TS biedt zich aan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:58 schreef Scrutinise het volgende:
TS hoort thuis op Camping PowNed.
Is dat die knul met dat hoedje? Die is volgens mij al het hele programma opzoek naar een touw.quote:
Ja die mongool.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:06 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Is dat die knul met dat hoedje? Die is volgens mij al het hele programma opzoek naar een touw.
Naar de tering tyfus kanker*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:07 schreef arjan1112 het volgende:
Die was er vorige week afgesmeten omdat ie de hele dag in zijn tent op de grond lag en toen de anderen er wat van zeiden wilde die ze de tering slaan
Eerlijk, deze gast doet zn best.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:13 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
hij is de beste
gewoon je klem zuipen en de volgende dag om 6 uur opstaan om op de fiets naar de bakker te gaan... en dan niet in staat zijn om wat te bestellen... gelukkig kon die dikke wel frans
Faalhaas hij zegt wiet, dat is frans voor 8quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:14 schreef HuisbaasBob het volgende:
[..]
Eerlijk, deze gast doet zn best.
'Wit brood, die witte!'
'Huit?'
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zou niet raar staan te kijken als het 1 en ander gewoon gespeeld is.
Deurwaarder op zijn muil willen timmeren, omdat hij koelkast in beslag wil nemen, maar er wel een au pair op na houdenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:30 schreef kibhaon het volgende:
[ afbeelding ]
''Ik ben echt van het aanpakken. [..] dat zit echt in het beestje.''
Nee hij zegt wit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:22 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Faalhaas hij zegt wiet, dat is frans voor 8
hahaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:32 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Deurwaarder op zijn muil willen timmeren, omdat hij koelkast in beslag wil nemen, maar er wel een au pair op na houden
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef Blondje_93 het volgende:
Serieus, naar zo'n programma wil je toch niet kijken? Ik zou niet raar staan te kijken als het 1 en ander gewoon gespeeld is. Ik heb gisteren toevallig het einde gezien, je denkt toch niet serieus dat een stelletje asociale mensen na een paar weken al ''genezen'' of gedeeltelijk ''genezen'' zijn en echt inzien dat ze dingen anders moeten gaan doen. Nee, dit soort mensen gaan dat nooit snappen.
Dan nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het toch niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |