ik heb 2 armen en 2 benen en een gezicht en een bruine haar zo millimetertquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay dan zie ik je morgen, hoe zie je eruit
Aaaaah mijn hersenen flippen hem!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:13 schreef LittleBrownie het volgende:
ONZ / Users gezocht met een snel usericon (nieuwe stijl)
Ohja, zo'n echte soldaatmensquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb 2 armen en 2 benen en een gezicht en een bruine haar zo millimetert
Kan hier ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Aaaaah mijn hersenen flippen hem!
Kan hier toch ook gewoon!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:14 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil JNG terug.
Schaamteloos klagen over je ouders en je zusje.
Pics van je zusje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:14 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil JNG terug.
Schaamteloos klagen over je ouders en je zusje.
Echt? serieus? wauw dat had ik zelf niet kunnen bedenken man dankjewel wat is je rekeningnummer dan krijg je een tientje van mequote:
Dat zou wel tof zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HH, ik doe wel eentje voor je
Ik ga ook een leuk weekend hebben zonder ouders en broertjes en met muziek en naar de stad en drank, maar geen drugsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik heb drugs en drank (dubbelop maar yolo) en een leuk weekend met goeie muziek en mijn broeders ha!
0623077301quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Echt? serieus? wauw dat had ik zelf niet kunnen bedenken man dankjewel wat is je rekeningnummer dan krijg je een tientje van me
Die van mij is niet zo trippyquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HH, ik doe wel eentje voor je
Sinds wanneer ben jij zo'n fan van drankquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga ook een leuk weekend hebben zonder ouders en broertjes en met muziek en naar de stad en drank, maar geen drugs
wnr keertje samen blowen dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga ook een leuk weekend hebben zonder ouders en broertjes en met muziek en naar de stad en drank, maar geen drugs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |