Ook niet goedkoop, maar geen heel gekke prijs heb ik het idee. Eurootje of 23 p/m².quote:Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Thanks. Eh, deze is 16 m2 en 375 euro incl.
Ja precies, niet heel goedkoop. Maar tja, in Nijmegen moet je wat. Het is altijd nog beter dan Utrecht, maar tochquote:Op woensdag 6 november 2013 17:05 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ook niet goedkoop, maar geen heel gekke prijs heb ik het idee. Eurootje of 23 p/m².
Waar zit je ook alweer Cali? NCMLS, Donders?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:35 schreef Californium het volgende:
15 min fietsen op traag tempo. Maar ik zit hier ook uur of 10 per dag dus snel thuis komen is een must. Nu nog even 2 uurtjes knallen. Morgen presentatie
Denk even 200 km naar het noordenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar zit je ook alweer Cali? NCMLS, Donders?
Oh.. ik dacht dat we het over Nijmegen haddenquote:Op woensdag 6 november 2013 21:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk even 200 km naar het noorden
Daar zat ik ook tot 2.5 maand geledenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh.. ik dacht dat we het over Nijmegen hadden
Okay.quote:Op donderdag 7 november 2013 07:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Daar zat ik ook tot 2.5 maand geleden
Nu op het UMCGquote:
Ja, dat dacht ik inderdaad al toen je 200 km naar het noorden zeiquote:
Als je het echt wil weten kan ik je vanavond pm-enquote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik inderdaad al toen je 200 km naar het noorden zei.
Wat doe je voor onderzoek?
Ja, ik hoor het graag. Vertel ik je ook wel meteen waar ik mee bezig ben op het UMCN vanaf volgende week.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je het echt wil weten kan ik je vanavond pm-en
Ze heeft me nog steeds niet ge-PM'd, dus poging gefaaldquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
Yeey, nieuwe telefoon besteld
En Sam zit jij hier nou gechickies te hosselen op Fok! ja?
Sorry, vergeten dat ik gisteren een date hadquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ze heeft me nog steeds niet ge-PM'd, dus poging gefaald
Wat voor'n telefoon heb je besteld?
Is 'ie lekker?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Sorry, vergeten dat ik gisteren een date had. Morgen dus.
IPhone 5?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
Yeey, nieuwe telefoon besteld
En Sam zit jij hier nou gechickies te hosselen op Fok! ja?
Jazekerquote:
Pics!quote:
Wel slikkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:39 schreef IrishBastard het volgende:
Niet opeten hè. Of in ieder geval niet bijten
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:39 schreef Californium het volgende:
Mogen exen over de nieuwe scharrels oordelen?
Dubbelquote:
Neequote:Op vrijdag 8 november 2013 19:43 schreef Californium het volgende:
Jij wist niet dat Hosti en ik ooit iets hebben gehad?
Oja. Waarom vertel ik dit eigenlijk....quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik kwam hier binnen als uitschot weet je nog.
Omdat jij de enige persoon was die met mij kon opschieten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja. Waarom vertel ik dit eigenlijk....
Spannendquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:05 schreef Californium het volgende:
Oja. Dus nou hosti en ik hebben geneukt.
Mijne bestond uit een tentamen Fysiologie van Micro-organisen en uitgelachen worden door mijn practicumbegeleiderquote:
We moesten 3 verslagen schrijven voor fysiologie van MO. Het tweede verslag had mijn practicum partner geschreven en ik was te lam geweest om het überaupt een keer over te lezen: het verslag had een discussie die terug te voeren was tot 1 zin en verder nog allerlei merkwaardigheden waar de practicum begeleider om moest lachenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:45 schreef Californium het volgende:
En terecht! Wat had je gezegd /gedaan dan?
quote:Op zondag 10 november 2013 18:57 schreef BGTes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds geen cijfer terug voor Van Klank Tot Woord trouwens. Ik haat alles aan dat vak
Met een S erachter, omdat ik wel hou van een goede S.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 18:36 schreef Piet__Piraat het volgende:
Hard werken, weinig verdienen, enzo
Ah, begin van het jaar dus je kan nog even knallen om het bij te trekkenquote:Op maandag 11 november 2013 19:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pfoe, eindelijk dat kuthuis in Wijchen leeg. Weg ermee, alluz.
Nu eens kijken of ik me op school kan richten want das de afgelopen maand er een klein heel erg beetje bij ingeschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |