Stel je zit in je proeftijd en je gaat lekker lopen terugblaffen tegen een pissige TL. Nou ja, dan ben je niet per se ontslagen, maar dan zullen ze ook niet graag met je verder willen dunkt me.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af met welke reden.
terugblaffen was overdreven he. Als je tegen een TL gaat schreeuwen snap ik het nog enigszins.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:08 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Stel je zit in je proeftijd en je gaat lekker lopen terugblaffen tegen een pissige TL. Nou ja, dan ben je niet per se ontslagen, maar dan zullen ze ook niet graag met je verder willen dunkt me.
Gelukkig is ons filiaal niet zo achterlijk bezig en wordt bij ons maximaal kwartier onbetaald overgewerkt(alle eindtijden worden per kwartier naar beneden afgerond). Zowel bij de vulploeg, als bij de kassa. En gezeikgehalte is bij beide afdelingen even hoog - de kassamensen moeten sneller scannen(hoewel ik nog steeds niet snap hoe dat kan, zelfs ik, als bijdraaier zijnde, zit netjes onder de 2,80s) en vulploegers moeten sneller vullen(snap ik ook niet).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:05 schreef OudeBok het volgende:
Ik zou zelf nooit, nooit, nooit voor de vulploeg solliciteren. Beetje afgeblaft worden met wat pech en overwerken voor nop. Niet voor mij.
Als je je werk goed doet, 'blaft' niemand je af.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:05 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit, nooit, nooit voor de vulploeg solliciteren. Beetje afgeblaft worden met wat pech en overwerken voor nop. Niet voor mij.
Hehe, mooi teruggepaktquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:09 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gelukkig is ons filiaal niet zo achterlijk bezig en wordt bij ons maximaal kwartier onbetaald overgewerkt(alle eindtijden worden per kwartier naar beneden afgerond). Zowel bij de vulploeg, als bij de kassa. En gezeikgehalte is bij beide afdelingen even hoog - de kassamensen moeten sneller scannen(hoewel ik nog steeds niet snap hoe dat kan, zelfs ik, als bijdraaier zijnde, zit netjes onder de 2,80s) en vulploegers moeten sneller vullen(snap ik ook niet).
Wij alleen hoofddoekjes, zitten wel een paar leuke non-hoofddoekjes tussen. Ze zijn overigens wel allemaal aardig!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:18 schreef einschtein het volgende:
De laatste tijd hebben wij alleen maar van die monsters hieró.No offense, ze zijn aardig enzo.
Hier meer het probleem dat de kassameisjes allemaal 17 blijven terwijl ik steeds ouder wordquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:39 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Wij alleen hoofddoekjes, zitten wel een paar leuke non-hoofddoekjes tussen. Ze zijn overigens wel allemaal aardig!
De irritante huisvrouw die dacht alles te weten en zich zo gedroeg is gelukkig overgeplaatst. Was zó blij toen ik dat hoorde.
even uploaden naar bijvoorbeeld http://imgur.com/ en dan hier de link plaatsen.,quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:47 schreef donald500 het volgende:
Ik heb nu een printscreen van mijn salarisstrook gemaakt, hoe plak ik die hier?
Als ik op het foto dingetje klik krijg ik een melding over een url? #nerd
Haha, herkenbaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Hier meer het probleem dat de kassameisjes allemaal 17 blijven terwijl ik steeds ouder word
Ik mag hopen dat je de persoonlijke info hebt weg gehaald.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:47 schreef donald500 het volgende:
Ik heb nu een printscreen van mijn salarisstrook gemaakt, hoe plak ik die hier?
Als ik op het foto dingetje klik krijg ik een melding over een url? #nerd
Heb ik, krijg alleen rekeningnummer niet weg op foto met iPhone.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je de persoonlijke info hebt weg gehaald.
Als je wilt, mag je het mij ook wel DMen. Alle gegevens blijven tussen ons, dan haal ik je prive-gegevens even voor je weg en plaats ik de foto.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:04 schreef donald500 het volgende:
[..]
Heb ik, krijg alleen rekeningnummer niet weg op foto met iPhone.
Even voor de luie FOK!ers onder ons:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:21 schreef donald500 het volgende:
Geen idee hoe ik DM, maar volgens mij is het gelukt met touch blur!
Thanks voor de tip!
Dus nu de vraag of de betaling en toeslagen goed zijn.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-YHDYJNLO8P6V.jpg
Je hebt geen recht op toeslagen omdat je minder dan 12:15 in de week gewerkt hebt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:21 schreef donald500 het volgende:
Thanks voor de tip!
Daar gaat het ook helemaal niet om.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:28 schreef Halldor het volgende:
[..]
Je hebt geen recht op toeslagen omdat je minder dan 12:15 in de week gewerkt hebt.
Ik weet het ook even niet meer. Wellicht dat ikbenschipper hier meer over weet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:21 schreef donald500 het volgende:
Thanks voor de tip!
Ik hoop het, zowel SM als ASM willen en kunnen (zeggen ze) me niet verder helpen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik weet het ook even niet meer. Wellicht dat ikbenschipper hier meer over weet.
Ja, maar dit is gewoon simpelweg een fout in de schets. Neem aan dat ze samples hebben gekregen en het lijkt me stug dat die afwijken van de huidige layout van de dozen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:40 schreef Fivel het volgende:
Over die pizza dozen die niet goed naast elkaar passen: ssc gaf als antwoord destijds terug dat de fabrikanten de pizzadozen niet kunnen aanpassen naar een kleiner formaat. We moesten het er maar mee doen. Betekent dat 1 van de 3 soorten niet goed gevuld kan worden, en kan zorgen voor restant wat eigenlijk geen restant is
Gaat het om die twee turkse pizza en een Dr Oetker?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, maar dit is gewoon simpelweg een fout in de schets. Neem aan dat ze samples hebben gekregen en het lijkt me stug dat die afwijken van de huidige layout van de dozen.
Maar ik wacht hun reply op mijn SSC af.
Jup. 4 meter, presentatienummer weet ik zo niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:54 schreef Fivel het volgende:
[..]
Gaat het om die twee turkse pizza en een Dr Oetker?
Ja, klopt inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:58 schreef Fivel het volgende:
Ja de eerste deur, derde plank van onder(bij ons) Heb de worp gedaan, maar had toen de soorten nog niet. Als het bij jullie niet past, past het bij ons ook niet.
Pizza's worden bij ons ook overal beetje doorgeschoven zodat het fatsoenlijk past. Presentatie van pizza's kan zoveel beter, als we de juiste formaat dozen hebben..
Waarom heb je het idee dat de betaling en toeslagen niet goed zijn?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:21 schreef donald500 het volgende:
Thanks voor de tip!
Hij is Wajonger, 24 jaar oud, zijn minimumloon is dus 10,17 EUR.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom heb je het idee dat de betaling en toeslagen niet goed zijn?
Het UWV baseert de uitkering op het SV loon?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hij is Wajonger, 24 jaar oud, zijn minimumloon is dus 10,17 EUR.
Het UVW neemt echter 50% van het loon over.
Zijn vraag is nu concreet: Krijgt hij, en zo ja via wie, all-in loon over het deel dat het UWV overneemt?
Albert Heijn betaald netjes all-in loon over de uren, dus dat klopt.
Maar hoe gaat het met de andere 50%?
Waarom beantwoord je m'n DM niet over de ES energydrink marges? Het is ook weer geen staatsgeheim hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je de persoonlijke info hebt weg gehaald.
Mijn uurloon van AH is ¤5,09 dus de helft van ¤10,17.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het UWV baseert de uitkering op het SV loon?
Dus betaling AH gaat goed volgens u?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hij is Wajonger, 24 jaar oud, zijn minimumloon is dus 10,17 EUR.
Het UVW neemt echter 50% van het loon over.
Zijn vraag is nu concreet: Krijgt hij, en zo ja via wie, all-in loon over het deel dat het UWV overneemt?
Albert Heijn betaald netjes all-in loon over de uren, dus dat klopt.
Maar hoe gaat het met de andere 50%?
Hoeveel krijg je nu precies van het UWV?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:26 schreef donald500 het volgende:
[..]
Mijn uurloon van AH is ¤5,09 dus de helft van ¤10,17.
UWV baseert uitkering op de gewerkte uren dacht ik.
SV is gewerkte uren?
En wat Schuimpjes zegt is precies wat ik bedoel, maar door mijn stoornis kan ik er niet uitkomen met rekenen.
Mweh.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je m'n DM niet over de ES energydrink marges? Het is ook weer geen staatsgeheim hoor.
Lees hier vaak mee, post alleen als ik een vraagje heb oid. Zei al in welk filiaal werkte in de DM.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mweh.
Heb je hier nog nooit gezien echt.. Straks ben je WDEV (van de jumbo dus) Die deze concurrentie gevoelige informatie wil
Geloof je me nu?quote:17 - 10 - 2013 15:05 Beschikbaarheid AH Roomboter appelnotentaart
In de Deze Week staat vermeld dat de AH Roomboter appelnotentaart in actie is voor alle winkels. Dit artikel is deze week echter alleen een interne XL-actie.
¤925,68 per maand.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je nu precies van het UWV?
En SV loon is sociaal verzekeringsloon, over dat bedrag wordt je uitkering berekent.
Umm, dat kan niet alleen al om de reden dat het UWV niet per maand betaaltquote:
Ja, voor zover ik kan zien doet Albert Heijn het goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:27 schreef donald500 het volgende:
[..]
Dus betaling AH gaat goed volgens uje?
Die betalen dus netjes volgens u die vakantie, adv en wuk toeslag?
Lekker dan, kreeg dat 'verander je wachtwoord' scherm toen ik ging inloggen vandaag om de MBO (?) tevredenheidsenquête oid in te vullen. Ook gewoon gedaan dus. En heb vandaag trouwens ook een D10 C/Verklaring tijdelijke urenuitbreiding moeten tekenenquote:17 - 10 - 2013 11:49 Wijzig je wachtwoord niet
Er is op dit moment een Ahold-wereldwijd probleem met het verwerken van wachtwoordwijzigingen voor Windows- en PNL-accounts. Verander je wachtwoord niet.
RUSTIEG.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
De 2e is trouwens deze.
[..]
Lekker dan, kreeg dat 'verander je wachtwoord' scherm toen ik ging inloggen vandaag om de MBO (?) tevredenheidsenquête oid in te vullen. Ook gewoon gedaan dus. En heb vandaag trouwens ook een D10 C/Verklaring tijdelijke urenuitbreiding moeten tekenen.
NOG MEER BEWIJS NODIG DAVID?
Oh, ik zat te denken aan een gedeeltelijke WW uitkering, excuses.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:35 schreef donald500 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 17 oktober 2013 20:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Umm, dat kan niet alleen al om de reden dat het UWV niet per maand betaalt
[/quote
Wajong uitkering wel.
Dat is ¤925,68 per maand.
3 x zoveel klopt, maar ik werk ook maar 12 uur per week bij Appie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |