nog 3 tot de turbo vrij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |